Welke plaat begint je nu flink te irriteren (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PaulBrugel    posted on 08-05-2009 12:39
Misschien een leuk topic, welke plaat hoor je veel en veel te vaak en ga je nu flink irriteren? Zal ik even een voorzetje geven,

The Killers, human (Na een airplay van 69x bij 538, en 130 keer bij Q music op 1 dag begint het me ernstig te storen)

Beyoncé - All the ladies

Wie volgt?

User edit by PaulBrugel on 08-05-2009 @ 12:40:27 (5%)

What do you think about Welke plaat begint je nu flink te irriteren ??

Vote :   
Bouncy    posted on 15-05-2009 14:41
Poster: Snoey
Betaald?

Ik ben er van overtuigd dat de nederlandse top40 al lang niet meer officieel is! Pokerface is kutnummer en staat nog steeds op 1 :S
En party people van Ralvero komt net binnen :S
THE-DON    posted on 15-05-2009 14:56
Riverside, Pokerface, Rap das armas
Nandi    posted on 15-05-2009 17:14
Dan ben ik dat nummer van discobitch nog vergeten!
Wat een klote nummer.
nils7    posted on 15-05-2009 17:18
Poster: Renzis

De track is net uit, ik wed de helft hem hier nog nooit gehoord heeft.

Ik ben em over een maandje of 2 vast zat, voorals nog spin ik hem nog wel ff
@Hardshort, tuurlijk, het verkoopt, en gratis promotie van je track (tot in den treure) op tv. Ik zou ook ja zeggen

Ik trap m al af dan Winking my eye "scared of me" :P
nickbn    posted on 15-05-2009 19:51
Ralvero - party people - IRRITANT
Quintino - parpa (i kkan het niet eens uitspreken zonder dat ik een hartaanval krijg)
afrojack - drop dan (asjeblieft zeg)
goeroe jos - infini fittie. (wel leuke dame in clip btw)floo raida - raait raund? (goeie voor dementerende mensen)Sidney samson - ik moest kloppen wen de bel deed het niet rivierzijde ( nee, ik ga liever gewoon dood)

en natuurlijk Show me love, jaja ik weet het, de beste plaat van 2008, maar ik kan m niet meer horen, zelfs de beste nummers gaan dood aan grijsdraaien
Luxx    posted on 15-05-2009 20:25
Poster: Renzis

De track is net uit, ik wed de helft hem hier nog nooit gehoord heeft.

maakt niet uit hoelang ie uit is. vind het gewoon irritante track. kut lachje.. doet me denken aan een andere hardstyle track en natuurlijk aan Josh Wink- don't laugh (waar de sample ook echt van is)
www.mothermusic.nl
polly    posted on 15-05-2009 21:38
rap das armas
kan hem echt niet meer horen
OneSixty    posted on 15-05-2009 21:56
Idd ook rap das armas, vanaf de eerste keer dat ik hem hoorde al een trauma...
Snap werkelijk niet dat je dit kan draaien, ik zou me schamen.

Luxx: van welke artiest is the joker dan ?
vind het origineel van josh wink eigenlijk helemaal niet irritant,
lekker diepgaand als je zit te spacen op die beat.
en dan dat lachetje, zo catchy :D
maargoed, ik hou dan ook van eentonige muziek ^^
User edit by OneSixty on 15-05-2009 @ 22:00:52 (100%)
nils7    posted on 15-05-2009 22:45
Poster: Lightzone
Idd ook rap das armas, vanaf de eerste keer dat ik hem hoorde al een trauma...
Snap werkelijk niet dat je dit kan draaien, ik zou me schamen.

Luxx: van welke artiest is the joker dan ?
vind het origineel van josh wink eigenlijk helemaal niet irritant,
lekker diepgaand als je zit te spacen op die beat.
en dan dat lachetje, zo catchy :D
maargoed, ik hou dan ook van eentonige muziek ^^

Fedde le grand & Funkerman
kippebotje    posted on 15-05-2009 22:51
Alles van lady blabla(en dat moet de nieuwe madonna worden??Cool)
Rap das armas
Where's Your Head At
LaLa song(radio edit)
aye van dio en sef (echt dat dat in de top 40 kan staan:o)

Dat is wat k nu ff snel kan bedenken:P
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
TheMole    posted on 15-05-2009 23:01
Poster: kippebotje
Alles van lady blabla(en dat moet de nieuwe madonna worden??Cool)
Rap das armas
Where's Your Head At
LaLa song(radio edit)
aye van dio en sef (echt dat dat in de top 40 kan staan:o)

Dat is wat k nu ff snel kan bedenken:P
 bedoelt het lied van basement jaxx Confused
kippebotje    posted on 15-05-2009 23:05
Poster: TheMole
bedoelt het lied van basement jaxx Confused

Jean Elan - Where's Your Head At (Klaas Remix)
die bedoel ik
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
Tekhead    posted on 16-05-2009 01:43
alle hitparade platen en andere commercieele bullshit, rap & RnB
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 16-05-2009 15:30
Zie hier net een lijstje liggen met nummers die m'n zus via limewire wil gaan downloaden, als ze een house nummer gaat downloaden, betekent dat voor mij dat ie te commercieel wordt!
ff klein lijstje:
Stop playing with my mind (zucht... leuk nummer, maar wordt waarschijnlijk een ringtone...)
Party people
Begging (madcon, best een leuk nummer, maar ook t? bekend)
Play that beat?Cool
En nog veel meer zooi! Grappig weetje: toen ik de Latin Village CD kocht, met Stop playing with my mind, liet ik het mijn zus horen, ze vond het verschrikkelijk! nu hoort ze het op 538, en ze vind het leuk!Cool
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
ArCee    posted on 16-05-2009 15:42
Poster: Estacy

Dus moeten we allemaal naar TotaalFM luisteren Cool?complimenten met je zenderCool, ik luister best vaak!

Niet per definitie, maar dank voor je compliment. Ik bedoel alleen te zeggen dat de commercielen in 2 dingen erg goed zijn. Platen zovaak voorbij laten komen dat zij binnen no time irritant worden en de uren erg veel vol duwen met reclames, wat ik steeds irritanter ga vinden. Ik luister radio om muziek te horen en niet om elk uur hetzelfde plaatje te horen, ingeklemt tussen een reclame voor maandverband en een reclame voor een nieuw hoestdrankje. Oervervelend vind ik dat.
Remote    posted on 16-05-2009 15:50
Lady GaGa - Pokerface, eerst een goed nummer maar echt t? veel gedraait op de radiozenders.
Saskia    posted on 16-05-2009 16:55
Poster: kippebotje

Jean Elan - Where's Your Head At (Klaas Remix)
die bedoel ik

Die luister ik nog best vaak eigelijk..
Vandaag kijk ik fijn tv, right round.
BAM gelijk af Happy, laughing
RAS    posted on 16-05-2009 17:27
Ik kan maar ??n conclusie trekken naar aanleiding van alle klachten over nummers die jullie irritant vinden:

Er word teveel geluisterd naar de radio (ik gok vooral 538 en slamFM) en gekeken naar TMF. De verkeerde radiozenders wel te verstaan want er zijn er bij die niet zo veel herhaling bevatten. Zet het af!

De nummers die jullie noemen zijn (even algemeen genomen) wel leuke nummers, maar als je een geluidje te veel moet aanhoren word het simpelweg irritant. En als je een allround dj bent, tja... dan heb je het maar te draaien, want de meeste mensen op je dansvloer willen het toch horen.

Hardshort    posted on 16-05-2009 19:26
Boom 'Boom 'Boom?Cool?van de black eyed pease geloof ik, nummer slaat nergens op en klinkt nergens naar. zonde, want zo slecht waren ze niet.

Pokerface, right round,?rap das armas &?infinity hebben ook?hierzo?de grens wel bereikt Smile??
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Twister    posted on 18-05-2009 00:18
Ik ben het eens met Arcee. Teveel reclames en geklets. ik wil muziek. voor geklets ga ik wel ergens anders heen. Ik luister ook radio voor de muziek.

Maar.. ik vind niet dat slamFM veel herhaalt. of ik luister toch te weinig :p
Als ik radio luister, luister ik altijd slamFM. Er komt helaas steeds meer Rnb op wat ik heel jammer vind want ze eerst voornamelijk dance muziek

Maar het nummer dat mij echt irriteerd is tijdmachine van Dio en Sef.. Dat kun je geen muziek noemen. ER zijn nog enkele nrs maar kan er zo niet opkomen.
Rap das armas begint idd ook wel te vervelen. Ik heb tijdens uitgaan sommige nummers ook wel 3x in 2 uur tijd gehoord (nee ik overdrijf niet. we hebben is geteld)

Trouwens.. Infinity was h?t melody van 2008, niet show me love. Ik vind de show me love (vs be) met laidback luke? wel vele male fijner als die van Robin S (show me love 2008), maar das mijn eigen smaak Winking my eye

henk_jan    posted on 19-05-2009 23:17
Begging Madcon!!!Cool
Party People
Riverside

nja en de rest wat hier ook wel genoemd word!
Twello    posted on 19-05-2009 23:35
Poster: Twister
Ik ben het eens met Arcee. Teveel reclames en geklets. ik wil muziek. voor geklets ga ik wel ergens anders heen. Ik luister ook radio voor de muziek.

Maar.. ik vind niet dat slamFM veel herhaalt. of ik luister toch te weinig :p

Als ik radio luister, luister ik altijd slamFM. Er komt helaas steeds meer Rnb op wat ik heel jammer vind want ze eerst voornamelijk dance muziek

Maar het nummer dat mij echt irriteerd is tijdmachine van Dio en Sef.. Dat kun je geen muziek noemen. ER zijn nog enkele nrs maar kan er zo niet opkomen.
Rap das armas begint idd ook wel te vervelen. Ik heb tijdens uitgaan sommige nummers ook wel 3x in 2 uur tijd gehoord (nee ik overdrijf niet. we hebben is geteld)

Trouwens.. Infinity was h?t melody van 2008, niet show me love. Ik vind de show me love (vs be) met laidback luke wel vele male fijner als die van Robin S (show me love 2008), maar das mijn eigen smaak Winking my eye

Ik denk dat jij te weinig luistert Cool luister maar is van 8 tot 5 moet je kijken hoe gek je dan word van die nummers rond het einde Cool
Laidback    posted on 20-05-2009 00:48
Poster: henk_jan
Begging Madcon!!!Cool
Party People
Riverside

nja en de rest wat hier ook wel genoemd word!

met Riverside ben ik het eens, en partypeople ook!
maar Madcon - Begging (you) .. komop!.. ik hoor die helemaal niet zo vaak :P
Illusion    posted on 20-05-2009 13:14
Slam FM... Elk uurWinking my eye

@ Twister

Trouwens.. Infinity was h?t melody van 2008,?

Het melody van 2008? volgens mij was hij in 2003, 2004 al eens geremixed door Dj Promo.

2 jaar later in een Hardstyle trackje..

en nu half 2008 tot nu hoor je die crap melody weer... Slecht nummer. En het is absoluut niet nieuwCool
haha, snap niet dat het HET melody of 2008 was, of begrijp ik het verkeerd.

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 20-05-2009 @ 13:18:26 (100%)
cross-over    posted on 20-05-2009 13:54
madcon - beggin'?
Een beroerde cover op de Frankie Valli versie (1967) of de Pilooski versie van een paar maanden terug.? Elke keer als ik het nummer weer hoor irriteer ik me er aan.
http://soundcloud.com/lau-daniels

249 Users online: 56 Guests (193 Unknown)
Pages generated today : 4.382
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.478.155