Poster: carlosa
gaar...teveel mensen achter de booth...en wat ik gehoord stelde ook niet veel voor naar mijn mening
Poster: djmamo
Er is 1 moment dat ze met 4 man achter de dj booth staan, en dat is tijdens de wissel van de set......
Heb ook zomaar het idee dat je niet echt weet dat het een wissel betreft en dat ik dan maar redeneer dat jij nooit op feesten draait, Don staat nog even langer in de booth om op zijn cd te wachten, en is daarna ook niet meer in de booth te zien.
En wat je gehoord hebt......stelde niet veel voor? je bent er blijkbaar niet geweest denk ik zo
hahhahah..ik heb op genoeg feesten gedraaid...en ik weet dat het druk kan zijn maar ik vind dat niet fijn...en ik ben er niet geweest nee..maar ik geef een reactie op wat ik te horen en te zien krijg en meer niet...en dat was gewoon slecht naar mijn mening...
hahhahah..ik heb op genoeg feesten gedraaid...en ik weet dat het druk kan zijn maar ik vind dat niet fijn...en ik ben er niet geweest nee..maar ik geef een reactie op wat ik te horen en te zien krijg en meer niet...en dat was gewoon slecht naar mijn mening...
Poster: djmamoPoster: carlosa
Nou?weet ik het?goed gemaakt, laat maar zien waar je hebt gedraaid en stuur maar een demo.
Misschien dat jij dan de volgende keer op Houselicious staat, aan praatjes alleen hebben we niets.
Houselicious is mijn feest, niet dat ik zomaar dingen roep.misschien dat het wel een goed feest is dat kan...ik zeg ook niet dat dat niet zo is...en ook niet dat ze niet kunnen draaien...ik geef een mening over wat ik zie en hoor....en volgens mij is dat toegestaan, en daar gaat het toch ook om in dit topic...maar ik zal je wel een demo sturen binnenkort...gefilmd en al...als je dat zo graag wilt..
gaar...teveel mensen achter de booth...en wat ik gehoord stelde ook niet veel voor naar mijn mening
misschien dat het wel een goed feest is dat kan...ik zeg ook niet dat dat niet zo is...en ook niet dat ze niet kunnen draaien...ik geef een mening over wat ik zie en hoor....en volgens mij is dat toegestaan, en daar gaat het toch ook om in dit topic...maar ik zal je wel een demo sturen binnenkort...gefilmd en al...als je dat zo graag wilt..
Poster: djmamo
Beste Carlosa,
op mijn vorige vraag (hou oud ben je) heb ik alvast antwoord: 6 0f 7 jaar?want begrijpend lezen heb je nog niet gehad op school, en dat krijg je toch in groep 4......
Kritiek, kan ik heel goed hebben, tenzij het kritiek is dat niet is onderbouwt of (hele) domme kritiek.
Helaas is er hier sprake van allebei.
en toch een leuke woordspeling dj dinamo.
Voor vele ben ik ook wel het werktuig dat licht brengt in deze?donkere tijden
ahhaahha...djmamo dan...ik denk dat jij beter moet lezen....en het feit dat je zo kinderachtig reageert geeft al aan dat je zelf nog een kindje bent...en jij mag het domme kritiek vinden als je dat wilt...maar ik denk dat 99 procent van de normale dj's dit filmpje als drama zouden beschrijven....tja de mensen op djr zijn nou eenmaal snel tevreden....dus misschien dat ze het hier wel iets vinden...maar succes met je feestjes man....laat volgende keer ook het publiek zien, kan ik zien wat voor publiek daar is en of ze daadwerkelijk genieten...
ahhaahha...djmamo dan...ik denk dat jij beter moet lezen....en het feit dat je zo kinderachtig reageert geeft al aan dat je zelf nog een kindje bent...en jij mag het domme kritiek vinden als je dat wilt...maar ik denk dat 99 procent van de normale dj's dit filmpje als drama zouden beschrijven....tja de mensen op djr zijn nou eenmaal snel tevreden....dus misschien dat ze het hier wel iets vinden...maar succes met je feestjes man....laat volgende keer ook het publiek zien, kan ik zien wat voor publiek daar is en of ze daadwerkelijk genieten...