Sidney Samson - Riverside (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sebasz    posted on 25-02-2009 20:34
Enorm gehyped, vooral toen hij nog niet gereleased was. Maar ben ik nou de enige die dit een baggerplaat vindt?
Smaken verschillen natuurlijk Cool maar barst los Cool

PS: die wysiwyg editor is wel een stukje nicer nu

edit: naja, bagger is natuurlijk lichtelijk overdreven. maar ik vind hem een beetje irritant en niet echt nice
User edit by Sebasz on 25-02-2009 @ 20:38:55 (53%)

What do you think about Sidney Samson - Riverside ??

Vote :   
Phenix    posted on 25-02-2009 20:51
De eerste keer dat ik hem hoorde was nog niet op de radio, maar ergens op het internet kwam ik hem tegen, toen vond ik het nog een lekker nummer. Maar nu hij zo gehyped is, wordt het echt een irritand nummer.
http://www.djmillhouse.nl
Roov    posted on 25-02-2009 20:53
Ik vind het nog steeds een lekker nummer! Winking my eye
Maar ik denk dat het idd snel gaat vervelen als hij zo vaak gedraait wordt...
Phenix    posted on 25-02-2009 20:55
Precies, het is gewoon een lekker nummer, maar als het zo vaak op de radio wordt gedraaid, gaat het snel vervelen Cool
http://www.djmillhouse.nl
Sebasz    posted on 25-02-2009 21:00
Idd. Ik noem een Infinity remix.. Ik noem een Rap das armas... :P
User edit by Sebasz on 25-02-2009 @ 21:01:14 (76%)
Roov    posted on 25-02-2009 21:05
Poster: Sebasz
Idd. Ik noem een Infinity remix.. Ik noem een Rap das armas... :P

Naja weet je wat ik heb. Als ik hem op de radio hoor denk ik he, niet nog eens. Maar zodra ik hem hier door mijn speakers hard knal denk ik hee, hij blijft lekker Winking my eye

Rap Das Armas (Quintino Remix) Cool
thomassmith    posted on 25-02-2009 21:08
ik heb hem eiegenlijk nog nooit op radio gehoord maarjah lekker boeien had hem al van het internet hij is lekker ruig
ArCee    posted on 26-02-2009 08:26
Poster: Roov
Ik vind het nog steeds een lekker nummer! Winking my eye
Maar ik denk dat het idd snel gaat vervelen als hij zo vaak gedraait wordt...

Dat is met elke plaat, zelfs met elke stijl die op de radio word dood gedraaid. Zo gaat het al vanaf het begin toen house HOT werd. Plaatje, of een stijl word populair, grote platenboys komen erbij en verkloten de mark met een zootje commerciele shit wat vooral word gekocht door pubertjes en na het uitmelken door de grote platenbonzen gaan we op zoek naar een nieuw geluid. Uitmelken, zakken vullen en door naar de volgende.
thijz    posted on 26-02-2009 09:38
Tizio    posted on 26-02-2009 13:09
Poster: thijz
http://www.youtube.com/watch?v=RckImxcUQpI

check op 1:40 minuten

Idd, c'est ça!
User edit by Tizio on 26-02-2009 @ 13:20:47 (19%)
Jorrit    posted on 26-02-2009 13:19
Poster: ArCee
Dat is met elke plaat, zelfs met elke stijl die op de radio word dood gedraaid. Zo gaat het al vanaf het begin toen house HOT werd. Plaatje, of een stijl word populair, grote platenboys komen erbij en verkloten de mark met een zootje commerciele shit wat vooral word gekocht door pubertjes en na het uitmelken door de grote platenbonzen gaan we op zoek naar een nieuw geluid. Uitmelken, zakken vullen en door naar de volgende.

Welkom op de planeet aarde, waar mensen rondlopen die in hun leven zoveel mogelijk geld willen verdienen...
Waar mensen rondlopen die precies dezelfde muziek luisteren als hun vrienden, omdat ze er dan bij horen...

Sebasz    posted on 26-02-2009 14:01
"Welkom op de planeet aarde, waar mensen rondlopen die in hun leven zoveel mogelijk geld willen verdienen..."

Uhm dat wil iedereen wel :') wie wil nou niet het maximale verdienen wat hij kan verdienen
Snoey    posted on 26-02-2009 14:11
Ik luister nooit radio, maar het zijn die vervelende beltoon reclames tegenwoordig die platen verpesten. Elk reclame blok komt ie dan weer voorbij.
www.soundcloud.com/ten-hooven
nicknaughty    posted on 26-02-2009 14:18
riverside vond ikvanaf het begin af aan al een vervelende en zelfs slechte plaat. dat ie nu op de radio is veranderd niets aan mijn mening. zelfde is met rap das armas, heb em nooit echt goed gevonden, snap ook die hele hype niet rondom beide nummers... zal wel aan mij liggen
Saskia    posted on 26-02-2009 15:07
Ik vind het een redelijke plaat.. Sidney Samson heeft zeker betere..
Stevenvdvorm    posted on 26-02-2009 17:30
Poster: nicknaughty
riverside vond ikvanaf het begin af aan al een vervelende en zelfs slechte plaat. dat ie nu op de radio is veranderd niets aan mijn mening. zelfde is met rap das armas, heb em nooit echt goed gevonden, snap ook die hele hype niet rondom beide nummers... zal wel aan mij liggen

Dat rap das armas is pas kut inderdaand, als je dat nummer hoort lijkt het net een geript nummer van youtube.
De kwaliteit van het geluid bedoel ik daarmee he:p

Renzis    posted on 26-02-2009 17:39
Ligt het aan mij of is dit gewoon een heel erg makkelijke plaat. dit kan iedereen met een beetj FL-ervaring ook maken.
Roov    posted on 26-02-2009 17:41
Poster: Renzis
Ligt het aan mij of is dit gewoon een heel erg makkelijke plaat. dit kan iedereen met een beetj FL-ervaring ook maken.

Dat zijn heel veel platen he Winking my eye Het is maar net het geniale brein die zo'n nummer uitbrengt Happy, laughing
Snoey    posted on 26-02-2009 18:26
Is altijd grappig dat de mensen die de muziek makkelijk te maken noemen zelf nog geen platen hebben die zo goed verkopen :P 

Zelf vind ik hem niet zo goed en draai ik hem dan ook niet.
Jorrit    posted on 26-02-2009 19:03
Poster: Sebasz
"Welkom op de planeet aarde, waar mensen rondlopen die in hun leven zoveel mogelijk geld willen verdienen..."

Uhm dat wil iedereen wel :') wie wil nou niet het maximale verdienen wat hij kan verdienen

Juist ja. Ik ken ze niet, de mensen die weinig willen verdien (ze bestaan wel overigens). Dus laten we aub. ophouden met aanschoppen te commercialiteit. 
Snoey    posted on 26-02-2009 19:21
Als ik met commercie kon trouwen had ik nu een ring om me vinger.
ArCee    posted on 27-02-2009 11:41
Mijn huwelijk kost alleen maar geld Cool
RenéKuppens    posted on 28-02-2009 09:48
ten 1e

Hype is het slimste wat je kan doen en Sidney pakt dat heel soepel aan.
Die plaat is gewoon ram hard als je hem 1 x hoord dus kleine stukjes van je set filme en op youtube zetten was een goude ID.

Daarnaast vind ik het altijd jammer als mensen het jammer vinden dat iets commercieel word.
Laat lekker gaan zou ik zeggen maar doe er vooral niet aan mee dan onderscheit je jezelf nog van de rest.

iedereen kijkt de zelfde kant op 'and they listen to what every radiostation plays'

Maar waarom zou een plaat minder vet worden doordat hij commercieel word. een plaat paktje of pakt je niet wathever wat de rest daar van vind
Jorrit    posted on 28-02-2009 12:52
Poster: RenéKuppens
onderscheit je jezelf 

Cool

Maar ik ben het helemaal met je eens. Commercialiteit is aan de orde van de dag, ook in de muziekbranche.
tom-j    posted on 28-02-2009 14:13
Poster: Jorrit

Commercialiteit is aan de orde van de dag, ook in de muziekbranche.

en dat vind ik toch af en toe erg jammer..............

ontopic:
riverside vond ik vet toen ik hem voor het eerst hoorde, ik vind hem nu al minder over een paar weken ben ik hem denk ik HE-LE-MAAL zat!!
User edit by tom-j on 28-02-2009 @ 14:15:35 (81%)
Snoey    posted on 28-02-2009 14:54
Gister heb ik met deze plaat een groepje meiden blijgemaakt door deze te draaien Happy, laughing Dus top plaat! 

261 Users online: 65 Guests (196 Unknown)
Pages generated today : 20.115
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.493.888