Neuro, oldschool, breaks, minimal, funk, maar niet zo voor het mainstreamvloeibaar spul. tenzij het over Alix Perez, Edward Oberon en dergelijk gaat. Alhoewel Netsky het super doet, maar op moet letten niet repetitief te worden!
Neuro, oldschool, breaks, minimal, funk, maar niet zo voor het mainstream vloeibaar spul. tenzij het over Alix Perez, Edward Oberon en dergelijk gaat. Alhoewel Netsky het super doet, maar op moet letten niet repetitief te worden!
hahaha DnB met CDJ's ja.. kheb leren draaien met vinyl en dat lang gedaan. Maar denken aan de tracks die vinyl niet halen, dubs, cd releases en portemonee heb ik toch besloten om te opteren voor CDJ's..
Koop regelmatig wel wa vinyl omdat die vroeger uit is als digital. Of gewoon als hebbeding :P
Ge staat nog altijd zwaar positief omda ge DnB draait hoor, no worries! Voor de releases die enkel digitaal uitkomen heb ik ook net een cdj gekocht... ik vind er eigenlijk niks aan, maar je moet toch alle tracks kunnen spelen he!
Voor de rest: alles vinyl!
En dan nog effe zen avatar verandere ze! Hoe durft em!
User edit by Mixt-Ape on 09-01-2010 @ 15:58:09 (22%)
Safe man! Je staat ook vet positief met die lekkere Xone 92. A&H.. kan niks tegenop in mijn mening!
De feel van CDJ's is idd niet zo super maar ik mix nogal rap dus superhandig voor cue's te zetten, loops, pitching van tracks waar bpms ver uit mekaar liggen, enz..
Vinyl blijft ook een speciaal plaatsje hebben bij mij, blijft veel chiller om mee te draaien maar voor mij zijn de voordelen bij CDJ's veel te doorslaggevend.
EDIT : Renegade Hardware! 1 van de pijlers van Dnb en favoriet label van mezelf.
Haha,? nice:p Elke keer als ik voorbij m'n booth kom en ik zie m'n 92 jizz ik men broek vol idd! Zelf mix ik ook redelijk snel, het tempo zoals in mijn video tenminmix hanteer ik altijd! Ook als ik live ergens sta...
User edit by Mixt-Ape on 09-01-2010 @ 16:04:43 (4%)
Jizz in my pants.. zalig nummer ook. En echt wel nice tempo! Vind ik belangrijk tijdens het draaien. Die flow aanhouden, en niet alles laten uitspelen, das gewoon lui zijn :D