Poster: Sebasz
Idd. Ik noem een Infinity remix.. Ik noem een Rap das armas... :P
Poster: Roov
Ik vind het nog steeds een lekker nummer!
Maar ik denk dat het idd snel gaat vervelen als hij zo vaak gedraait wordt...
Poster: ArCee
Dat is met elke plaat, zelfs met elke stijl die op de radio word dood gedraaid. Zo gaat het al vanaf het begin toen house HOT werd. Plaatje, of een stijl word populair, grote platenboys komen erbij en verkloten de mark met een zootje commerciele shit wat vooral word gekocht door pubertjes en na het uitmelken door de grote platenbonzen gaan we op zoek naar een nieuw geluid. Uitmelken, zakken vullen en door naar de volgende.
Poster: nicknaughty
riverside vond ikvanaf het begin af aan al een vervelende en zelfs slechte plaat. dat ie nu op de radio is veranderd niets aan mijn mening. zelfde is met rap das armas, heb em nooit echt goed gevonden, snap ook die hele hype niet rondom beide nummers... zal wel aan mij liggen
Poster: Renzis
Ligt het aan mij of is dit gewoon een heel erg makkelijke plaat. dit kan iedereen met een beetj FL-ervaring ook maken.
Poster: Sebasz
"Welkom op de planeet aarde, waar mensen rondlopen die in hun leven zoveel mogelijk geld willen verdienen..."
Uhm dat wil iedereen wel :') wie wil nou niet het maximale verdienen wat hij kan verdienen
Poster: RenéKuppens
onderscheit je jezelf
Poster: Jorrit
Commercialiteit is aan de orde van de dag, ook in de muziekbranche.