Poster: Sandr
Nu ik dit lijstje typ besef ik dat eigenlijk aan bijna elk nummer wel een bepaalde herinnering of gedachte zit. Zo heb ik bijvoorbeeld nummers die ik zelf niet eens leuk vind maar bijvoorbeeld wel weet hoe de persoon eruit zag die dat afgelopen zomer heel veel aanvroeg.
Allemaal dat soort onzinnige herinneringen heb ik bij heel veel nummers...
Poster: DJADMIN
Living On Video, vond ik heel lang super, en als ik m nu hoor...dan blijft t kippenvel !
Weet je ook van wie ze dit "gecoverd" hebben.... :p
Quiz vraagje
:P
Poster: Dj_FantasyShowtek - Fuck The System
Weet je ook van wie ze dit "gecoverd" hebben.... :p
Quiz vraagje
:P
Poster: Bartjens
Trans-X :P Lekker fout
Inmiddels is er ook alweer een 2009 versie uit van deze plaat.., moet niet gekker worden :S :P
Poster: Bouncy
Armani & Ghost - Airport (k hoor de backspin tijdens Tiesto In Concert nog steeds (en volgens mij heeft _Ivan_ er ook last van))
Poster: Bartjens
Pakito - Living On Video 2.9
lol, lijkt verdacht veel op de normale single die ik in me cd map heb zitten van pakito,
Poster: Tomazos
lol, lijkt verdacht veel op de normale single die ik in me cd map heb zitten van pakito,
Poster: tom-j
telkens als ik dat zie op de DVD is het weer een kippevel moment! wat een plaat:d!
Poster: tom-j
telkens als ik dat zie op de DVD is het weer een kippevel moment! wat een plaat:d!
Poster: dondanielo
heb hem net ff gekeken, indeed impressive
http://www.youtube.com/watch?v=vXMPCIXbVwI&feature=PlayList&p=3E576F420C9EA13B&playnext=1&playnext_from=PL&index=10