verbreding van muzieksmaak/kennis (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jordy    posted on 18-08-2005 00:33
Ik was laatst op stap geweest... en de DJ die mocht beginnen zette een lekkere techno set neer... dus ik was op zoek naar radiozenders online...

Waarom radiozenders via internet?
omdat ik niet anders kan in dit belabberde gat... geen ontvangst...
al eerder gevraagt maar wilde niet off-topic gaan

maar dit topic is bedoelt om alle stijlen aan de man te brengen, dus als je iets hebt dat we kunnen downloaden van het net (legaal als het kan, we willen geen inbreuk maken op mede artiesten uiteraard )

hardcoreradio online!

het vroegere HYPE FM wel te verstaan...

ze draaien er vooral.. uiteraard hardcore... veel oud en nieuw, vanalles wat
vandaag ook van de Prodigy - Smack my bitch up gehoord

dus laat maar komen

rap / hip-hop / techno / grindcore / powernoise (hoorde ik laatst van... en weet niet wat het is... dus hopelijk kom ik daar nog een keer achter )

Mod edit by W.i.M on 12-09-2005 22:30 (5%)

What do you think about verbreding van muzieksmaak/kennis ??

Vote :   
Jorrit    posted on 18-08-2005 00:56
Als je op google livestream techno oid intypt, lukt dat niet?

jordy    posted on 18-08-2005 00:57
niet echt aan gedacht
eens kijken

maar evengoed... al vind ik er een, een techno freak zal het beter weten als mij als het een goeie is
jordy    posted on 18-08-2005 00:59
Resultaten 1 - 10 van circa 1.520 voor livestream techno

maar iets vinden... allemaal setjes... op forums etc.

morgen nog maar eens flink zoeken
Jorrit    posted on 18-08-2005 01:00
setjes zijn toch ookleuk om te luisteren?
jordy    posted on 18-08-2005 01:06
ja maar dat is te kort.. wil gewoon iets hebben wat ik heel de dag kan opzetten, en varierender is als hier en daar een setje, anders krijg je toch maar steeds zoals bij mijn smaak muziek "constant dezelfde populaire-plaatjes" in een andere volgorde
Jorrit    posted on 18-08-2005 11:01
met 6 setjes ben je ook makkelijk 6 uur verder, maar een nadeel is dan wel dat je steeds hetzelfde hoort Winking my eye
Nvie    posted on 18-08-2005 12:22
cd's?
Jorrit    posted on 18-08-2005 12:54
eh? wat bedoel je hiermee?
jordy    posted on 18-08-2005 13:05
zo moeilijk was het dacht ik niet... maar voor de duidelijkheid, ik zoek livestreams op het net met alle soorten muziek en hoopte dat ieder die van zijn eigen stijl wel zou hebben..

zodat ik me wat kan verdiepen in andere stijlen, zoals bv. techno

setjes zijn leuk.. maar niet varierend genoeg zoals bv. hype fm dat wel is...

hoop dat ik nu wel duidelijk genoeg ben
Jorrit    posted on 18-08-2005 13:30
nee, ik bedoelde wat Nvie bedoelde met de opmerking : cd's?
Nvie    posted on 18-08-2005 14:32
op cd's staan naar keuze nummers die jij wilt horen, en als je maar genoeg verschillende hebt dan hoor je nooit hetzelfde nummer.

Maar ik denk dat jordy meer de richting van radio enzo op wil

jordy    posted on 18-08-2005 19:47
cd is idd leuk.. maar gezien ik totaal niets meer bij ben van andere stijlen en dit wel jammer vind eigenlijk... hoopte ik op radio...

cd/mixjes enzo is leuk... maar word je niets wijzer van zo van: ja dit klinkt lekker.. want ik weet wel wat ik lekker vind klinken maar de namen van nummers enzo worden op int. radio vaak erbij genoemt (of zichtbaar op winamp (voor reclame) ik wil de nummers bij naam ook kennen en niet alleen de populaire nummers

als ik dit bij hardcore zou doen (setjes enzo) zou ik constant angerfist - raise your fist... tegenkomen en ik hoor liever wat appartere duistere kanten van de stijlen, die zie je niet vaak :D
AXL    posted on 19-08-2005 18:34
www.idanceradio.nl, van dance tot hardstyl
TheSupercrab    posted on 19-08-2005 19:35
als iemand zijn muziek smaak naar Drum and bass of Breakbeats.. ga dan maar is hier kijken.

www.breakbeat.co.uk

Zou wel leuk zijn als het in NL ook is wat grooter werd :P. Tis heerlijke dans muziek en ook is iets anders dan allen maar harder en harder.
Lukaz    posted on 20-08-2005 22:54
iets mis met harder en harder :P ?
TheSupercrab    posted on 21-08-2005 09:03
niets mis mee, maar ik ben het na al die jaren toch iets saai gaan vinden Winking my eye. Maar ja smaaken verschillen Happy, laughing.
MadSteven    posted on 03-10-2005 13:05
En het mag ook wel eens trager en trager af en toe :D

dj_nick    posted on 14-10-2005 18:42
Groove - Progressive zijn men favoriete .

is zeer bekend hier in belgië .

zie illusion of dergelijke .

grtz
jordy    posted on 15-10-2005 14:47
Poster: MadSteven
En het mag ook wel eens trager en trager af en toe :D

als het maar mooier en mooier word :D
denricco    posted on 16-10-2005 12:59
check anders ook eens de sites van slam fm & fresh fm (voor de online streams), de hele dag door dance muziek en meestal lekker gevarieerd.
DJMichel    posted on 16-10-2005 13:08
Voor trance, hardstyle enz enz. kwam ik laats c-dance.com tegen.
Een belgisch radio station dat volgens mij alle muziek de hele dag aan elkaar doormixt. HEb er nog niet veel naar geluisterd, maarja misschien is het wat.

Blast    posted on 26-10-2005 14:30
als je naar http://www.slamfm.nl/slamfmlivestream.php gaat, dat is livestream van slamfm. Slam fm werkt samen met ID-T en vaak word op dat radiostation trance, hardstyle, rave, hardstyle, sensation, etc gedraaid.

tis maar een idee

Laidback    posted on 26-10-2005 15:54
Muziek smaak, hmn, naast mijn draaistijlen, 
veel Pop rock @ home,  en ook wel veel Hip-Hop/R&B
altijd maar hardstyle beats thuis is ook niet zo heeel gezond denkik,  een beetje afwisseling is goed, 
hoor int weekend al zat harde muziek. 
doordeweeks bijna niet (alleen als ik savonds een beetje ga oefenen)
maar voorderest lekker nummertje van Nickelback, goed hard!, Guns & Roses, (ook goed hard :P) 

dusz jah, genoeg smaak :P

Greetsz, Robert!
MadSteven    posted on 09-11-2005 20:07
Poster: TheSupercrab
als iemand zijn muziek smaak naar Drum and bass of Breakbeats.. ga dan maar is hier kijken.

Zou wel leuk zijn als het in NL ook is wat grooter werd :P. Tis heerlijke dans muziek en ook is iets anders dan allen maar harder en harder.

Er zit een reden waarom mijn nieuwe DJ naam Mastiff wordt....

Massive Mastiff (aka Skript Kiddie) gaat dan namelijk zich met breaks bezig houden.

Geinspireerd dankzij the chemical brothers, roni size, the prodigy en wat de doorslag gaf: het setje van Aphrodite op lowlands en de pendulum remix van voodoo people!

Ik ga namelijk denk ik maar eens het album van de freestylers aanschaffen, daar is volgens mij push up de slechtste track van!
User edit by MadSteven on 09-11-2005 @ 20:09:16 (60%)
djwillem    posted on 09-11-2005 21:16
@denrico, ik vind slamfm ook een lekkere zender . aleen word er steeds meer hiphop en R&B tussengegooit overdag.
:Stoch jammer

369 Users online: 49 Guests (320 Unknown)
Pages generated today : 115.092
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.767.104