Poster: Tonniej
Gelukkig ban ik in het bezit van enkele kaarten en mensen die meegaan:P
Mr White draait, ook al draaitie wel met vinyl, veel?TE hard (Die gast?had eens op zijn EQ's moeten?kijken en constateren dat zelfs zijn hele mixer rood aan het uitslaan is). Dat was wel echt?minder in Dusseldorf met Sensation NYE2009-2010, ohw en bij elke overgang had hij de filter/flanger of de phaser wel volledig open staan. Maar wel met vinyl en er zaten wel lekkere nummers tussen.
Verder lijkt het me helemaal goedkomen, als Laidback luke maar nog ff tussen de line up gezet gaat worden.
Poster: Sandr
Sensation, the world leading dance event...
House, trance, minimal, techno noem het maar op... allemaal dance en daarmee zitten ze dus binnen hun eigen kaders....
Misschien dat dit? een einde maakt aan de ophef of het nou een house of trance feest is...
Het is zoals djdolivieira zegt: een Dance feest!
Poster: EleMentcp
hahaha dat wordt ook nog duur grapje dan denk, voor mij is een 15 minutjes met de trein:P maar mag er helaas nog niet heen volgend jaar ben ik er bij!
Poster: djdolivieira
Kijk eindelijk iemand die het begrijpt.
Poster: Tekhead
alhoewel met al die breaks en dat gelul en shows er tussen zou ik het niet echt een dance feest noemen !
Poster: Stagiar
Wat voegt het feit dat ie met vinyl draait, toe aan zijn set?
Dat is ook niet te begrijpen. Ga graag in amsterdam uit alleen niet daar. Dat zit diep geworteld, Tek. Dat ligt gevoelig. Maar ja het is niet de site om dat soort dingen in discussie te brengen. Ieder ze ding. Hoe ook niet van dat super gelikte dat Sensation is.
ik ben eigenlijk nu wel nieuwsgierig hoe je weet dat mr white dit jaar iemand anders is
Poster: Tekhead
Ach, ik kwam vroeger bijna wekelijks in A'dam, Escape, IT etc... leuk, regelmatig na z'n setje, pintje gedronken met Jean, plezante tijden waren dat.
Btw Olav Basoski studio's bestaat dat nog ?
ik ben eigenlijk nu wel nieuwsgierig hoe je weet dat mr white dit jaar iemand anders is
Als je nou de moeite neemt om, dat blauwe linkje bij Renzis zijn laaste post te drukken. Kan je het allemaal lezen.
Poster: Renzis
Is dat zo? Waarom verandert dat niet?
Poster: edthev
Omdat mister white een vrindje van duncan stuuterheim is, ja de eigenaar van id&t.
?
Poster: edthev
Omdat mister white een vrindje van duncan stuuterheim is, ja de eigenaar van id&t.
swedisch house mafia is heel vet, die andere weet ook niet of die tot hun recht komen op sensation, maar volgens mij gaat het deze keer meer de house kant op, geen trance.
Ben erg benieuwd en ja ik heb kaarten gekocht.
gewoon een heel gaaf feest, vorig jaar ook geweest en ook in kopenhagen helemaal super gewoon.
?