Poster: Bartjens
Kunnen we niet eens een actie opzetten om die hele Buma meuk om zeep te helpen? :P
Poster: Prozei
enige mogelijkheid hoe je onder de buma uit kan komen is aan de platenlabels toestemming vragen om hun muziek (legaal gedownload) te mogen draaien als dj.
mischien zou je iets kunnen opstarten dat leden van van een club toestemming krijgen om de muziek te draaien.
alleen moet je wel toestemming krijgen van alle platenlabels en dit is een lastig verhaal denk ik
.
Poster: JasperVC
Dus heb ik dat nummer bij men collectie Itunes nummers gestoken.. Iemand die denkt dat dat problemen kan opleveren? Want The Disco Villains staan niet op itunes, beatport,...
Poster: Yorick
hoe is eigenlijk de controlle verlopen gister?
zullen we een hyves oprichten?anti-buma hyves?
zullen we een hyves oprichten?anti-buma hyves?
Poster: EstacyPoster: Yorick
zullen we een hyves oprichten?anti-buma hyves?goed idee! ik doe mee!
Ik ook:D
Poster: ArCee
Bij elk nummer op je pc, rechter muisknop, hernoemen / rename en PROMO eraan toevoegen
Poster: Gery
sabam mag niet in je laptop kijken zonder daarvoor gerechterlijk bevel (op naam) te hebben.
Schending van de privacy en onrechtmatig verkregen bewijs.
Poster: bambamstudiohet gaat er hem bij mij niet om al danniet muziek kopen of niet. ik koop muziek.
als je gewoon netjes je muziek koop, dan hoef je je niet druk te maken om de sena, buma, brein, sabam ed....
Poster: Gery
Ik betaal voor een nummer aan de artiest via waar ik het nummer koop, niet via een licentie bij sabam zonder te weten waarvoor zij dat geld gaan gebruiken...? het is overigens vrij zinloos dubbel te betalen voor muziek plus mensen die dan nog hun muziek kopen worden extra 'gestraft' bij manier van spreken. ipv dj's als vijand te beschouwen zouden ze beter kijken naar de promotie welke wij maken voor de artiesten door hun nummers te draaien!
Poster:?Gery
sabam mag niet in je laptop kijken zonder daarvoor gerechterlijk bevel (op naam) te hebben.
Schending van de privacy en onrechtmatig verkregen bewijs.
Poster:?Gery
(ik heb trouwens een full backup van mijn muziek en iTunes library op een externe schijf die 100% syncroon is, met een simpel apple script kan ik mijn gehele iTunes catalogus en traktor scratch playlists wissen met ??n muisklik binnen de paar seconden)