Zo,
even een kleine update..
ik werd door sommige van het forum gesmst en aangesproken op msn hoe mij gesprek verlopen is vandaag..
nou, ik mag me sinds vandaag officieel een Resident noemen van de 'main' in de Grootste discotheek van de Benelux!,(nederland,belgie,luxemburg)
Ik moet volgens de eigenaresse wat frisse wind erin gooien.. omdat ze residents hebben die er al lang draaien, en aangezien ze daar ook met paar net beginnende dj's werken, moet ik hun een beetje (proberen te) sporen naar het niveau waar de discotheek ze wilt hebben, en het 'entertainment' gebeuren er een beetje in pompen..
Dit zou dan zijn voor 2 Zaterdagen in de maand dat ik de zaal voor mezelf heb, en ik moet volgende week bij nog een Andere grote discotheek op gesprek.. dus zou mooi wezen als ik dan mooi die 2 af kan wisselen.. maar ik wacht even op de planning of dit mogelijk is..
Ik was wat afwezig hier omdat er allemaal dingen hier in ontwikkeling zijn,
en ik naast me dj werk een 2e bedrijf wil opstarten.. hoop plannen dus veel bellen/afspraken e.d,
dus speciaal voor jullie heb ik even wat leuk ipod/phone materiaal in elkaar geflanst..
of je kan het als 'wc momentje' gebruiken natuurlijk,
zitten Edits van mezelf in, en (exclusive) edits die ik weleens krijg maar weinig mee doe.. maar ook gewoon wat lekkere plaatjes
Het is anders dan jullie mischien gewend zijn, maar ik had gewoon zin om iets wat stevigers met de computer in elkaar te flansen
Laat even weten wat je ervan vind!!!
,
Hidden Message
Reply to view the Secret Message