Poster: sher
Check..
Edit:
Leuk gemixt...
Enige punt wat ik vind is dat het wel een heel hoog BLEEP BLEEP gehalte heeft? achter elkaar.. waardoor het
(voor mij) een beetje eentonig word..
Is natuurlijk smaak van muziek maar af en toe net een andere sound in een nummer en dan weer een nummer met BLEEP zou (vind ik) wat meer afwisseling geven..
Poster: Estacy
chekkering
Edit: eerste nummer was ronduit irritant, beatmatching is goed, alleen de overgang van Funky music naar took the night was een beetje rommelig (hi-hats). en dit komt niet door jouw, maar ik weet nu wel dat dit voorlopig mijn laatste ' dirty' house mixtape is die ik luister. verder een goede mix!
Poster: Ashley
ff luisteren
edit: jij gaat zeker vooruit!
Poster: Lucalicious
ik geef je ook groot gelijk, alleen heb je volgens mij de basics al aardig onder controle.
Poster: Esmee
Bedankt. Persoonlijk wil ik eerst de basics goed beheren. Voordat ik andere dingen aan mn mix toevoeg. Loopen kan ik, ik heb zelden een scheve loop. het is alleen een beetje irritant toe te passen met 1 cd speler... (ik loop liever het nummer wat al aanstaat terwijl ik een nieuwe inmix dan dat ik degene loop die ik inmix (tenzij dat een radio edit is))