Poster: Ilja
Das inderdaad klote, ik heb alle in search of Sunrise CD's en luister het keer op keer. ? ?Maar als Tiesto echt compleet van Trance afstapt dan wordt ik zeer verdrietig.?
Poster: MaD
Dit bericht heeft meer te maken dat Tiesto niet meer met Blackhole werkt, waardoor een Isos met Tiesto als gezicht niet meer mogelijk is.?
Het merk ISOS zal idd wel in handen zijn van Blackhole, en Ti?sto heeft er dus in principe niets meer mee te maken nu hij daar weg is..
Poster: Helioxx
looool,
Ilja is een Die-hard fan :p
Poster: Helioxx
looool,
Ilja is een Die-hard fan :p
Van Tiesto ben ik inderdaad een grote fan / liefhebber.
Van Tiesto ben ik inderdaad een grote fan / liefhebber.
Poster: Laidback
All Good Things Come To An End!
Poster: MaD'
Aan de ene kant jammer dat Tiesto het niet meer doet, maar ik ben ook wel erg benieuwd wat Durand ervan maakt..
Poster: SnoeyWe gaan het meemaken! En natuurlijk is het niet hetzelfde, maar we moeten er ons er maar bij neerleggen hea, dus hoop ik dat dit ook een succes word
Dit voelt natuurlijk niet het zelfde. Niet meer Tiesto die speciale remixes maakt voor het album, al hoewel de roddels gaan dat Ti?sto artiesten betaald voor producties en iemand anders de selectie voor Isos 4,5,6 en 7 gemaakt heeft.?
Dus aan de ene kant verwacht ik dat het tegen gaat vallen, maar als de roddels kloppen zal het vast weer een erg lekkere cd worden.
Niks over Tiesto he?