Muziek voor kinderen groep 8 (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

maartenwreesmann    posted on 02-05-2009 09:58
Beste djr ers,

De vraag luid al!
Ik moet voor mijn eigen klas draaien (groep8)!
Maar die muziek stijl ( apres ski, top 40,) die heb ik dus helemaal niet want ik draai dance, electro, house muziek. Maar ik ken wel een paar nummers van die muziek en kan natuurlijk ook op top 40.nl kijken. Maar kennen jullie nog andere nummers van apres ski muziek?? Voor een feest dacht ik ook wel dat het een beetje dans apres ski muziek moest zijn maar bestaat dat wel want daar ben ik niet bepaalt in thuis?

alvast bedankt,
Dj Ssmaarten!

What do you think about Muziek voor kinderen groep 8 ??

Vote :   
djmathijs    posted on 03-05-2009 11:12
Nummers als poker face doen het ook goed Winking my eye
ThijsG    posted on 03-05-2009 11:13
wat een rotnummer is dat btw...
niiicola    posted on 03-05-2009 11:35
Als je toch voor je eige klas moet draaien, waarom vraag je dan eigenlijk niet aan je klas waar ze van houden?
Gewoon.
Tizio    posted on 03-05-2009 12:08
Wat dacht je van Tijdmachine van De jeugd van tegenwoordig? die kennen ze ook allemaal hoor!
DjVictorF    posted on 03-05-2009 12:11
Starkoo - ik wil je
Die doet het echt ALTIJD goed bij die leeftijdWinking my eye
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Tomazos    posted on 03-05-2009 12:15
gewoon hele top 40 en je hebt voor 2 uurtjes aan muziek:P,

of zeg tegen je klas dat ze zelf cd's mogen mee nemen, deed ik toen ik op de basis school zat ook altijd, en werkt perfect!!

toen ik in groep 7 zat ofzo.. was de kabouter plop dans in Cool oja.. en pokemon:P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Esmee    posted on 05-05-2009 11:08
Poster: Tizio
Wat dacht je van Tijdmachine van De jeugd van tegenwoordig? die kennen ze ook allemaal hoor!

was die niet van dio :O?

@ tomazos,
jaa die deden wij ookaltijd  :X maar ik denk niet dat dat nu nog in is.
Ik draaide toen altijd de laatste 2 hitzones, dat was genoeg voor de hele avond. de rustige nummers allemaal 3x en de dance nummers ook een antal keer, derest draaide ik niet.
b-shock    posted on 05-05-2009 16:34
Dio Ft. Sef - Aye Winking my eye doet het altijd goed & voor de verandering Peter Gelderblom - Lost. 
Stefjuuh    posted on 05-05-2009 17:48
Poster: Esmee

was die niet van dio :O?

@ tomazos,
jaa die deden wij ookaltijd? :X maar ik denk niet dat dat nu nog in is.
Ik draaide toen altijd de laatste 2 hitzones, dat was genoeg voor de hele avond. de rustige nummers allemaal 3x en de dance nummers ook een antal keer, derest draaide ik niet.

Ja die is van Dio, heb um live gezien vanaf 2 meter, en ik stond nog bijna achteraan ook!
Esmee    posted on 05-05-2009 18:41
okee das wel heel vet dan

Dio Ft. Sef - Aye.... die ken ik niet eens  (A)

Starkoo - ik wil je
die draaide barry paf nog laatst bij ons bovenbouw feest op school toen ze 538 in hadden gehuurd voor 4 uur (duur geintje voglensmij)
wat een vreselijk rot nummer vind ik dat toch...
Ashley    posted on 05-05-2009 18:50
om in de starkoo trant te blijven is helemaal aan het eind van de avond starkoo - nog 3 minuten (3,2,1) draaien ook een aanrader.

verder gewoon dus de halve top 40, wat bekende nederlandstalige toppertjes die ze beslist kennen, en hoe erg het ook is of niet, maar inderdaad JUMP doet ook nog vaak goed.

!
Maar wat nou als het lukt, mama?
Esmee    posted on 05-05-2009 19:15
jumo vind ik nog neit eens zo erg, ik beschouw het een soort van hardstyle... wat het ook eigenlijk gewoon is, en dan is het niet zo heel erg....
starkoo - nog 3 minuten... das vind ik nog erger dan ik wil je... ogh ik heb toch zo'n hekel aan apres-ski....
Ashley    posted on 05-05-2009 19:26
maar als dj hoor je wel je doelgroep tevreden te houden, en het gaat hier om groep 8, en zij houden hier wel van Winking my eye
Maar wat nou als het lukt, mama?
Esmee    posted on 05-05-2009 19:49
en daarom draai ik neit voor groep 8 Winking my eye
ja toen ik zelf in groep 8 zat, maar toen was dat ook niet in, en deden we meer een bonte avond, de helft vand e avond was al gevult met dansjes van mensen die dat wilden doen, dan een kwart met quizen. nou dan heb je nog een half uur over, waarvoor 20 min schuivelen, en 10 minuten danse:P nou dan kon de apres-ski overgeslagen worden :D  gewoon de hitjes van dat moment was genoeg.
b-shock    posted on 06-05-2009 15:25
Poster: Esmee
okee das wel heel vet dan

Dio Ft. Sef - Aye.... die ken ik niet eens  (A)

Winking my eye  
Esmee    posted on 06-05-2009 15:30
ja ik had hem al opgezocht,
follow da leader doet het denk ik ook goed bij die leeftijd ( eigenlijk tot de 16 wel)
mochten ze de macarena kennen, kan je ook die gebruiken, dus sloeg bij mij ook altijd goed aan.
b-shock    posted on 08-05-2009 05:02
en mochten er Jumpers in je klas zitten: Chicago Zone - Private Projection Winking my eye en de bekende Jeckyll & Hyde - Frozen Flame die iedereen kent Winking my eye
Thomassz    posted on 08-05-2009 07:47
Ik zou ns ff wat muziek van TMF.nl afplukken Winking my eye @B-shock: Ik geloof dat groep 8 onderhand wel weet dat Jumpen zo'n 2.5 jaar uit is Winking my eye
b-shock    posted on 08-05-2009 14:27
Poster: Thomassz
Ik zou ns ff wat muziek van TMF.nl afplukken Winking my eye @B-shock: Ik geloof dat groep 8 onderhand wel weet dat Jumpen zo'n 2.5 jaar uit is Winking my eye

Ja maar toen ik draaide met Carnaval zeikte iedereen er nogsteeds om Winking my eye dus ja ik dacht misschien daar ook wel:p
jeroeni    posted on 08-05-2009 16:55
Beluister gewoon ff veel van de top 40 (ook de van bijvoorbeeld een maand geleden) en kijk bijvoorbeeld even op de tracklijsten van enkele recente hitzone cd's want daar moet vast wel wat leuks tussen zitten nou Winking my eye
niiicola    posted on 28-05-2010 19:52
Toch maar ff een kickje:

Ik heb hetzelfde probleem, ik moet voor een groep 8 van de school van m'n vader draaien, maar op de een of andere manier ben ik m'n muziek kwijt van top 40, schuifel etc.
Weten jullie nummers die ik kan gebruiken?
Gewoon.
Ilja    posted on 28-05-2010 20:45
All-round muziek, eens gedaan, never nooit meer, ?Jan smit opzetten is gewoon een dikke belediging voor je apparatuur.?Cool
Vassilli    posted on 28-05-2010 20:46
Lady gaga, jonas brothers dat soort sh*t..
Yorick    posted on 28-05-2010 21:02
Poster: Ilja
All-round muziek, eens gedaan, never nooit meer, ?Jan smit opzetten is gewoon een dikke belediging voor je apparatuur.?Cool

Praat is volwassen over je vak vent!
Of je moet het allemaal niet echt serieus nemen!CoolCool
Ilja    posted on 28-05-2010 21:04
Natuurlijk wel, en ik laat het op een feest echt niet merken dqt ik pijn aan mijn oren van dat gekrijs heb. ?Andre hazes vind ik wel weer fijn om te draaien, die klinkt zeer goed.

163 Users online: 13 Guests (150 Unknown)
Pages generated today : 37.510
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.277.134