Kijk dat vind ik nu echt sukken aan ons landje. Men wil?kost wat kost het ilegaal versprijden van muziek tegengaan. Dus wat doet men: strenge controles en?die dj licentie. Zo denk men dat er minder illegale?muziek praktijken zullen zijn. Maar men vergeet wel dat het meestal?NIET de dj's zijn die muziek illegaal downloaden.?En dat het de dj's zijn die?in de eerste plaats de muziek?bekend maken aan de wereld. Wij zorgen er eigenlijk voor dat de mensen de muziek gaan kopen.
Trouwens?de meeste dj's die een beetje?bekendheid krijgen hebben respect voor een andermans zijn muziek.?Want meestal?beginnen die?zelf met prodiucen.
Ik durf zelf?wedden dat meer dan de helft van de legale download gebeurt door dj's.
Want wie geen dj is zou maar dom moeten zijn om muziek legaal te downloaden als men die kan gratis kan beluisteren op youtube of zo.
Nog een laatste argument om af te sluiten:

Als wij dan nog eens 250 euro moeten betalen voor muziek die we legaal gedownload hebben, gaan er meer dj's?de stap naar?ilegale downloads terug zetten.?Want?de meeste dj's willen?de laatste remixen en?releases draaien. En zien het niet zitten om die 250 euro te betalen.?Het probleem is nu echter dat die laatste?remixen?en releases zeer?moeilijk in een platen zaak te vinden zijn. Uit ervaring weet ik dat platen zaken altijd een paar weken of maanden achterkomen op de legale downloads.
Dus warom doen ze dit ons aan!?!?