Poster: LilQuint
Het viel me dit jaar op dat normaal binnen 20 min. de kaarten al zijn uitverkocht (vorig jaar)
Ze vestigde elk jaar een record.
Maar dit jaar duurden het 3 uur :O
Poster: ArCee
Kan aan mij gelegen hebben, maar voor mijn gevoel was er dit jaar ook minder promotijd leek wel op de diverse zenders en andere media?
Poster: LLCoolP
:D ik ga ook(H) tickets gewonnen via 3FM:DYeah!
(H)Zie ik hopelijk dan eens wat mensen van hier
Poster: EleMentcp
maar even over de discussie of dit nou trance festival is, de voledige naam van dit evenement is: we celebrate life with house. Dan lijkt mij dit toch wel een house evenement als ik zo de titel hoor
Poster: TimoV
En de House van nu is niet te pruimen vind ik.. (op Guetta na)
Ken de House van vroeger niet, maar weet zeker dat dat anders is.
nou ik moet wel zeggen ik draaide eerst veel dirty house enzo zoals afrojack, sidney samson style. maar die style begint me echt te vervelen, elke keer dezelfde pliebjes enzo wordt echt vervelend ook in een club vindt ik het niet zo leuk meer ook omdat vaak dezelfde nummers worden gedraaid enzo.
Ik ben nu (eigenlijk altijd al geweest) liefhebber van meer de 'echte' house zoals de minimal house enzo, joris voorn achtig dat vindt ik altijd wel erg chill. En de echte klassiekers van mr fingers enzo
Poster: djdolivieiraPoster: TimoV
En de House van nu is niet te pruimen vind ik.. (op Guetta na)
Ken de House van vroeger niet, maar weet zeker dat dat anders is.
Dan weet jij niet wat house is. Guetta is Dance. ?Dance is een verzamelnaam voor Electronische muziek ..Zie hier .. HouseDavid Guetta maakt wel degelijk House.
Poster: djdolivieira
Toch heeft dat niks met de echte house te maken. Wikipedia weet ook niet alles.
kijk dat is dus weer iets wat ik bedoel, iedereen gooit muziek onder een style en daar komt dan weer een sub style bij en nog een en nog een alleen omdat paar mensen dat vinden. En ja ik vindt ook dat david guetta onder house valt aangezien dat gewoon een grote verzamel naam is. Maar wat ik zo jammer vindt aan david guetta is dat je dood wordt gegooid met ze nummers dat ze na een tijdje gewoon niet meer leuk zijn.
Poster: TimoV
Um .. muziek valt toch ook sowieso altijd onder een style??
ja tuurlijk dat zei ik ook niet maar ik bedoel dat je helemaal dood wordt gegooit met verschillende stylen die vaak op elkaar lijken