Goed dan, ik heb hem geluisterd. Ik ben geen bijzonder groot Trance liefhebber, maar wat oude knallers van Tiesto gaan er uiteraard wel in. Daarom op zich wel leuk om te horen. Meeste tracks klinken prima samen en de overgangen gebeuren vaak ook wel op een goed gevonden moment. Voor iemand die zo'n grote mond heeft hier had ik alleen wel wat meer verwacht. Het blijkt maar weer, praatjes vullen geen gaatjes

.
Omdat ik natuurlijk de slechtste niet ben zal ik je wat goede tips meegeven. Als eerst, het beatmatchen. Zoals een aantal van de reacties voorafgaande aan deze al aangeven zitten hier wat foutjes in. Als je een jaartje draait kan dit natuurlijk prima zo zijn. Dat jij deze foutjes niet hoort zegt meer over jou niveau dan over dat van mijn mede-luisteraars. Beatmatchen krijg je goed onder de knie door het gewoon heel veel te doen.?
Wat als tweede opvalt is het volume verschil tijdens het in- en uitfaden. Iets wat mij bekend voorkomt. Voordat ik mijn Vibe kocht draaide ik altijd op een mixer welke lineaire faders had. Een Vibe heeft dat niet, de faders geven een boost op het eind van de faderbaan. Toen ik die mixer net had had ik er behoorlijk wat moeite mee om tijdens het soort afgangen wat jij maakt het geluidsniveau gelijk te houden. Ik heb er mee leren werken, oefenen is ook hier de boodschap. Andere opties zijn je faderinstellingen aanpassen of de crossfader gebruiken. Optie ??n had ik geen beschikking over en optie twee gebruik ik alleen als ik vier deck mix en ik drie decks tegelijk wil cutten.?
Verder zijn al je tracks bij voorbaat al niet op gelijk geluidsniveau. Je zal waarschijnlijk wel weten dat je dit met de gain kan oplossen, tipje om dit goed aan te pakken, voordat je het kanaal open zet. Zet de track die je wilt inmixen op PFL en de tracks die spelen en stel de gain van de in te mixen track bij totdat het juiste niveau is bereken. Hier komt ook wat oefening bij kijken, uiteindelijk pakt het op je monitoring altijd net wat anders uit dan op je HP. Vertrouw met het bijstellen van de gain in iedergeval niet teveel op de VU meters.?
Als laatste zal ik je nog wat meegeven. Wees kritisch op jezelf. Niet alleen door hier een mix te plaatsen, maar ook door gewoon zelf vb eens per week een mix op te nemen en te beluisteren. Of je nou ??n of tien jaar draait, er blijven altijd verbeterpunten. Als je dit niet wilt inzien ben je niet kritisch genoeg, wat als gevolg heeft dat je niet beter wordt. Het is zo gek niet om het advies van ondergetekende en bovenstaanden met open armen te ontvangen of op zijn minst in overweging te nemen. De unanimiteit in de tips zou al genoeg moeten zeggen

.?