Poster: IljaPoster: ArCeePoster: Sebasz
Hm ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo bijzonder vind. Het zijn vrij snelle fades wat je ook redelijk duidelijk hoort. En dat samen met het niet al te strakke beatmatches maakt het geheel toch weer iets minder.
Hoop dat je iets met de feedback kan?
ik hoor niet dat beats over elkaar heen gaan, enige is dat ik de low af en toe iets te snel naar beneden haal, voor de rest hoor is geen ogeregeldheden. ? Enb die mix heb ik meerdere malen beluisters en aan andere laten horen voordat ik het hier plaatste.?
-
Dus daarom begrijp ik de reacties van jullie niet goed.?
Ilja, niet om af te kraken hoor, ik probeer juist opbouwende kritiek te geven waar je iets mee kunt. Ik doe dit ook erg vaak met deejays die willen draaien bij ons Op TFM Radio. De demo is niet goed genoeg om ze aan te nemen, maar ik vertel ze WEL wat er niet goed aan is, of wat ik mis zodat ze eraan kunnen werken om het hopelijk te verbeteren. Ik hoop dat zij dan in eenlater stadiyum nog eens een demo sturen die wel goed is, en dan hebben we er weer een goede deejay bij.
Soms heb ik echter deejays, en dat gevoel krijg ik met jouw, die het gewoon niet horen waar de fouten zitten.
Als jij zegt dat je niet hoort dat de beats over elkaar heen gaan, en ik bedoel, dat ze niet gelijk lopen, dan heb je toch als toekomstige deejay een probleem. Dit is namelijk 1 van de hoekstenen van mixen, en jij hoort het niet?
Dat kan hoor, ik ben ooit anderhalf jaar met een vrouwelijke deejay bezig gewwest, die me om het half jaar een nieuwe demo stuurde, elke demo moest beter zijn als de vorige, maar ik hoorde absoluut geen vooruitgang. Haar vrienden vonden het ook geweldig, maar vrienden willen je niet snel afvallen, daar zijn het vrienden voor.
Later kwam ze met verhaaltjes als: Ik heb Numark Axis 4 spelers, en daarmee kun je niet corrigeren? yeah right.
Luister gewoon met je koptelefoon op eens heel goed terug.
Je beats lopen niet gelijk, en waarschijnlijk omdat je het zelf niet hoort, corrigeer je ook niet?
Je mag me ook wel prive mailen, dan kan ik het je misschien beter uitleggen?
arcee@totaalfm.com.
Poster: djdolivieira
Ja maar, kom op man. BPM counters zijn hulpmiddels geen hoofdmiddels.?Je hoort toch wel wanneer een plaat gelijk loopt of niet. Als dat niet zo is ga een andere hobby zoeken. of beatmix niet!!!!!!!!!!!!!!
Vroeger had je geen BPM meters. Wat een onzin man.??
Dus met andere woorden als jij ergens komt en de BPM meters doen het ineens op een of andere mysterieuze wijze niet kan jij niet meer draaien. Hoe deet je dat dan met je draaitafels.
Poster: Snoey
Je kan wel ander gear kopen, maar het is duidelijk te horen dat je het spelletje niet snapt. Als iemand niet begrijpt hoe je in het verkeer moet rijden, kan diegene met een modernere auto ook niet veilig auto rijden.
Zorg dus eerst dat je wat minder eigenwijs wordt, dat je eens wakker wordt en vervolgens is eens ECHT gaat oefenen!
Nu lacht 99% van dit forum je gewoon uit, die 1% die niet lacht... dat ben jij.
En nu kan je wel tegen deze reactie ingaan en zeggen dat ik er niks van bak en dat je gear niet werkt enz.?
Je hebt alleen jezelf ermee!
Dus als je wat sympathie wilt opwekken, weet je wat je te doen staat.
Poster: Ilja
Oh oh moraalridder is opgestaan
Poster: djdolivieira
En we doen het niet om je af te kraken maar om je wat te leren. Neem Esmee bv. Die meid kan echt mixen Last een 10?minute Mix van haar gehoord. En ben helemaal geen liefhebber van 10 Minute Mixen, Maar?ik moest?haar complimenteren voor haar?mix. Timing was goed ,beatmach was goed,?platenkeus ook. Voor een meisje van 15, petje af.?en gewoon met haar JBsystems MCD200 gedaan. ?Is ook maar echt een paar maanden bezig, Ik denk ook even lang als jou denk ik.? En als je echt goed was zou ik het ook zeggen. ??
Succes
Poster: IljaPoster: Snoey
Je kan wel ander gear kopen, maar het is duidelijk te horen dat je het spelletje niet snapt. Als iemand niet begrijpt hoe je in het verkeer moet rijden, kan diegene met een modernere auto ook niet veilig auto rijden.
Zorg dus eerst dat je wat minder eigenwijs wordt, dat je eens wakker wordt en vervolgens is eens ECHT gaat oefenen!
Snoey's reactie heeft niks met moraalridder zijn te maken. Hij slaat precies, maar dan ook precies de spijker op z'n kop.
Ilja, met alle respect: Je loopt hier op DJR regelmatig ontzettend interessant en belangrijk te doen, maar een knappe mix in elkaar draaien kun je niet!!
Als JIJ zo'n mix on line zet, op een forum met allemaal potentiele deejays, en je mix is gewoon niet goed, in ieder geval van het niveua beginneling, dan moet je niet zulk dom commentaar leveren op wie dan ook.
Je zet jezelf, na al je berichten op dit forum, behoorlijk in je hemd, en kunt dan geen kritiek hebben?
Dat zegt toch een heleboel over JOUW en niet over de DJR leden.
Als ik jouw was zou voorlopig eens snoeihard oefenen en leren mixen voor ik weer zoiets on-line zou zetten, als je dan toch geen commentaar kunt hebben, want de leden op dit forum hebben gewoon gelijk, dit rooit nergens naar.?
Je schat jezelf duidelijk hoger in, als dat je daadwerkelijk?kunt mixen.
Poster: Sandr
Straks wordt ik ook nog digitaal aangevallen omdat ik commentaar geef...
Poster: DJADMIN
Let op ; Hulmiddelen en hoofdmiddelen, dat even by the wayIk zeg niet dat ik absoluut niet zonder kan, maar dat t me wel lastig gemaakt word zonder, dat ik dan veel meer moeite heb, en de kans dus groter is op foutjes. Ik heb een tijdje geprobeerd met draaitafels, maar dit was niet zo'n succes.Nu is het voor mijn stijl (echte allrounder) ook niet van het grootste belang dat ik overgangen trek van 1 of 2 minuten, dan is het maximaal 15 seconden, en dan is t klaar. Dat is wel een stuk makkelijk als lange mixen. Maar, je reageert nogal ''harsh'' vind ik.