van mij mag hij gebruikt worden,
ik heb hem gister even op een top installatie (@hmh) even in de zaal beluisterd voordat we open gingen, ik hoorde idd dingen die ik op de pc niet hoorde, wat luxx idd zegt,
ik ga er morgen middag mee verder, ik heb toen de avond net afgelopen was namelijk met groepje hmh dj's ernaar geluisterd en andere hadden ook nog wel leuke idee'en,
vanaf 1.40 hoor je zo: BIATCCHH!, en daarna eerst een 4 kwarts maat, dan: wiggle wiggle, dan weer 4 kwarts maat, en dan weer: wiggle wiggle,
ik zit zelf erg te twijfelen of ik die 4 kwarts maat van wiggle wiggle weg moet laten of niet, en alleen 'wiggle wiggle' moet gebruiken,
hier waren de meningen even over verdeeld, de ene was het eens met mijn mening van: het orgineel erdoor heen voegt wel weer toe, en de andere zei: het gaat alleen om dat 'wiggle wiggle',
jullie?

en vanaf 1.16 vind ik persoonlijk dat: "dont stop moving baby" er een beetje teveel in voorkomen, dus ik denk dat ik: dont stop moving baby, en "drive me crazy" (wat er vlak achteraan komt in het orgineel), ga combineren..
pff, een zoot: 'cut/copy + paste werk:P
Poster: Prozei
is leuke mashup maar probeer wat de wiggle vocal ff te slicen en daar wat mee te doen.
wordt ie nog beter.
laatste 3 minuten is de wiggle vocal niet meer te horen.
vin ik beetje jammer
heb ik express niet gedaan omdat ik zelf eigelijk vrijwel nooit nummers langer dan 2 minuten laat lopen, dus na die 'break' kan je makkelijk mixen wat je wil, ipv met een vocal erdoorheen die jou in de weg kan komen te zitten

.