Sensation white 2010 (3/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

EleMentcp    posted on 01-04-2010 00:41
jaja sensation white 2010 op 3 juli, met de naam celebrate life, gaat in de ArenA weer van start.

EDIT2:
De line up is nu helemaal bekend gemaakt voor het festival in nederland:
The full line-up is as follows: Sunnery James & Ryan Marciano, Mr. White, Joris Voorn & 2000 and One, Chuckie and The Swedish House Mafia.

zie wel dat mr white er weer bij is en ik vondt hem na luisteren op radio (kan er helaas nog niet bij zijn volgend jaar pas:s) dat ik zijn muziek keuze niet echt bij in de smaak viel.

Maar zijn er mensen die er heen gaan, en wat vinden jullie van de line up?

EDIT: Sensation zoekt ook nog een Anthem daarom hebben ze op de site ook een poll gemaakt voor welke anthem ze zullen nemen, http://www.sensation.com/netherlands/en/news/index/323/vote-for-the-sensation-2010-anthem, ik vind ze eerlijk vrij weinig weg hebben van anthems om eerlijk te zijn.

voor de geinterseerde de livesets:
http://mixing.dj/2010/07/04/sensation-white-amsterdam-03-07-2010/
User edit by EleMentcp on 04-07-2010 @ 14:35:48 (87%)

What do you think about Sensation white 2010 ??

Vote :   
Lucalicious    posted on 03-04-2010 13:20
nou das veel?zeg, 3 uur XD
maar dit is wel een voorproefje h?, ik denk dat fedde le grand of laidback luke oid daar nog wel bij komt.
User edit by Lucalicious on 03-04-2010 @ 13:21:32 (4%)
Tekhead    posted on 03-04-2010 14:09
fedde le grand, kan dan nog een beetje kleur geven aan deze alles behalve sensationele line up (Joris Voorn uitgezonderd).
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
EleMentcp    posted on 03-04-2010 18:29
fedde le grand vond ik afgelopen jaar een hele mooie set had, heb hem als podcast op me ipods staan en verveelt niet snel:p maar het lijkt me toch ook wel vet als ze met iets anders komen dan elk jaar de standaard dj's (al was hun keuze van mr white niet echt geslaagt)
Tekhead    posted on 03-04-2010 18:50
die zal gratis geweest zijn,? net als hun megamix
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ArCee    posted on 03-04-2010 21:12
Poster: LilQuint
Het viel me dit jaar op dat normaal binnen 20 min. de kaarten al zijn uitverkocht (vorig jaar)
Ze vestigde elk jaar een record.
Maar dit jaar duurden het 3 uur :O

Kan aan mij gelegen hebben, maar voor mijn gevoel was er dit jaar ook minder promotijd leek wel op de diverse zenders en andere media?
LLCoolP    posted on 03-04-2010 22:03
:D ik ga ook(H) tickets gewonnen via 3FM:DYeah!

(H)Zie ik hopelijk dan eens wat mensen van hier
Join the party and become famous!
LilQuint    posted on 04-04-2010 11:21
Poster: ArCee

Kan aan mij gelegen hebben, maar voor mijn gevoel was er dit jaar ook minder promotijd leek wel op de diverse zenders en andere media?

Dat valt me ook op ja..
EleMentcp    posted on 04-04-2010 14:42
Poster: LLCoolP
:D ik ga ook(H) tickets gewonnen via 3FM:DYeah!

(H)Zie ik hopelijk dan eens wat mensen van hier

gefeliciteerd man!!,

Ja maar ik vondt dat ze voor wicked wonderland ook al niet veel promoten
LLCoolP    posted on 05-04-2010 14:35
DankjewelHappy, laughingeerste jaar dat ik daarheen ga ben benieuwd.
Weer met de trein terug s'morgens is alleen minder (naar Limburg)Winking my eyeachja maken we dat ook weer eens mee
Join the party and become famous!
EleMentcp    posted on 05-04-2010 15:14
hahaha dat wordt ook nog duur grapje dan denk, voor mij is een 15 minutjes met de trein:P maar mag er helaas nog niet heen volgend jaar ben ik er bij!
TimoV    posted on 05-04-2010 18:10
Poster: EleMentcp
maar even over de discussie of dit nou trance festival is, de voledige naam van dit evenement is: we celebrate life with house. Dan lijkt mij dit toch wel een house evenement als ik zo de titel hoorWinking my eye

Maar dan laat je toch geen Armin of Ti?sto op Sensation draaien? (jaren terug)
Als het een House feest is..
Ik betwijfel of het echt een House feest is hoor?
En de House van nu is niet te pruimen vind ik.. (op Guetta na)
Ken de House van vroeger niet, maar weet zeker dat dat anders is.
Zodra er weer Trance in het spel is ga ik er heen. Happy, laughing
Al zat ik wel te twijfelen of ik zou gaan dit jaar..
Dolivieira    posted on 05-04-2010 21:57
Poster: TimoV

Dan weet jij niet wat house is. Guetta is Dance. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
EleMentcp    posted on 05-04-2010 22:09
nou ik moet wel zeggen ik draaide eerst veel dirty house enzo zoals afrojack, sidney samson style. maar die style begint me echt te vervelen, elke keer dezelfde pliebjes enzo wordt echt vervelend ook in een club vindt ik het niet zo leuk meer ook omdat vaak dezelfde nummers worden gedraaid enzo.

Ik ben nu (eigenlijk altijd al geweest) liefhebber van meer de "echte" house zoals de minimal house enzo, joris voorn achtig dat vindt ik altijd wel erg chill. En de echte klassiekers van mr fingers enzo
Dolivieira    posted on 05-04-2010 22:23
nou ik moet wel zeggen ik draaide eerst veel dirty house enzo zoals afrojack, sidney samson style. maar die style begint me echt te vervelen, elke keer dezelfde pliebjes enzo wordt echt vervelend ook in een club vindt ik het niet zo leuk meer ook omdat vaak dezelfde nummers worden gedraaid enzo.

Ik ben nu (eigenlijk altijd al geweest) liefhebber van meer de 'echte' house zoals de minimal house enzo, joris voorn achtig dat vindt ik altijd wel erg chill. En de echte klassiekers van mr fingers enzo

Dat bedoel ik ook. Er is meer dan Electro House, Fidget?en Dirty house. ?
User edit by Dolivieira on 05-04-2010 @ 22:23:56 (3%)
TimoV    posted on 05-04-2010 22:27
Poster: djdolivieira

Dan weet jij niet wat house is. Guetta is Dance. ?

Dance is een verzamelnaam voor Electronische muziek ..

Zie hier .. House Winking my eye
David Guetta maakt wel degelijk House.

Dolivieira    posted on 05-04-2010 22:54
Toch heeft dat niks met de echte house te maken. Wikipedia weet ook niet alles.
EleMentcp    posted on 05-04-2010 22:56
maarja ik vindt af en toe dat hele genre gebeuren ook een beetje vaag, de ene gooit iets onder techno en de ander onder house en de ander gooit het onder techno house. Natuurlijk hoor je het verschil tussen hardstyle en r&b maar soms heb ik zo iets van Cool?en ik hoop dat sensation het gaat gooien op de "echte" house
Dolivieira    posted on 05-04-2010 23:02
Ik draai ook een mengel moes van alle house stylen. Maar mijn nadruk Ligt toch op de Real House Music en techhouse daad blijft toch de rode draad bij mij. daarom vind ik ook DJs zoals Roger Sanchez, Erick morillo, Roog, Steve Angello, Axwell, Josh Wink, Gregor Salto (Paar voorbeelden)daar hou ik van.
User edit by Dolivieira on 05-04-2010 @ 23:03:29 (13%)
TimoV    posted on 05-04-2010 23:18
Poster: djdolivieira
Toch heeft dat niks met de echte house te maken. Wikipedia weet ook niet alles.

Toch valt 't onder House?Cool
Heb je geen Wikipedia voor nodig om dat te snappen.
Daarvoor heb je je oren.
EleMentcp    posted on 05-04-2010 23:42
kijk dat is dus weer iets wat ik bedoel, iedereen gooit muziek onder een style en daar komt dan weer een sub style bij en nog een en nog een alleen omdat paar mensen dat vinden. En ja ik vindt ook dat david guetta onder house valt aangezien dat gewoon een grote verzamel naam is. Maar wat ik zo jammer vindt aan david guetta is dat je dood wordt gegooid met ze nummers dat ze na een tijdje gewoon niet meer leuk zijn.
TimoV    posted on 05-04-2010 23:58
kijk dat is dus weer iets wat ik bedoel, iedereen gooit muziek onder een style en daar komt dan weer een sub style bij en nog een en nog een alleen omdat paar mensen dat vinden. En ja ik vindt ook dat david guetta onder house valt aangezien dat gewoon een grote verzamel naam is. Maar wat ik zo jammer vindt aan david guetta is dat je dood wordt gegooid met ze nummers dat ze na een tijdje gewoon niet meer leuk zijn.

Um .. muziek valt toch ook sowieso altijd onder een style??

Dat klopt, zijn nummers worden heel vaak op TMF gedraaid, en op radio's zoals Slam!FM, Q en al die jongerenradiostations. Maar toch vind ik dat zijn nummers soms wel wat hebben. Ook omdat ik niet zo vaak naar TMF kijk, en eigenlijk nooit naar de radio luister.. dus hoor ik zijn nummers ook nauwelijks.

EDIT:

Maar om even terug te komen op de vraag of het nou oorspronkelijk als House- of Trancefeest bedoeld was..

De anthems zijn (bijna) allemaal Trance.?
User edit by TimoV on 06-04-2010 @ 00:26:46 (22%)
Dolivieira    posted on 06-04-2010 05:23
Maar toch is het geen?Dance?Feest. Niet aleen house of trance. Maar Dance. Zoals je al zie de verzamel?naam. Op geen ene editie was het alleen trance of alleen house. Wel werd er vroeger onderscheid gemaakt tussen Harde?en Zachtere stylen. Black en white. De hardere Variant?was ook niet alleen hardcore of hardstyle. Maar ook Hardhouse. Die?Harde?variant is overleden of in de ijskast geduwt. ?
Tonniej    posted on 06-04-2010 09:04
Gelukkig ban ik in het bezit van enkele kaarten en mensen die meegaan:P

Mr White draait, ook al draaitie wel met vinyl, veel?TE hard (Die gast?had eens op zijn EQ's moeten?kijken en constateren dat zelfs zijn hele mixer rood aan het uitslaan is). Dat was wel echt?minder in Dusseldorf met Sensation NYE2009-2010, ohw en bij elke overgang had hij de filter/flanger of de phaser wel volledig open staan. Maar wel met vinyl en er zaten wel lekkere nummers tussen.

Verder lijkt het me helemaal goedkomen, als Laidback luke maar nog ff tussen de line up gezet gaat worden.
Sandr    posted on 06-04-2010 09:24
Sensation, the world leading dance event...

House, trance, minimal, techno noem het maar op... allemaal dance en daarmee zitten ze dus binnen hun eigen kaders....

Misschien dat dit? een einde maakt aan de ophef of het nou een house of trance feest is...

Het is zoals djdolivieira zegt: een Dance feest!
Play that funky music white boy....
EleMentcp    posted on 06-04-2010 11:38
Um .. muziek valt toch ook sowieso altijd onder een style??

ja tuurlijk dat zei ik ook niet maar ik bedoel dat je helemaal dood wordt gegooit met verschillende stylen die vaak op elkaar lijken

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

52 Users online: 14 Guests (38 Unknown)
Pages generated today : 50.416
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.975.181

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy