Sunnery James Ryan Marciano Don Alexandro&R.M (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

THE-DON    posted on 06-06-2009 18:21
Impressie van Don Alexandro Rico Morello Sunnery & Ryan @ Houselicious , De Senaat Cool

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about Sunnery James Ryan Marciano Don Alexandro&R.M ??

Vote :   
carlosa    posted on 08-06-2009 02:09
gaar...teveel mensen achter de booth...en wat ik gehoord stelde ook niet veel voor naar mijn mening
User edit by carlosa on 08-06-2009 @ 02:11:37 (100%)
OneSixty    posted on 08-06-2009 11:17
Ik zou er gek van worden om altijd met 2 te moeten draaien :p
User edit by OneSixty on 08-06-2009 @ 11:20:27 (100%)
the-melody    posted on 08-06-2009 11:18
Cool
Klinkt lekker! Hoe sunnery james & ryan marciano overnemen is echt meesterlijk, merk echt duidelijk verschil van mixen/stijl.?
Zeer geslaagd feestje denk'k?
User edit by the-melody on 08-06-2009 @ 11:24:36 (100%)
djmamo    posted on 08-06-2009 11:40
Poster: carlosa
gaar...teveel mensen achter de booth...en wat ik gehoord stelde ook niet veel voor naar mijn mening

Er is 1 moment dat ze met 4 man achter de dj booth staan, en dat is tijdens de wissel van de set......

Heb ook zomaar het idee dat je niet echt weet dat het een wissel betreft en dat ik dan maar redeneer dat jij nooit op feesten draait, Don staat nog even langer in de booth om op zijn cd te wachten, en is daarna ook niet meer in de booth te zien.

En wat je gehoord hebt......stelde niet veel voor? je bent er blijkbaar niet geweest denk ik zo
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 08-06-2009 @ 11:45:33 (100%)
Bastian    posted on 08-06-2009 12:13
check?
carlosa    posted on 08-06-2009 12:37
Poster: djmamo

Er is 1 moment dat ze met 4 man achter de dj booth staan, en dat is tijdens de wissel van de set......

Heb ook zomaar het idee dat je niet echt weet dat het een wissel betreft en dat ik dan maar redeneer dat jij nooit op feesten draait, Don staat nog even langer in de booth om op zijn cd te wachten, en is daarna ook niet meer in de booth te zien.

En wat je gehoord hebt......stelde niet veel voor? je bent er blijkbaar niet geweest denk ik zo

hahhahah..ik heb op genoeg feesten gedraaid...en ik weet dat het druk kan zijn maar ik vind dat niet fijn...en ik ben er niet geweest nee..maar ik geef een reactie op wat ik te horen en te zien krijg en meer niet...en dat was gewoon slecht naar mijn mening...
Bastian    posted on 08-06-2009 12:48
hahhahah..ik heb op genoeg feesten gedraaid...en ik weet dat het druk kan zijn maar ik vind dat niet fijn...en ik ben er niet geweest nee..maar ik geef een reactie op wat ik te horen en te zien krijg en meer niet...en dat was gewoon slecht naar mijn mening...

Juist ja, en dan gelijk gaar dit dat etc?
Ik vind het alleen maar logisch als je b2b staat en er komt ook een duo achter je dat je dan heel even met z'n 4ren achter de dj booth staat, even afscheid nemen van t publiek wachten op cdtje nog van teruggave etc.
Enkel wel 1 opmerking aan de 2 dj's die voor sunnery en ryan draaide, eerst draaien jullie een beetje wat sj-rm ook zo zouden draaien en klinkt ook wel lekker alleen op het laatst als sj-rm daadwerkelijk overnemen hoor je allemaal bliepjes en riverside, denk als je een in zo'n stijl draait dat je dan ook wat mooier de opwarming voor de heren kan afsluiten! (tip)
djmamo    posted on 08-06-2009 12:49

Nou?weet ik het?goed gemaakt, laat maar zien waar je hebt gedraaid en stuur maar een demo.

Misschien dat jij dan de volgende keer op Houselicious staat, aan praatjes alleen hebben we niets.

Houselicious is mijn feest, niet dat ik zomaar dingen roep.
www.moonentertainment.nl
carlosa    posted on 08-06-2009 12:52

Nou?weet ik het?goed gemaakt, laat maar zien waar je hebt gedraaid en stuur maar een demo.

Misschien dat jij dan de volgende keer op Houselicious staat, aan praatjes alleen hebben we niets.

Houselicious is mijn feest, niet dat ik zomaar dingen roep.

misschien dat het wel een goed feest is dat kan...ik zeg ook niet dat dat niet zo is...en ook niet dat ze niet kunnen draaien...ik geef een mening over wat ik zie en hoor....en volgens mij is dat toegestaan, en daar gaat het toch ook om in dit topic...maar ik zal je wel een demo sturen binnenkort...gefilmd en al...als je dat zo graag wilt..

carlosa    posted on 08-06-2009 12:54
@ bastian...ok...nou dan noem ik het ik niet gaar maar minder goed...nou goedConfusedCool
djmamo    posted on 08-06-2009 13:01
Carlosa hoe oud ben je eigenlijk?

verder:
FF kijken dit schreef jij

dit zeg je nu

misschien dat het wel een goed feest is dat kan...ik zeg ook niet dat dat niet zo is...en ook niet dat ze niet kunnen draaien...ik geef een mening over wat ik zie en hoor....en volgens mij is dat toegestaan, en daar gaat het toch ook om in dit topic...maar ik zal je wel een demo sturen binnenkort...gefilmd en al...als je dat zo graag wilt..

heb ook net ff naar andere post van je gekeken, en je begint vaak te roepen en dan probeer je het om te draaien als je merkt dat het toch anders in elkaar zitConfused?

en Je zegt wel dat je ze niet goed vind, je zegt het stelde niet zo veel voor (letterlijk)

Waar word gezegd dat het wel of niet een goed feest is? ( denk wel dat het goed is als je elke editie tussen de 800 en 1000 bezoekers hebt)

Vervolgens bied ik je een mogelijkheid om te laten zien wat je kan
dan ga je heel laconiek praten: als je dat zo graag wilt......

Put your money where your mouth is...........

ff ontopic, ik was zeer tevreden over deze jongens, en was top, en zeker een geslaagd feestje
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 08-06-2009 @ 13:05:12 (13%)
carlosa    posted on 08-06-2009 13:07
@ djdinamo...
wacht effe hoor...op basis van wat ik hoorde en zag zei ik dat ik het gaar vond en dat er teveel mensen achter de booth staan...dat vind ik nog steeds..dus ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ik dat in eens niet zegConfused?en dingen omdraai...want dat is niet zo...en jij haalt uit die zin dat het laconiek is...maar dat is niet het geval...en je moet natuurlijk wel tegen kritiek kunnen, en ik heb het gevoel dat jij daar een beetje moeite heb..
djmamo    posted on 08-06-2009 13:38
Beste Carlosa,

op mijn vorige vraag (hou oud ben je) heb ik alvast antwoord: 6 0f 7 jaar?want begrijpend lezen heb je nog niet gehad op school, en dat krijg je toch in groep 4......

Kritiek, kan ik heel goed hebben, tenzij het kritiek is dat niet is onderbouwt of (hele) domme kritiek.
Helaas is er hier sprake van allebei.

en toch een leuke woordspeling dj dinamo.
Voor vele ben ik ook wel het werktuig dat licht brengt in deze?donkere tijden

www.moonentertainment.nl
cross-over    posted on 08-06-2009 13:41
even weer on topicConfused?
goede impressie van de dj's en hoe ze achter hun booth staan.??
Ben nu halverwege en is gewoon prima.?Kijk de rest later.....

Lekker om collega's zo te zien draaien met een goede set.
Soms een shot van de zaal zou niet verkeerd zijn geweest en had bovenstaande discussie verkomen.Cool
http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 08-06-2009 @ 13:47:20 (100%)
tom-j    posted on 08-06-2009 13:54
check
edit: klinkt lekker! ik vind persoonlijk het eerste deel van het filmpje qua muziek veel beter!

@ carlosa: laat zien dat dit slecht is dan! post zelf maar eens een filmpje waar je voor 800 tot 1000 man staat te draaien!
User edit by tom-j on 08-06-2009 @ 14:02:28 (100%)
carlosa    posted on 08-06-2009 14:01
Beste Carlosa,

op mijn vorige vraag (hou oud ben je) heb ik alvast antwoord: 6 0f 7 jaar?want begrijpend lezen heb je nog niet gehad op school, en dat krijg je toch in groep 4......

Kritiek, kan ik heel goed hebben, tenzij het kritiek is dat niet is onderbouwt of (hele) domme kritiek.
Helaas is er hier sprake van allebei.

en toch een leuke woordspeling dj dinamo.
Voor vele ben ik ook wel het werktuig dat licht brengt in deze?donkere tijden

ahhaahha...djmamo dan...ik denk dat jij beter moet lezen....en het feit dat je zo kinderachtig reageert geeft al aan dat je zelf nog een kindje bent...en jij mag het domme kritiek vinden als je dat wilt...maar ik denk dat 99 procent van de normale dj's dit filmpje als drama zouden beschrijven....tja de mensen op djr zijn nou eenmaal snel tevreden....dus misschien dat ze het hier wel iets vinden...maar succes met je feestjes man....laat volgende keer ook het publiek zien, kan ik zien wat voor publiek daar is en of ze daadwerkelijk genieten...
donkey    posted on 08-06-2009 14:03
kijkie nemen
Maniax
Bartjens    posted on 08-06-2009 14:06
@ carlosa,

het valt mij op dat dit nu het derde of vierde topic is waar jij zo'n discussie begint. Ik kan me voorstellen dat dit erg hinderlijk is voor degene die het topic start, want die zal hier niet op zitten te wachten...
Misschien kun je de volgende keer even kijken of je geen mensen tegen het zere been schopt voordat je iets post.

www.djbrowbeat.com
tom-j    posted on 08-06-2009 14:06
ahhaahha...djmamo dan...ik denk dat jij beter moet lezen....en het feit dat je zo kinderachtig reageert geeft al aan dat je zelf nog een kindje bent...en jij mag het domme kritiek vinden als je dat wilt...maar ik denk dat 99 procent van de normale dj's dit filmpje als drama zouden beschrijven....tja de mensen op djr zijn nou eenmaal snel tevreden....dus misschien dat ze het hier wel iets vinden...maar succes met je feestjes man....laat volgende keer ook het publiek zien, kan ik zien wat voor publiek daar is en of ze daadwerkelijk genieten...

ik lees dit topic gewoon door en het eerste wat mij opvalt is A: dat iedereen het goed vind (ook DJ's die ook al op dit formaat feest hebben gedraaid) behalve jij. en b dat jij zegt dat het niks voorstelt. indirect?zeg jij dus dat jij het beter kan (althans zo komt dat op mij en ik denk op?vele anderen over)! voor de zoveelste keer: show us!!!
tot het moment dat jij laat zien dat je het beter kan; kap met opmerkingen als: op DJR zijn?ze snel tevreden en het stelt allemaal niks voor en 99 procent van?alle DJ's ziet dit als een drama! dus wij zijn dan een stel mongolen die tot die 99 procent behoren en?totaal geen verstand hebben van DJ'en, muziek en alles wat eromheen zit????onderbouw het dan op zijn minst! wat vind je niet goed? wat kan beter? dan heeft de TS ook nog wat aan je leuke reacties!
User edit by tom-j on 08-06-2009 @ 14:09:25 (17%)
djmamo    posted on 08-06-2009 14:12

www.desenaat.nl daar staan de foto's op, kijk eens op partyflock naar bijv. de reacties....
Heb je de indruk van de avond en van de dj's die stonden.

En om alleen een weer woord te geven zoals: ik denk dat jij beter moet lezen.... zegt genoeg.

en laatzien en onderbouw maar eens dat ik kinderachtig ben.

zie je demo met plezier tegemoet.

Ik heb mijn zegje gedaan over Carlosa, misschien is het verstandig dat het opgeschoond word.
www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 08-06-2009 14:12
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 08-06-2009 @ 14:13:23 (100%)
carlosa    posted on 08-06-2009 14:13
jaja...we weten nou wel dat jullie niet tegen kritiek kunnen...ik onderbouw altijd waarom ik iets niet of wel goed vind...in deze wil ik dat ook wel doen hoor...alleen de discussie ging naar een ander punt...maar goed...
@bartjens...ik geef gewoon helemaal geen negatieve reactie meer hier want dat lokt blijkbaar alleen maar discussies uit...maar djmamo is natuurlijk ook niet altijd even aardig geweest...maar goed...laten we het hierop houden ik reageer niet meer op dit topic...dan hebben kunnen jullie het weer over het filmpje hebben...Cool
carlosa    posted on 08-06-2009 14:15
Ik ga geen reactie meer geven over deze topic djmamo...als je verder wilt doe maar op mijn PM...of e mag me ook bellen...als je wilt...Confused
Edit: maar als e wilt weten waarom je kinderachtig reageertConfused
Dit was een van jouw reacties...

Beste Carlosa,

deze reactie vind ik uiterst kinderachtig en je lokt hiermee een verdere en eindeloze discussie uit...
User edit by carlosa on 08-06-2009 @ 14:18:59 (100%)
Bartjens    posted on 08-06-2009 14:21
Stop er nou gewoon mee, jij hebt gelijk, klaar!

Eerst zeg je: "laten we het hierop houden ik reageer niet meer op dit topic"

En dan weer zo'n post eronder...

Stop nou gewoon met die onzin.
www.djbrowbeat.com
carlosa    posted on 08-06-2009 14:30
ik stop er ook mee maar die laatste was een edit op zijn verwijten...en doe effe chil bartjens...als hij mij verwijten maakt dan reageer ik daar op..als je daar problemen mee hebt heb je pech ....f''nerd

275 Users online: 76 Guests (199 Unknown)
Pages generated today : 7.088
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.480.861