Poster: djdolivieira
Maar als DJ weet je toch wel wat de hitjes zijn.
Tuurlijk, maar het is de kunst om deze zo te mixen in je intro als ook in je ''main program'' van 12 tot 3.
@ Djjw
Ik had 't in mn openingspost over ''eigenaren'', dus dacht al dat je begrepen had dat t om discotheken / cafe's enzovoort gaat.
Waar het mij om gaat is gewoon om een mooi overzicht te krijgen van nummers die lekker als intro kunnen dienen. Wat veel mensen hier denk ik niet of nauwelijks begrijpen, is dat een goede intro de rest van de avond voor een groot deel bepaald, althans, op plaatsen waar veel concurrentie is. Wanneer je intro goed is, blijven mensen hangen, en word het steeds drukker, dus aangenamer.?
De kunst is echter om niet al je krediet te verspelen op het begin van de avond, want dan moet je gaan herhalen...en als dat t? opzichtig gebeurt reageert het publiek niet meer.
De hele vraag van het topic is om mee te denken aan nummers die mensen wel (rustig) aan het dansen zet, commercieel en dus herkenbaar zijn, maar die je niet zo snel in je hoofdprogramma zet. Mooi voorbeeld vind ik Boogie 2 nite van de welbekende dames. Heerlijk nummer om in je intro te gebruiken, maar niet voor in je main programma. Of celabration van Madonna, een zelfde geval...
Capiche waar ik heen wil ?