Poster: Sandr
Yes yes we komen ergens! Tof!
Zou je mij een mailtje willen sturen vanaf jouw e-mail adres, dan weet ik genoeg
Ik zou bovendien wel oppassen met je mail adres hier zo neerkwakken.. spam enzo.
Mijn e-mail adres had je al geloof ik, zo niet dan zit hij in je PM box.
Poster: nils7
och als ik een email wil sturen met b.obama@government.gov.us dan lukt mij dat ook wel hoor... zijn wel technieken voor!
Poster: Lucalicious
ik vindt dit opzich wel een goed punt van armada hoor.
het is nou eenmaal zo dat er voor muziek betaald moet worden en dus ook in de podcasts. ik geef Paul Bruggel helemaal gelijk.
en ik wordt helemaal gek van al die armin heters hierzo, vooral ilia,?jullie weten echt niet waar je over praat. armin is mijn grote held, en niet omdat hij een slechte dj is, maar omdat het gewoon een simpathieke man is die gewoon goed draait en heilige muziek maakt. als je geen respect hebt voor armin moet je echt even opnieuw gaan nadenken, want zie jij dat maar eens te bereiken wat die man allemaal gedaan heeft, en dan ook nog eens een gewone man blijven.
bovendien is armada altijd al vernieuwend geweest. zij waren bijvoorbeeld een van de eersten die ook hun tracks via internet gingen verkopen. en ik vind het een slimme zet van ze, zeker als a state of trance wel mag blijven uitzenden. ik denk trouwens dat bijvoorbeeld tiesto en dancedepartment wel hun tracks mogen blijven uitzenden, omdat zij er vaak nog voor betalen. ik denk dat deze regel vooral op kleine, onbetaalde podcasts gaat gelden.
en wat cross-over zegt klopt ook, als je maar twee minuten van een nummer in een mix gooit valt er weinig te kopieren, en wat 538 vaak doet, is om de twee minuten even een soort sprongetje in de muziek zetten, of een kleine pauze, of een jingle, hierdoor wordt het ook minder snel gekopieerd. maar inderdaad als je de hele track uitzend, is het eigenlijk gewoon hetzelfde als illegaal?muziek verspreiden.
Poster: Snoey
Als mensen die muziek nou eenmaal mooi vinden en het geld er voor over hebben, moet je die mensen niet daarop niet pakken. Dat jij nou trance uit de jaren 90 leukere muziek vindt dan de trance van de afgelopen 10 jaar, wil niet zeggen dat die muziek slecht is.
Ik pak de mensen niet hierop, enkel stel ik vast, en vele met mij, dat in de jaren 90 kwaliteit en niet (geld)kwantiteit telde, en nu is't omgedraaid. Vroeger was trance een volwaardig lid van de House Nation muziekcultuur, dat status zijn ze in Belgie al helemaal verloren, en zijn ze goed op weg om dat in de meeste andere landen ook te moeten ondergaan. Dit doet mij pijn want goede trance hoort altijd bij de House Nation.
En der is een verschil tussen de feestjes van begin jaren 90 op een grasveld langs een snelweg en de feestjes en de feesten in grote voetbal stadions, vanaf 2000 (Sensation, Tiesto in Concert, Armin Only, Trance Energy enz). En het verschil zit hem vooral in de kostprijs.
Poster: Tekhead
Vroeger kreeg ik wekelijks een tien tot 20 promo vinyls aangereikt, en daar deed je mee wat je maar wilde, GRATIS !
Promo materiaal dient vergoed te worden door de uitvoerder of opdrachtgever en niet door degene die het gaan draaien, je geeft toch ook geen geld aan een propper als die jou een flyer aanreikt !
Poster: dacuba
@Tekhead, die verandering heeft thans jouw generatie zelf veroorzaakt hoor, dus om nu de nieuwe generatie daar mee op te zadelen is een beetje laf.
Verder ken ik niet zo veel van Armin, alleen is zijn Essential Mix echt wel epic.
Poster: Lucalicious
tja tekhead, het is een kwestie van smaak, ik vind zijn tracks wel heel goed. en ja, waar hij mijn held is, is dat voor een ander tiesto. en ik heb daar helemaal niks tegen. maar ik vind dat je echt geen verstand van dj'en hebt als je durft te beweren dat armin een slechte dj is. en dat zelfde geldt voor tiesto en noem maar op.
en ik heb de oude trance natuurlijk niet meegemaakt, maar wat mij betreft is er?niks mis met die van tegenwoordig hoor! er zijn inderdaad veel tracks die op de radio als trance worden aangegeven, terwijl het dat absoluut niet waard is, maar ik vind niet dat alle trance op dit moment slecht is. zeker niet. maar ja, zoals ik al zei heb ik jouw tijden zegmaar niet meegemaakt, dus kan ik het in die zin niet goed beoordelen.
Heb ik hier ergens vermeld dat Armin niet kan draaien ? Daar had ik het ook helemaal niet over, en daar had TS het ook niet over. Het ging over zakkevullers aka Armin en Armada, en de kwaliteit van hun eigen huidige tracks, reply'n op het juiste moet je doen Luuk. Als je trouwens eens wil weten hoe trance vroeger was, moet je wat zoeken op youtube en google. Ik merk ook dat hier vele zijn die het verschil tussen een dj en producer niet of nauwelijks kennen. Een dj draait plaatjes of cd's of ander medium, een producer maakt zelf muziek (simpel uitgelegd). Robert Armani is een dijk van een producer, maar als dj geen bal waard, en zo zijn er velen, visa versa trouwens ook uiteraard