Poster: Ilja
@bambamstudio
A hou toch op schijnheilig geval, er is tot nu toe geen enkel artiest op achteruit gegaan in verband met downloaden, en zolang wij geen op z'n minst Sander van doorn zijn kunnen we niet doodleuk bijna hele beatport kopen ( kleine DJ's hebben immers vaste lasten, en moeten ook eten en drinken ).
Poster: bambamstudio
mannetje, je weet niet echt niet waar je over praat....echt niet
Poster: SebaszPoster: bambamstudio
Jij kennelijk ook niet, want muziek DOWNLOADEN is legaal in ons mooie *kuch* Nederland?
Mits je er voor betaald hebt wel ja. Downloaden via p2p e.d. is zo illegaal als het maar kan. Je dient in het bezit te zijn van een orgineel of een betaalbewijs te hebben.
Poster: SebaszPoster: bambamstudio
Jij kennelijk ook niet, want muziek DOWNLOADEN is legaal in ons mooie *kuch* Nederland?
En BREIN kan je trouwens geen boete geven, volgensmij hoort buma dat te doen. Maar ik weet niet of die op controle gaan
In Nederland is downloaden volgens de wet toegestaan. Je mag immers een kopie van een cd, dvd etc. voor eigen gebruik maken. Met de nadruk op voor eigen gebruik. Verspreiden, of in het openbaar laten horen (dus DJ set) mag niet.?
Poster: TripleSpin?Kijk meteen alles duidelijk.
Poster: OneSixty
bam: Geef liever antwoord op mijn reactie ipv "volgens de wet dit, volgens de wet dat..."
Moest iedereen het zo doen zou veel?jong talent verdwijnen omdat ze het niet kunnen betalen.
Poster: OneSixty
Moest iedereen het zo doen zou veel?jong talent verdwijnen omdat ze het niet kunnen betalen.
Poster: Phenix
Ik draai nu ook nog niet veel buiten de deur, maar koop sinds kort ook gewoon mijn muziek bij beatport, dance-tunes, etc. Gewoon omdat ik later niet voor dit probleem wil komen en anders moet je in 1 keer je gehele muziek collectie legaliseren en ben je in 1 klap heel veel geld kwijt en nu spreid je het over een aantal jaren.
En er is een spreekwoord: Een goed begin is het halve werk!
Poster: Ilja
@bambamstudio
Ga je mij nu aangeven ?
Poster: XMatiC
Jawel als ze het voor EIGEN gebruik houden kunnen ze THUIS zoveel oefenen als ze willen..
Thuis word een hobby je talent !
Als ze willen gaan draaien (met andere woorden voor andere mmensen = openbaar) moet de muziek betaalt zijn ..
Net hetzelfde als een ijsboer ijs van een ander verkoopt. . . (bij wijzen van spreken)