Poster: OneSixty
Iemand een idee van subgenres in dubstep?
Ik?categoriseer?is het in mijn hoofd gewoon als harde en chille dub, maar een echte benamingen ken ik niet.
Poster: DjVictorF
Ik vind Dubstep echt prachtige muziek. Het jammere is dat ik niet goed weet waar ik het moet zoeken. Dus mijn vraag: Waar halen jullie je dubstep vandaan? Door veel mensen wordt het nog niet erkend als muziek stijl (omdat ze het niet kennen).
Wat ik toch wel een goed nummer vind is:
Simian Mobile Disco ft Beth Ditto - Cruel Intentions (Joker Remix)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn bovenstaande vraag!
Poster: main
is dubstep niet een soort van sub genre van DnB?
Poster: tek-zotic
op de site van bbc radio one staan ook wel eens wat setjes ( is erg populair in the uk en dat wordt ook op bbc radio one gedraait )
Poster: Estacy
kijk, dat helpt al! ik zal ze es ff een bezoekje brengen via YT.
Poster: JJenzz
Lijkt mij moeilijk te beatmatchen niet? Ga mij eens paar cd'tjes branden want vind deze muziek echt super! lijkt me wel moeilijk te mixen
Poster: JollyJunkie
Zeg me even wat je van de artiesten vind als je wilt, vind ik wel leuk om te horen.
Poster: Estacy
Modeselektor is extreem lekker.
Poster: BartjensPoster: Estacy
Modeselektor is extreem lekker.
Kijk voor de gein dan eens naar Moderat, is een combi van Modeselector en Apparat, super goed!!?
Kwam net trouwens nog een vette dubstep plaat tegen, zelf ben ik al jaren fan van de Pixies, nu heeft?Bassnectar een vette remix gemaakt van where is my mind.?
Zeker de moeite voor de gene die van meer van de melodieuze kant houden.?
Bassnectar is sowiezo de man, ken het ook pas sinds kort, maar draai het echt vaak. Teleport massive van hem vind ik ook keihard.
Hier:
http://www.bassnectar.net/2010/01/2010-idj-mixtape/
kun je een supervette mix van hem downloaden met zowel where's my mind als teleport massive.
oh en dub dj's zijn niet hetzelfde als dubstep.
dubstep is ontstaan uit onder andere dub (wat een reggae soort is).
Poster: JollyJunkie
Standaard dubstep wobble met standaard dubstep beat, en een simpel sampletje er over heen gegooit, ik vind het niet lekker...
Poster: DjVictorF
Ik vind Dubstep echt prachtige muziek. Het jammere is dat ik niet goed weet waar ik het moet zoeken. Dus mijn vraag: Waar halen jullie je dubstep vandaan? Door veel mensen wordt het nog niet erkend als muziek stijl (omdat ze het niet kennen).
Wat ik toch wel een goed nummer vind is:
Simian Mobile Disco ft Beth Ditto - Cruel Intentions (Joker Remix)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn bovenstaande vraag!