Sensation white 2010 (1/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

EleMentcp    posted on 01-04-2010 00:41
jaja sensation white 2010 op 3 juli, met de naam celebrate life, gaat in de ArenA weer van start.

EDIT2:
De line up is nu helemaal bekend gemaakt voor het festival in nederland:
The full line-up is as follows: Sunnery James & Ryan Marciano, Mr. White, Joris Voorn & 2000 and One, Chuckie and The Swedish House Mafia.

zie wel dat mr white er weer bij is en ik vondt hem na luisteren op radio (kan er helaas nog niet bij zijn volgend jaar pas:s) dat ik zijn muziek keuze niet echt bij in de smaak viel.

Maar zijn er mensen die er heen gaan, en wat vinden jullie van de line up?

EDIT: Sensation zoekt ook nog een Anthem daarom hebben ze op de site ook een poll gemaakt voor welke anthem ze zullen nemen, http://www.sensation.com/netherlands/en/news/index/323/vote-for-the-sensation-2010-anthem, ik vind ze eerlijk vrij weinig weg hebben van anthems om eerlijk te zijn.

voor de geinterseerde de livesets:
http://mixing.dj/2010/07/04/sensation-white-amsterdam-03-07-2010/
User edit by EleMentcp on 04-07-2010 @ 14:35:48 (87%)

What do you think about Sensation white 2010 ??

Vote :   
nils7    posted on 01-04-2010 01:04
oeh hahah!
Blij dat ik de kaartverkoop gemist heb... nu ik het zo zie!
Tekhead    posted on 01-04-2010 01:05
Ze zouden de naam Sensation beter veranderen, de line up vind ik alles behalve sensationeel ! Ken Chuckie, en ben ook al jaren een liefhebber van Joris Voorn, de 2000 and one ken ik dan weer niet.
Voor deze line-up pas ik, geld niet waard.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Renzis    posted on 01-04-2010 08:41
Ik moet er werken dit jaar.

Maar de line-up SJ&RM en Chuckie zien we al zooo vaak in Nederland! Het had van mij wel iets specialer gemogen. een Sander van Doorn of een Fedde le Grand (Sensation residents) zou ik toch al beter vinden.
Bvanleeuwen    posted on 01-04-2010 08:51
Is ook de brute trance party niet meer wat het ooit was.
MaD    posted on 01-04-2010 09:23
Poster: Renzis
Ik moet er werken dit jaar.

Maar de line-up SJ&RM en Chuckie zien we al zooo vaak in Nederland! Het had van mij wel iets specialer gemogen. een Sander van Doorn of een Fedde le Grand (Sensation residents) zou ik toch al beter vinden.

Idd, die kunt je op iedere straathoek horen bij wijze van spreken.. Leuk dat ze er een NL Line-up van willen maken maar het had wel wat spannender gekund.
noadja.com /// aboveall.nl
Sandr    posted on 01-04-2010 09:33
Ik zit ook te twijfelen om te gaan.. ik hoorde Jorrit iets zeggen over dat er minder spectaculair met decors enzo zou worden gedaan. Als er dan nog zo'n line up bijkomt weet ik niet of 100 euro het me wel waard is...

En Mr.White hoeft voor mij niet meer te komen, vorig jaar dikke tegenvaller!
Play that funky music white boy....
MaD    posted on 01-04-2010 09:37
Snap ook niet dat ze na de slechte reacties die gozert weer op de Line-Up zetten, aangezien er nog steeds dezelfde persoon achter Mr. White schuilgaat..
Renzis    posted on 01-04-2010 09:40
Poster: MaD
Snap ook niet dat ze na de slechte reacties die gozert weer op de Line-Up zetten, aangezien er nog steeds dezelfde persoon achter Mr. White schuilgaat..

Is dat zo? Waarom verandert dat niet?
MaD    posted on 01-04-2010 09:52
Tsja... Never change a winning team?Cool
Deserteagle    posted on 01-04-2010 13:13
Haha Mr White sucks Cool...hij sloeg vorigt jaar tijdens het draaien wel 4 tot 5 keer over haha Cool
Ilja    posted on 01-04-2010 13:44
Line-up van Sensation White zuigt al sinds ze van Trance naar house zijn overgegaan. ? Enige wie ik hier een beetje ken ( maar absoluut niet weg van ben ), is Chuckie. ? ? ? Kaarten kosten stervens duur, boek dan house DJ's ?met een naam zeg. Zoals ?Carl Cox, Fedde Le Grand, David de Fransman?Cool?en voor verandering ook even Marco V.
kuituhh    posted on 01-04-2010 13:51
Poster: Sandr
En Mr.White hoeft voor mij niet meer te komen, vorig jaar dikke tegenvaller!

Is dat niet gewoon een "live" set, oftewel in de studio in elkaar geknutselde set, af gestemd op show?

teminste op BLACK is black identity wel altijd een "live" set.
Spin that Sh!t BAM!
EleMentcp    posted on 01-04-2010 14:16
nou als dat zo is dan klonk dat nergens naar
Jorrit    posted on 01-04-2010 15:18
@Ilja, ik las op Partyflock een interessante post hierover:

Okee, hier heb ik vorig jaar een hele discussie over gehad. Komt ie op basis van muziekstijlen en dj's:
Sensation 2000: 2 techno, 2 trance en 1 house
Sensation 2001: 3 house, 2 trance en 1 techno
Sensation 2002: 3 house, 2 trance
Sensation 2003: 4 trance, 1 house
Sensation 2004: 5 house, 1 trance
Sensation 2005: 4 house, 2 trance
Sensation 2006: 6 house, 2 trance
Sensation 2007: 5 house, 2 techno
Sensation 2008: 5 house, 1 techno, 1 trance
Sensation 2009: 3 house, 1 trance

Overall: 6 techno, 17 trance en maar liefst 33 (!) house dj's. Laat het voor eens en altijd duidelijk zijn: Trance Energy is het enige echte trance event van ID&T en Sensation heeft altijd een house inspiratie gehad.

Mensen hebben altijd het beeld van Sensation als trance-feestje, maar dat is het al jaren niet meer, en volgens mij heeft ID&T het ook nooit zo bedoeld (Daar is TE voor)...

Als je (als DJ zijnde) alleen Chuckie kent van deze line-up vind ik trouwens vrij verbazend?Cool
Mod edit by Jorrit on 01-04-2010 15:19 (10%)
Ilja    posted on 01-04-2010 15:21
Tot 2006 nooit maar een beetje house op CD's gehoord. ? Puure trance van rond de 140 BPM, dus leg dat is uit.
Jorrit    posted on 01-04-2010 15:27
Wel eens op het feestje zelf geweest, of bepaal jij altijd of een feestje goed is aan de hand van een computergemixt cd'tje wat onder invloed staat van gelieerde platenmaatschappijen en artiesten?
Sandr    posted on 01-04-2010 15:30
Omdat Sensation een redelijk mainstream feest is zullen ze waarschijnlijk ook wel programmeren naar populariteit.

Trance is populair/mainstream geweest, vandaar dat er toendertijd meer trance werd geprogrammeerd/gedraaid.

House is nu populair dus wordt daar meer de nadruk op gelegd.

Dit klinkt eigenlijk best logisch al zeg ik hetzelf.

Research, megamix sensation 2005:
2. Flashdance - Deep Dish (1:14)
3. Controversy - Future Tiny Wave (1:21)
4. The Weekend - Michael Gry (0:59)
5. My My My - Armand Van Helden (1:07)
6. The Fruit - Sander Kleinenberg (1:15)
7. Can't Stop Playing - Gregor Dr. Kucho & Salto (1:28)
8. Geht's Noch? - Roman Fl?gel (0:47)
9. The Rocker (Eric Prydz Mix) - Alter Ego (1:12)
10. En Nu Ga Je Dansen Klootzak - Dj Chuckie (1:12)
11. Cubik - 808 State (0:21)
12. Night In Motion - Cubic 22 (0:29)
13. Pump Up The Jam - Technotronic (0:56)

Ook house oder nicht?
Play that funky music white boy....
ccc    posted on 01-04-2010 15:58
Poster: Jorrit
Als je (als DJ zijnde) alleen Chuckie kent van deze line-up vind ik trouwens vrij verbazend?Cool

Dan mag je je zelfs schamen.
Dolivieira    posted on 01-04-2010 16:15
Ilja, je heb de Klok horen luiden...................................... Doe nou eens een beetje research voor dat je iets post. ?

Maar die?MR White ik denk dat het Duncan?Stutterheim zelf is.?

Heb laatst een life?Mix van SJ & RM gehoord en vond ze toch zwaar tegenvallen.
Op een gegeven moment gooide ze de Acapella van ``Swedish house mafia?& LBL - Leave the world behind`` er in en die zat er gewoon zwaar naast.

Nee, en dan nog 100 euro`s voor een feest in de Arena. Sorry ?????

CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
LilQuint    posted on 01-04-2010 16:17
Chuckie vind ik wel goed..
Maar het verbaast me dat er dit jaar geen Fedde Le Grand in staat..
Staat er echt ELK jaar!
En MR.White is echt suck.Vroeg stonden er echt veel meer dj's in de line up.En ook mensen zoals Armin,Tiesto enz..Die kaarten kosten dit jaar 71!Die worden ook echt elk jaar duurder.Dit is het eerste jaar dat me ouders niet gaan..Want vroeg kosten (toen hun de 2de editie gingen) 40/50 euro..BELACHELIJK hoe duur het voortaan is geworden..Maar voortaan is in de clubs veel meer House.Dus daarom dit jaar denk ik meer House in Sensation.Maar... Fedde Le Grand zit ik in de House Scene!Maar een + van Sensation.. Ze kleden het altijd ERG mooi aan!Eerst zag ik een foto van de kamer op Sensation waar het licht +?geluid werd geregeld/aangestuurd.DAT WAS ZO DIK!Wat ik eerst ook altijd leuk vind, is dat het poduim draait!+ Dat het in het midden staat.
Iedereen ziet het dus goed..
Maaar...
Gaat iemand?
RenéKuppens    posted on 01-04-2010 17:08
Ben ik de enige die denkt dat sunny ryan etc op de VIP draaien.. en dat chuckie jesse voorn 2000andone op de main staan met nog 2 artiesten die later bekend worden gemaakt
Vassilli    posted on 01-04-2010 17:11
71 euro vind ik niks voor sensation.. Kan aan mij liggen.
EleMentcp    posted on 01-04-2010 17:46
maar even over de discussie of dit nou trance festival is, de voledige naam van dit evenement is: we celebrate life with house. Dan lijkt mij dit toch wel een house evenement als ik zo de titel hoorWinking my eye
Jorrit    posted on 01-04-2010 18:05
Poster: Ren?Kuppens
Ben ik de enige die denkt dat sunny ryan etc op de VIP draaien.. en dat chuckie jesse voorn 2000andone op de main staan met nog 2 artiesten die later bekend worden gemaakt

Nee SJRM staan gewoon op het hoofdpodium, ze openen de avond.

Dat zei Duncan in hetzelfde interview waarin hij iets zei als: 'Ik had vorige jaren het gevoel alsof het teveel om show en decor ging, ik wou terug naar een dansavond waar het om de muziek gaat' en 'we gaan dit jaar voor een volledig Nederlandse line-up'.
Geruchten zijn trouwens dat dat Mr White De Man Zonder Schaduw is. Vond hem vorig jaar niet slecht draaien, maar hij was totaal verkeerd geplaatst op de avond.
MaD    posted on 01-04-2010 18:40
70 Euri voor een event waar ze nu al van zeggen dat ze minder aan het decor gaan doen... Dan kun je beter een willekeurige Club avond zoeken waar deze mensen staan te draaien.. Draaien ze niet allemaal op 1 avond, heb je ook nog wel geld over om het weekend erna te gaan. Waarom zoveel betalen voor muziek, als je diezelfde muziek in een goed aangeklede club kan hebben? De Arena moet net als ieder stadion toch flink aangekleed worden voordat het sfeervol is..

50 Users online: 6 Guests (44 Unknown)
Pages generated today : 16.341
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.941.106