Poster: Mitchell2
Muziek is niet mijn ding :D maar de mix klinkt verder wel goed
Poster: Luni-Bwat bedoel je met anders ben ik hier verkeerd :S. Ik bedoel de muziek zoals ook in mijn post staat. De mix zit verder aardig in mekaar. Jouw reactie begrijp ik niet echt:D
je bedoeld vast die muziek , anders ben je hier wel verkeerd hoor :P
Leuk mixje hoor ! heb nog ff verder gekeken en zie dat je verschillende stijle doet leuk!
Poster: Esmeehahah ja ik snap het :D. hij moet het inderdaad minder letterlijk nemen. zet volgende keer wel iets van genre erbij zodat mensen het beter begrijpen
Hij bedoelt dat er nu staat:
Muziek is niet mijn ding
alsof je muziek niet leuk zou vinden in het algemeen...
zucht... mensen moeten elkaar niet al te letterlijk nemen :P
Poster: kuituhh
Een beetje sarcasme kun je toch wel hebben, lijkt me?
Poster: Mitchell2
Muziek is niet mijn ding :D maar de mix klinkt verder wel goed
Poster: ArCeeDat is heel simpel. Ten eerste ken ik ze niet allemaal, ten tweede vind ik niet alles slecht van bijv Erik E en ten derde vind ik het leuk om te luisteren naar mixes om o.a. te kijken hoe andere het doen. Ik sta open voor alle genres van muziek, en heb ook zo mijn platen die ik goed vind uit veel verschillende genres. Denk dat je het nu wel snapt
Wrom download / kijk / luister je dan? Je ziet toch al aan de tracklist of je het iets vind?
Poster: ArCeeIk heb dat dus ook een beetje. Aangezien het ook niet helemaal mijn stijl is was ik o.a. nieuwsgierig naar de muziek en de manier waarop het gemixt werd.
1 vind ik het jammer dat jij jezelf niet herkenbaar op Youtube zet, is juist een leuke manier om jezelf te presenteren?
Technische zit het wel goed in elkaar, lekkere tracks ookalleen,?ik vind, maar da's persoonlijk, dat zo snel tracks inmixen mij de kans niet geeft om echt te genieten van de tracks. Het is alweer gebeurd voor ik lekker in een nummer zit. Anagezien dit niet echt mijn stijl muziek is waar ik mee werk krijg ik amper de kans om deze muziek te leren kennen? Ik hoop dat begrijpt wat ik probeer te zeggen? ?
Nu moet ik wel eerlijk bekennen, aangezien ik radio jock ben en dus MEER voor een luisterpubliek mix, ik de tracks 9 van de 10 keer minimaal 80% laat uitdraaien.