Zomerhit 2009 (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

maxximo    posted on 07-02-2009 16:29
Vorig jaar, misschien al wat eerder, was disco volante natuurlijk de shit maar wat word het dit jaar volgens jullie? kom op met die titelsss...!! Happy, laughing sorry als dit topic er al is maar kont nog nie vinden.

What do you think about Zomerhit 2009 ??

Vote :   
DJADMIN    posted on 12-07-2009 23:54
Poster: djdolivieira
Michel Cleis - La Mezcla wordt al op de radio gedraait dus die gaat nu heel hard.

Die word toch al een kleine maand gedraaid op de commerciele zenders...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
WalterRavensberg    posted on 13-07-2009 11:55
aangezien we nu al in juli zitten en pitbull nog steeds een dancefloor filler is... denk ik dat pitbull toch wel de grootste zomer knaller is...

Al moet ik zeggen dat Michel Cleis met la mescla het in het clubcircuit erg goed doet als floorfiller...
Bartjens    posted on 13-07-2009 11:57
Poster: WalterRavensberg
aangezien we nu al in juli zitten en pitbull nog steeds een dancefloor filler is... denk ik dat pitbull toch wel de grootste zomer knaller is...

Tot nu toe! Cool?Pas in augustus/september kun je denk ik zeggen wat d? zomerhit was.
www.djbrowbeat.com
djmamo    posted on 13-07-2009 12:10
De zomer knaller is altijd een top40 nummer (daarin terug te vinden) en meestal waait het over vanuit de vakantie bestemmingen naar nederland.

Ik zet mijn geld ook in op Pitt bull, en op de lambada.
Maar misschien maakt Armin van Buren met de krezip chick ook wel een goede kans
www.moonentertainment.nl
Dolivieira    posted on 13-07-2009 12:12
Poster: Bartjens

Tot nu toe! Cool?Pas in augustus/september kun je denk ik zeggen wat d? zomerhit was.

Ben ik niet mee eens meestal zie je al van te voren wat een zomerhit wordt en wat niet. Ik denk dat je ook niet?kan praten over de zomerhit maar meer over een aantal zomerhits. En welke dan de grootste is kunnen we later over discuserren. Maar meestal kom je daar ook niet uit want smaken?verschillen nu eenmaal.??

En Oh ja wat DJ Mamo ook al zie die Lambada kan er ook een worden.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 13-07-2009 @ 12:14:41 (16%)
djmamo    posted on 13-07-2009 12:19
Het verschild per jaar.

flg met put your hands up, was natuurlijk wel de mega vakantie knaller van een paar jaar terug.
En gigi agustino met l?mour was ook echt zoon knaller.

Of we dit jaar een paar hits hebben of 1 hele grote, dat kunnen we nu nog niet echt zeggen.
En zoals gezegd kan het nog zo zijn dat er vanuit spanje bijv. nog wat komt over waaien
www.moonentertainment.nl
DJADMIN    posted on 13-07-2009 12:28
En summerjam niet te vergeten ! Die was ook grooooot in 2003, en doet 't nu nog goed !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
PaulStikz    posted on 13-07-2009 12:38
stefklep    posted on 13-07-2009 19:07
Poster: djdolivieira
Michel Cleis - La Mezcla wordt al op de radio gedraait dus die gaat nu heel hard.

Rarara welke melodie kennen we daar in terug Cool ( Vader Jacob ,leef je nog.... ) En ben niet de enigste die dat daar in terug hoord. Maar zeker een die flink stijgt.
polly    posted on 13-07-2009 19:29
Poster: stefklep

Rarara welke melodie kennen we daar in terug Cool ( Vader Jacob ,leef je nog.... ) En ben niet de enigste die dat daar in terug hoord. Maar zeker een die flink stijgt.

nu je het zegt hoor ik hem ook.
alleen de eerste zin van vader jacob hoor ik erin haha
LLCoolP    posted on 13-07-2009 20:06
Poster: stefklep

Gehhe keuk hoorrrrrr@Happy, laughing
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 13-07-2009 @ 23:23:55 (14%)
baath    posted on 14-07-2009 11:07
toch nooit verwacht dat vader jakob ooit de top 40 nog zou bestormen Winking my eye

maar denk sowieo deze zomer

david guetta ft kelly rowland - love takes over
black eye peaced - got a feeling
Gregor Salto & Kaoma - lambada 3000
dj glenn b - shake ya booty
Sunshine Project ft Lesley Lynch - summertime papa chico

Dolivieira    posted on 14-07-2009 11:47
Poster: baath
toch nooit verwacht dat vader jakob ooit de top 40 nog zou bestormen Winking my eye

maar denk sowieo deze zomer

david guetta ft kelly rowland - love takes over
black eye peaced - got a feeling
Gregor Salto & Kaoma - lambada 3000
dj glenn b - shake ya booty
Sunshine Project ft Lesley Lynch - summertime papa chico

Daar noem je ook een paar zomer knallers op Baath!!!!!
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 14-07-2009 @ 11:47:33 (2%)
Snoey    posted on 19-07-2009 15:44
Afgelopen dinsdag avond tot en met gister avond volle bak gehad, de twee platen die het erg goed deden (80% was Duits wat er was)
1, De Jungle Drum (Die plaat gaat echt nergens over en is mega iritant, maar doet het erg goed)

2 Lambada 3000 van Gregor Salto
www.soundcloud.com/ten-hooven
Sandr    posted on 30-07-2009 20:35
Zo eind juli is dit mijn top 5 zomerplaten die het toch bijzonder goed doen en/of vaak worden aangevraagd:

Black eyed peas - Gotta feeling (david guetta remix)
Kelly Rowland ft David Guetta - When love takes over (electro mix)
Gregor Salto - Lambada 3000
Dizzee Rascal ft Armand van Heldenu - Bonkers
Black eyed peas - Boom boom pow

En veel duitsers gaan volledig los op:
Frauenartz & Manny Marc - das geht ab (wir feiern die ganze nacht)
Play that funky music white boy....
Boyd    posted on 30-07-2009 21:23
In de catergorie ?bercommercieel is denk ik Pitbull met i know you want me toch wel de winnaar.

Wat een behoorlijke hit was in de meer deep/underground house: Dennis Ferrer - Sinfonia Della Notte.

Verder nog lambada enzo, maar dat is volgensmij al eerder een het geweest. Vindt hem niet zo orgineel van gregor. Ik krijg nu een flashback, dat ik ooit op zijn blog heb gelezen dat hij sampelende producers ruk vindt. Lambada 3000 is haast een regelrechte mashup van de orginele lambada en Ian Oliver - Shankin.

Verder heb heb ik niks met de black eyed peas, of kelly rowland. Wat echt een grote zomerhit is geweest een aantal jaar terug, David guetta & Chriss willis - Love is gone. (Guetta is gewoon een hitjesmannetje)

nils7    posted on 31-07-2009 13:06
Poster: Snoey
Wat Calvin Harris hier niet gelukt is, zie ik met deze track wel gebeuren. Denk dat deze inderdaad nog wel op de radio zal verschijnen.

Mnou hij komt nu wel door hoor hem geregeld nu wel Happy, laughing
Calvin Harris - I'm not alonePitbull - Room Service?
of een of andere exoot die wij nog niet gehoord hebben Winking my eye?(als ik met G chrome typ dan wordt het niet lekker weergegeven, volgens mij hebben mensen dit met safari ook)
User edit by nils7 on 31-07-2009 @ 13:06:43 (32%)
Esmee    posted on 31-07-2009 13:11
Nou dat Pitbull heeft gewonnen qua comercieel is denk ik wel bijna zeker
verder zijn deze ook wel lekker en een beetje hitjes:
la mezcla
lambada 3000
when love takes over is alweer uit volgensmij...

David Guetta heeft een nieuwe track met akon
Sexy Bitch
die kan ook nog wel wat worden denk ik, het klinkt in ieder geval goed, wat wel te verwachten was van zo'n combinatie!
Yorick    posted on 01-08-2009 18:33
Dj Maurice - Alane!
Topper,,,
NielsR    posted on 01-08-2009 18:48
Hier in belgi? is het dat mega irritante liedje van die duitser house aan zee ofziets
Snoey    posted on 01-08-2009 19:02
Poster: Esmee
Nou dat Pitbull heeft gewonnen qua comercieel is denk ik wel bijna zeker
verder zijn deze ook wel lekker en een beetje hitjes:
la mezcla
lambada 3000
when love takes over is alweer uit volgensmij...

David Guetta heeft een nieuwe track met akon
Sexy Bitch
die kan ook nog wel wat worden denk ik, het klinkt in ieder geval goed, wat wel te verwachten was van zo'n combinatie!

Woensdag nog steeds 200+ man die uit volle borst YEAHEAH meezingen als ik de fader omlaag doe bij love takes over. Dus dies nog lang niet uit.

Sandr    posted on 01-08-2009 19:45
Poster: Snoey

Woensdag nog steeds 200+ man die uit volle borst YEAHEAH meezingen als ik de fader omlaag doe bij love takes over. Dus dies nog lang niet uit.

Same here

Elke dag te veel aanvraagjes en die toko op ze kop als ik when love takes over draai.

Weet je wat het deze zomer ook goed doet trouwens:
Michael Jackson!!!
En dan maakt het niet eens uit welke plaat je draaitCool

Ik heb trouwens ook iemand horen zeggen dat Bonkers het niet ging doen in Nederland.
Nu is Zeeland misschien niet helemaal Nederland maar hier doet hij het gewoon elke avond keihard!
Snoey    posted on 01-08-2009 20:08
Ik heb hem gister nog gedraaid, deed het heel slecht. En voor de duidelijkheid, Zandvoort ligt aan de kust van Noord-Holland Winking my eye.
Sandr    posted on 01-08-2009 20:16
Domburg ligt ook aan de kust, alleen dan in Zeeland.

We hebben uiteraard veel te maken met toeristen, maar die vragen Bonkers aan en gaan er vervolgens nog los op ookWinking my eye
Snoey    posted on 02-08-2009 06:13
Is bij mij alleen voor gekomen bij engelsen, ik vind het zelf wel een toffe plaat. Maja bij de Duitsers is dat bijv weer 'Jungledrum' die bij hyn erg aanslaat, ik haat die plaat :P

144 Users online: 58 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 63.903
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.470.537