Tiesto stopt met ISOS serie (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

the-melody    posted on 07-04-2010 16:11
'Following his extremely successful?'In Search of Sunrise'?series, he has created this new beginning with his own label?'Musical Freedom'?after deciding to head in a different direction from 'Black Hole Recordings' last year.Tiesto said, 'Having taken the ISOS series as far as I could, I felt it was time to leave the past behind and come with something fresh and new. ISOS was an incredible journey for me, but as my music taste evolved, I wanted my DJ mix compilation to evolve with it. Black Hole plans to release another ISOS album, but to be very clear, I will not be involved in any way. I sold my part of the company to Arny Bink and have no involvement or benefits of Black Hole Recordings.'

En ik quote van facebook:

'The search for sunrise is over...?Ti?sto?has found the sunrise! He announces new mix album series 'A New Dawn' on his new label, Musical Freedom!'

Wat vinden jullie hiervan?
Ikzelf vind het toch best jammer dat Ti?sto nu helemaal stopt met trance.

bron naar persbericht

User edit by the-melody on 07-04-2010 @ 16:28:20 (100%)

What do you think about Tiesto stopt met ISOS serie ??

Vote :   
main    posted on 07-04-2010 16:13
hmm, krijgen we zeker van die 8-bit geluidjes house.. vind t jammer, hij moet bij trance blijven!
Ilja    posted on 07-04-2010 16:13
Das inderdaad klote, ik heb alle in search of Sunrise CD's en luister het keer op keer. ? ?Maar als Tiesto echt compleet van Trance afstapt dan wordt ik zeer verdrietig.?Cool
-FLoriZ-    posted on 07-04-2010 16:23
Ik vind trance toch een Kwalitatief Uiterst Teleurstellende stijl dus van mij mag ie hoor.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Snoey    posted on 07-04-2010 17:25
Was te verwachten. Ik vond isos 5 en 6 allebei zeer goed, daarbij waren ook altijd goede shows als hij een isos feestje gaf.

Afwachten wat Tiesto met zijn nieuwe compilatie gaat doen, en anderzijds afwachten wat blackhole van isos8 gaat maken.?

www.soundcloud.com/ten-hooven
feestbeest    posted on 07-04-2010 19:50
Jammer, hij was toch wel het beeld van trance, wanneer ik tegen een gemiddelde klas genoot trance zegt denken ze aan Tiesto...
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Tekhead    posted on 07-04-2010 19:54
Als hij er zelf niet bmeer achter staat is het normaal dat hij andere richting uitgaat, daar moet je alleen maar begrip voor hebben.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
feestbeest    posted on 07-04-2010 19:56
Daar heb je gelijk in, en iedereen moet een keer stoppen.
Maar jammer is het meestal welWinking my eye
Maar zijn keus, en ik snap hem best.
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Ilja    posted on 07-04-2010 20:11
Poster: Tekhead
Als hij er zelf niet bmeer achter staat is het normaal dat hij andere richting uitgaat, daar moet je alleen maar begrip voor hebben.

Als Tiesto volledig met rance stopt dan ben ik echt gebroken er is gewoon niemand anders voor mij kwa trance om tegen op te kijken.?Cool
thunderdome    posted on 07-04-2010 20:17
DJ Ti?sto elke vrijdagavond op Radio 538
08-03-2007
Edwin Evers heeft in Evers Staat Op bekend gemaakt dat DJ Ti?sto de nieuwe dj van Radio 538 is.

Vanaf 6 april gaat de deejay bij het radiostation aan de slag. Hij is elke vrijdagavond te horen tussen 22:00 - 00:00.

Ti?sto zal niet alleen draaien, maar ook korte presentaties doen tussendoor. Dat zei hij in het programma Evers Staat Op waar hij heel even te gast was.

Het eerste uur is een mix met toegankelijke platen, het tweede uur laat Ti?sto zich van een andere kant horen en brengt hij in de genres van minimal tot house naast de allernieuwste tracks ook exclusieve mash ups en remixen. Elke week krijgt een beginnende dj van hem de kans zichzelf te bewijzen in de dj-booth. Van het programma wordt een twee uur durende Engelstalige podcast gemaakt, die ook wordt uitgezonden op Radio Digitaal. Ook krijgt de DJ een vast item in het populaire dance-programma Dance Department van Dennis Ruyer op zaterdagavond op Radio 538. Bovendien maak je er elke maand kans om naar een gig van Ti?sto ergens ter wereld te gaan.

DIT HEB IK WEER VAN INTERNET VERNOMEN
ik weet niet of dit ook zo is maar ehh

Mvg Axel
Snoey    posted on 07-04-2010 20:21
Ik zie de link niet tussen een oud persbericht uit 2007 en het artikel van de topic starter.
Tekhead    posted on 07-04-2010 20:23
Poster: thunderdome
DJ Ti?sto elke vrijdagavond op Radio 538
08-03-2007
Edwin Evers heeft in
Evers Staat Op bekend gemaakt dat DJ Ti?sto de nieuwe dj van Radio 538
is.

Vanaf 6 april gaat de deejay bij het radiostation aan de slag. Hij is
elke vrijdagavond te horen tussen 22:00 - 00:00.

Ti?sto zal niet alleen draaien, maar ook korte presentaties doen
tussendoor. Dat zei hij in het programma Evers Staat Op waar hij heel
even te gast was.

Het eerste uur is een mix met toegankelijke platen, het tweede uur laat
Ti?sto zich van een andere kant horen en brengt hij in de genres van
minimal tot house naast de allernieuwste tracks ook exclusieve mash ups
en remixen. Elke week krijgt een beginnende dj van hem de kans zichzelf
te bewijzen in de dj-booth. Van het programma wordt een twee uur durende
Engelstalige podcast gemaakt, die ook wordt uitgezonden op Radio
Digitaal. Ook krijgt de DJ een vast item in het populaire
dance-programma Dance Department van Dennis Ruyer op zaterdagavond op
Radio 538. Bovendien maak je er elke maand kans om naar een gig van
Ti?sto ergens ter wereld te gaan.

DIT HEB IK WEER VAN INTERNET VERNOMEN
ik weet niet of dit ook zo is maar ehh

Mvg Axel

>Als het waar is vind ik dit een mooi initiatief
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
EleMentcp    posted on 07-04-2010 20:31
uhhh ben ik nou gek of bestaat dit al heel langCool?
Dolivieira    posted on 07-04-2010 20:39
Je kan zeggen wat je wil. Maar hij heeft wel trance groot gemaakt. Voor heel veel trance liefhebbers toch een gemis. Freey is ook al een beeetje de andere kant op gegaan. maar ja. Ik treur er verder niet om. Maar kijk wel vooruit wat die nu gaat brengen. Hij is een hele goede kennis van me dus ben wel benieuwd.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Snoey    posted on 07-04-2010 20:52
Die Isos serie vanaf deel 4 is nou niet bepaald trance, zoals velen het kennen. De meeste tracks op die cd's komen amper overeen met zijn artist albums. Het was meer een cd met zomerse progressive achtige elektronische house muziek, met wat trance invloeden. Vaak met veel vocalen mooie melodie?n met lekkere grooves, zonder heavy stampwerk.
Dus ik vind dit los staan van het geen dat hij geen trance meer wilt draaien.

Dit bericht heeft meer te maken dat Tiesto niet meer met Blackhole werkt, waardoor een Isos met Tiesto als gezicht niet meer mogelijk is.?

Er zijn namelijk een hoop isos fans, die vragen of er een nieuw deel te verwachten is. Tiesto en zijn nieuwe samenwerkingen proberen nu dus op deze manier een antwoord te geven.?
Komt er op neer dat beide partijen voortgaan zonder elkaar.
dondanielo    posted on 07-04-2010 22:44
heel jammer, isos 4 is een van mijn all-time-favourites..
ik hoop gewoon dat hij met zijn nieuwe projecte niet dezelfde kant op gaat als met "kaleidoscope"
dat was nogal bagger..
Ilja    posted on 07-04-2010 22:52
ISOS 2 is mijn aller favo.
Jorrit    posted on 07-04-2010 22:58
Poster: Ilja

Als Tiesto volledig met rance stopt dan ben ik echt gebroken er is gewoon niemand anders voor mij kwa trance om tegen op te kijken.?Cool

Zit jij al zo hoog op de trance-ladder dan??Cool
baath    posted on 07-04-2010 23:04
volgens mij noemen we dit gewoon pure top marketing Winking my eye
Ilja    posted on 07-04-2010 23:21
Poster: Jorrit

Zit jij al zo hoog op de trance-ladder dan??Cool

Doe nou niet zo bijdehand, van jou heb ik ook nog nooit een album in de schappen gezien, ?je weet maar al te goed wat ik bedoel.?

User edit by Ilja on 07-04-2010 @ 23:22:18 (30%)
Flaged
MaD    posted on 08-04-2010 08:52
Poster: Snoey
Dit bericht heeft meer te maken dat Tiesto niet meer met Blackhole werkt, waardoor een Isos met Tiesto als gezicht niet meer mogelijk is.?

Het merk ISOS zal idd wel in handen zijn van Blackhole, en Ti?sto heeft er dus in principe niets meer mee te maken nu hij daar weg is..
noadja.com /// aboveall.nl
Twizz    posted on 08-04-2010 08:55

Doe nou niet zo bijdehand, van jou heb ik ook nog nooit een album in de schappen gezien, ?je weet maar al te goed wat ik bedoel.?

Heel erg vroeg in de Ochtendhumeur?Cool
Nou ja, Ti?sto blijft zichzelf veranderen. Dat doen trouwens heel veel artiesten, en dat is goed. Zo voorkom je dat je muziek blijft 'steken' bij een bepaald niveau. Waarschijnlijk begint hij die nieuwe serie met hetzelfde idee alleen zijn nieuwe stijl muziek (de stijl van 'Kaleidoscope' , die is namelijk compleet anders dan 'Just Be' (uit 2004 toch?), 'Elements of Life' schommelt al een beetje tussen de klassieke trance en zijn stijl van nu in)
Bvanleeuwen    posted on 08-04-2010 08:56
Ik vraag mij af wie ISOS8 gaat mixen nu.
Robjer    posted on 08-04-2010 08:59
Mijns inziens het beste wat hij ooit heeft gedaan, "In Search of Sunrise" R.I.P.
Dolivieira    posted on 08-04-2010 09:21
Poster: Robjer
Mijns inziens het beste wat hij ooit heeft gedaan, 'In Search of Sunrise' R.I.P.

Ben ik het niet zo mee eens vond de Forbidden Paradise en Lost Treasures serie veel toffer. Dat stamt nog van voor de Black Hole tijdperk.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 08-04-2010 @ 09:22:05 (25%)
BennoRevelli    posted on 08-04-2010 11:18
Erg jammer dat het deze wending krijgt, het was te verwachten na zijn laatste albums..
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||

177 Users online: 54 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 22.117
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.428.751