2009, het jaar van (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 18-09-2009 21:15
We lopen met z'n allen zo langzamerhand alweer naar het einde van het jaar toe. De tijd voor is bijna voorbij?Nog een ruime 3 maanden te gaan en de staat weer op om ff lekker target practice op bot te vieren (ik wilde ff met me smileys aan de gang) Cool
We kunnen bijna de balans gaan opmaken wie er goed is bezig geweest dit jaar, doorgebroken, indruk gemaakt etc. Om zelf maar de aftrap te doen in het voor mij geliefde trance genre: mensen die mij dit jaar erg hebben bekoord zijn mensen als:
ReOrder.
Andy Bleuman.
Oen Bearen.
Luke Terry.
Kamil Etsen.
Sean Truby.
Daniel Kandi.
Mark Sherry.
Avenger.
Ciri Visione.
Thomas Coastline.
Trance-Arts.
Aly & Fila
(minder producties maar wel kwalitatief erg sterk).

De track van 2009, voor zover er geen verrassingen meer komen, is voor mij:
Paul van Dyk ft Johnny McDade - home (original & Cosmic Gate remix). Cool

Wat zijn jouw MUZIEKALE?verrassingen als ik vragen mag (tot nu toe)? Cool
User edit by ArCee on 27-09-2009 @ 15:09:01 (12%)

What do you think about 2009, het jaar van ??

Vote :   
Saskia    posted on 18-09-2009 21:20
MEZELF Cool!!!!!!!!!!!
Basrose    posted on 18-09-2009 21:26
ja het is bijna sinterklaas ik zag alweer volop zooi in de winkel liggen!!

ik vind het niet normaal :P
ArCee    posted on 18-09-2009 21:30
Commercie mensen. Zeker in slechte tijden, vroeg beginnen om zoveel mogelijk binnen te halen dus allemaal 2 x cdj 2000 a 1750 euro p.st op je verlanglijstje (idiote prijzen) en maar hopen, maar daar ging het volgens mij niet om??
djrforce    posted on 18-09-2009 21:37
In de hardstyle vindt ik toch wel dat The Toneshifters een goeie indruk op mij gemaakt hebben.
De grootste tegenvaller in de hardstyle zit bij scantraxx :Gostosa ze maakt haar eigen tracks niet en draaien wil ook niet echt lukken volgens mij Coolmaar ze is wel erg lekker Cool?eigelijk het enigste + punt haha
TimmyV    posted on 18-09-2009 21:39
Mijn favo nummer van dit jaar: The Pitcher - I Just Can't Stop
Deze sprong er toch wel uit. Heerlijk die vocals er doorheenCool
Verder wacht ik op het nieuwe Album van D-block & S-Te-Fan, Music made addictz*
Dat wordt toch wel mijn verrassing. Heb 'enkele' previews gehoord en moet zeggen dat ik er zeer tevreden over benHappy, laughing
In deze 3 maanden gebeurt er waarschijnlijk nog genoeg.
Let's go f*cking mental
Estacy    posted on 18-09-2009 22:11
dit jaar betekent veel voor mij, dit jaar ben ik namelijk echt begonnen met djen. in een jaar tijd van alleen maar tiesto kennen tot een miljoen andere artiesten [en dan bedoel ik meer als alleen house] ook heb ik in dit jaar enorm veel geleerd over het hele dj gebeuren [de hele djr communnity, bedankt]
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
hoppie    posted on 18-09-2009 22:26
Poster: Estacy
dit jaar betekent veel voor mij, dit jaar ben ik namelijk echt begonnen met djen. in een jaar tijd van alleen maar tiesto kennen tot een miljoen andere artiesten [en dan bedoel ik meer als alleen house] ook heb ik in dit jaar enorm veel geleerd over het hele dj gebeuren [de hele djr communnity, bedankt]

grappig, geld ook helemaal voor mijCool
Question everything
ArCee    posted on 18-09-2009 22:55
Omslag jaar dus?? Cool
Bartjens    posted on 19-09-2009 03:14
Voor mij staat het afgelopen jaar vooral in het teken van de dubstep! Heb het helemaal ontdekt, en ik vind het geweldig.
Ook ben ik net voor de zomer begonnen met produceren, en ik heb de basis nu aardig onder de knie. Daar ben ik best trots op.?Cool
Artiesten die het voor mij gemaakt hebben dit jaar zijn:
Deadmau5
Boys Noize
Caspa
Benga
Umek
Sebastian Ingrosso
www.djbrowbeat.com
Tekhead    posted on 19-09-2009 04:51
Umek en Boys Noize hebben het al langer gemaakt he bartjens
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
HouseArrest    posted on 19-09-2009 07:03
2009, het jaar van de CDJ-2000 Cool
Snoey    posted on 19-09-2009 08:02
Artiesten die dit jaar constant die vloerklappertjes uitbrachten:

* David Guetta
* Chuckie
* Afrojack
* Quintin
www.soundcloud.com/ten-hooven
MaximDJ    posted on 19-09-2009 08:52
En vergeet Ralvero nietCool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Xtremer    posted on 19-09-2009 09:44
DJ Gostosa en Biowapen @ Scantraxx RecordzCool.
Het jaar van mijn DJM-800 en HDJ-2000.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Ywe    posted on 19-09-2009 10:06
`2009 isvoor mij het jaar van de Nederlandse house producers.. waar ik in voorgaande jaren mijn compilatie cd's vooral tranceminded waren was het dit jaar vooral house wat er uit de hoge hoed komt.

Daarom vandaag even een trance-dagje mixen ter voorbereiding op Evolution vanavond Thumbs Up
Dyno    posted on 19-09-2009 10:30
2009 was het jaar van de os. Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Bartjens    posted on 19-09-2009 10:33
Poster: Tekhead
Umek en Boys Noize hebben het al langer gemaakt he bartjens

Voor mij hebben ze het gemaakt dit jaar!!?Cool
Had mee eerder nooit egt verdiept in hun muziek, maar sinds ik ze live heb gezien zijn er wel weer 2 bij op mijn "helden" lijstje!!
www.djbrowbeat.com
ArCee    posted on 19-09-2009 13:54
Poster: HouseArrest
2009, het jaar van de CDJ-2000 Cool

Te duur, te laat, zwaar overschat apparaat,?prut dus!!
User edit by ArCee on 19-09-2009 @ 13:55:59 (25%)
juless    posted on 19-09-2009 17:54
voor mij is dat dit jaar zeker joris voorn, hij heeft zoon dikke sound!
Esmee    posted on 19-09-2009 17:59
2009 is het jaar dat ik eindelijk t begin van mijn DJ set heb kunnen kopen :D
Het jaar waarin er geen 1 vis dood is gegaan (vorig jaar waren er wel 10 guppen dood)
JollyJunkie    posted on 19-09-2009 20:18
Wolfgang Gartner is zeer lekker bezig geweest dit jaar!
Verder vond ik Spencer & Hill wat tegenvallen dit jaar, weinig releases waarvan ook weer weinig vet.
Estacy    posted on 19-09-2009 22:18
mmm... wolfgang gartner... die is ook een van mijn favorieten!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bootstrap    posted on 19-09-2009 22:24
Poster: JollyJunkie
Wolfgang Gartner is zeer lekker bezig geweest dit jaar!
Verder vond ik Spencer & Hill wat tegenvallen dit jaar, weinig releases waarvan ook weer weinig vet.

Ik ben het compleet met je eens Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Lawrenz    posted on 19-09-2009 22:26
Ik zou zeggen, de massive track van 2009 moet nog komen?Cool De tijd is bijna op, hij komt er toch echt aan!
Nah ik ga mezelf niet zitten vergoddelijken hiero. Ik ben dit jaar iets minder de DJ scene gaan volgen, maar absolute topper voor mij is en blijft toch Fedde Le Grand. Al zit ie al vrij hoog, hij blijft me verrassen met z'n tracks. Daarnaast vind ik Eddie Thoneick ook nog erg hoog zitten op mijn lijstje met favo DJ's en producers. Wolfgang Gartner (als response op hierboven) heb ik alleen die meer electro soort van tracks gecheckt, die wel heel tof waren, maar de tofste blijven wel Yin en Yang!
JollyJunkie    posted on 19-09-2009 22:40
Poster: Lawrenz
Ik zou zeggen, de massive track van 2009 moet nog komen?Cool De tijd is bijna op, hij komt er toch echt aan!

Nah ik ga mezelf niet zitten vergoddelijken hiero. Ik ben dit jaar iets minder de DJ scene gaan volgen, maar absolute topper voor mij is en blijft toch Fedde Le Grand. Al zit ie al vrij hoog, hij blijft me verrassen met z'n tracks. Daarnaast vind ik Eddie Thoneick ook nog erg hoog zitten op mijn lijstje met favo DJ's en producers. Wolfgang Gartner (als response op hierboven) heb ik alleen die meer electro soort van tracks gecheckt, die wel heel tof waren, maar de tofste blijven wel Yin en Yang!

Yin is erg vet ja, maar Firepower en Pushing & Rising zijn ook erg tof.
Verassen deed Fedde Le Grand me wel, met zijn track Output (original, dus niet de Edit) want ik vond het erg apart klinken, iets te apart...

291 Users online: 90 Guests (201 Unknown)
Pages generated today : 55.287
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.461.921