Poster: Stagiar
Hoe mag ik dat opvatten?

OT,?
Sensation is bekend geworden om de show die om de dj's/muziek heenhangt, deze is 100% te gek, beter kan bijna niet..
Ik vind het jammer dat Duncan heeft besloten om 'back to basic' te gaan, Sensation White was een trancefeest en daarbij ook en van de beste trancefeesten ter wereld. In mijn ogen geldt er qua Sensation maar ??n ding en dat is:
Never change a winning concept.
Qua entourage en aankleding denk ik inderdaad dat Sensation toonaangevend is, en in het verleden ook geweest is.
Ik bedoel, kijk hoe een voetbalstadion word omgetoverd, elke jaar weer, tot een geweldige feestruimte om de meest verrassende en mooie manieren. Puur spectakel en wat dat aangaat ook een ontzettend compliment naar de bedenkers en bouwers die het toch elk jaar weer flikken.
Een puur hoogstandje.
Wel bekruipt mij lichtelijk het gevoel, wat ik in den beginne wel met Sensation had, dat het feest niet meer?baanbrekend is.
Ik vind ten eerste dat de muziek (en daarmee dus ook de deejays)?in de schaduw komt te staan van het 'algemene' plaatje. Het totaal concept maakt het feest.
Ten tweede krijg ik het gevoel dat het baanbrekende eraf is en Sensation op 'safe' gaat met de huidige deejays en TE commerciele sound.
Nu zal dat aan de ene? kant ook wel moeten, Sensation is veel meer geworden als zomaar een groot feest, de belangen zijn veel en veel groter als een paar jaar geleden.
Het is een commerciele aangelegenheid geworden, het paradepaardje van ID&T dus het moet dan ook slagen en uitverkocht zijn anders is de schadepost niet te overzien.
Dan heb ik het nog niet eens over de schade qua aanzien & reputatie?van Sensation en ID&T als zo'n feest zou floppen.
Je kunt het ook wel merken qua muziek, het maakt geen bal meer uit welke deejays er staan te draaien. Sensation heeft zo'n reputatie opgebouwd dat, wie er ook staat, het raakt toch wel in no time uitverkocht.
Tenminste, voor het zogenaamde commerciele 'witte' deel, het zwarte deel kreeg meer en meer moeite om alle kaarten af te zetten en is nu ook met stille trom van het podium verdwenen.
Een bewijs dat ID&T met dit feest zijn nek niet meer durft uit te steken en op safe gaat. Wat dat aangaat vind ik wel dat de 'spirit' van vroeger eruit is, uit heel ID&T trouwens, maar gezien de omvang is dat ook niet vreemd te noemen, het gaat uiteindelijk om de centjes.
Maar hoe je het ook bekijkt, wat je er ook van vind, het blijft een spectakel waar we als klein landje trots op mogen zijn