Poster: Sandr
Zoek bijvoorbeeld eens de move your butts cd's op. Mijns inziens erg bruikbare cd's!
Poster: Bartjens
Een erg goeie tip! Bedankt!
Helaas is via bol.com alleen nog maar volume 2 te verkrijgen, enig idee waar de eerste is te krijgen?
Poster: DJADMIN
Tipsy ?
Poster: Snoey
Mensen sharen soms echt te snel hun muziek! Niet vreemd dat mensen lopen te klagen dat ze bijna overal de zelfde muziek horen tegenwoordig, wanneer dj's hele lijsten vol met tracks post.
Poster: matezo
Snoey ik vind jouw mening die trouwens ?ook door wel wat anderen gedeeld word onnodig en zonder nut. Vandaag de dag is dance(algemeen) muziek vrij bekend (altijd wel geweest) tegenwoordig is dance veel bekender ook op "privaat gebruik" .
? In de dag van vandaag kan elke idioot aan dikke tracks geraken. Maar het verschil is dat de "idioot" maar een klein deeltje dikke tracks heeft als al die "idioten" nu een beetje met elkaar delen komen alle dj's veel verder !
Juist omdat het vrij bekend is en iedere idioot eraan kan komen snap ik dat niet iedereen zijn muziek wilt sharen. Ik heb er geen moeite mee om algemeen bekende nummers kado te geven. Maar als het vette tracks zijn die je verder nauwelijks hoort hou ik ze voor onbepaalde tijd ook voor mezelf. Daar kan je mee onderscheiden. En onderscheiden is steeds iets dat belangrijker wordt omdat het aantal "Dj's" toeneemt.
En als elke idioot aan vette tracks kan komen hoeven ze het hier ook niet te vragen.
Je moet maar van het volgende uitgaan: Je kan op internet alles vinden wat alle anderen ook kunnen vinden. Als iemand een track heeft die je niet kan vinden kan dit twee dingen betekenen:
1. Je zoekt niet goed genoeg
2. Hij is niet voor jou bedoeld, en dan behoor je hem ook niet te draaien.
Het is niet voor niks dat steeds meer Dj's zelf edits gaan maken van nummers om zo toch exclusief te kunnen blijven.
En zou je voortaan je verhaal wat duidelijker willen maken? Probeer enters te gebruiken en je zinnen wat duidelijker te formuleren.?Je verhaal is nu lastig te lezen en te begrijpen.
Poster: SandrPoster: matezo
Snoey ik vind jouw mening die trouwens ?ook door wel wat anderen gedeeld word onnodig en zonder nut. Vandaag de dag is dance(algemeen) muziek vrij bekend (altijd wel geweest) tegenwoordig is dance veel bekender ook op "privaat gebruik" .
Juist omdat het vrij bekend is en iedere idioot eraan kan komen snap ik dat niet iedereen zijn muziek wilt sharen. Ik heb er geen moeite mee om algemeen bekende nummers kado te geven. Maar als het vette tracks zijn die je verder nauwelijks hoort hou ik ze voor onbepaalde tijd ook voor mezelf. Daar kan je mee onderscheiden. En onderscheiden is steeds iets dat belangrijker wordt omdat het aantal "Dj's" toeneemt.
En als elke idioot aan vette tracks kan komen hoeven ze het hier ook niet te vragen.
Je moet maar van het volgende uitgaan: Je kan op internet alles vinden wat alle anderen ook kunnen vinden. Als iemand een track heeft die je niet kan vinden kan dit twee dingen betekenen:
1. Je zoekt niet goed genoeg
2. Hij is niet voor jou bedoeld, en dan behoor je hem ook niet te draaien.
Het is niet voor niks dat steeds meer Dj's zelf edits gaan maken van nummers om zo toch exclusief te kunnen blijven.
En zou je voortaan je verhaal wat duidelijker willen maken? Probeer enters te gebruiken en je zinnen wat duidelijker te formuleren.?Je verhaal is nu lastig te lezen en te begrijpen.En dat kado geven van algemeen bekende tracks gaat het hier in dit topic om.Verder ben ik het helemaal met je eens wat betreft dat tracks vinden op internet. Vind je ze nog niet, is hij nog niet voor jou bedoeld.?Aan de andere kant gaat het er minder als vroeger om d?t je de tracks hebt, aangezien bijna iedereen de bekende shit van internet kan halen. Je onderscheid je als DJ tegenwoordig meer als je het publiek goed aan weet te voelen, en deze tracks (die iedereen dus heeft) op het juiste moment op te zetten. Ook eigen edits, zoals jij net al aangaf, helpt hier zeker wel bij.?
Ik reageerde op Matezo en die gaf aan in zijn laaste zinnen dat je een exclusieve track beter kan delen. Dat doet meer goed dan slecht volgens hem.
Daar ging mijn stukje exclusieve tracks dus over, en zoals ik aangaf heb ik er geen moeite mee om algemene tracks weg te geven.
Iedereen kan de bekende shit van internet halen, en juist daarom is het zo fijn om exlusieve tracks te hebben. Dit kunnen dus exclusieve edits zijn, of gewoon nieuwe tracks. En tuurlijk draai je al de bekende rommel die iedereen heeft al. Maar ik weet van te voren toch wel dat het los gaat op Moombah, en na een paar weken is de "magie" van die track er ook wel af. Een exclusieve track blijft veel langer magisch omdat het publiek dat nummer alleen bij jou hoort...
Ik reageerde op Matezo en die gaf aan in zijn laaste zinnen dat je een exclusieve track beter kan delen. Dat doet meer goed dan slecht volgens hem.
@ Matezo
Als tip voor de startpost
Ga zelf clubs af en luister wat de dj draait en kijk naar het publiek hoe ze er op reageren. Dan heb je al een idee wat goed aanslaat, in plaats van een lijst waar je geen idee van hebt hoe het aanslaat.
En probeer met dj's onderling muziek te ruilen, jou style waar je goed in bent, met dj's die goede rnb tracks draaien. Dan heb je ook leuke exclusievere dingetjes, dan het standaard lijstje.?
@ Matezo
Een mening uiten is nooit nutteloos! Je mag het dan niet met me eens zijn, dat wil niet zeggen dat het niks toevoegt. Dit is een beetje vergelijkbaar?met outside the box denken, evenals kijken vanuit een andere invals hoek.
Dat je 3 of 4 nummertjes post, oke dat kan. Maar als mensen hun hele rnb map er op los posten waar elke malloot naar kan kijken, terwijl dit al een genre waar veel dj's de zelfde muziek draaien. Dus gaan er nog meer dj's diezelfde tracks draaien, en dan is het helemaal vervelend als je zelf als dj net 5 a 10 tracks hebt die gigantisch los gaan en bijna niemand draait, voorbij ziet komen.?
Niet dat ik die tracks hier nu?gezien heb, maar misschien geldt dat wel voor anderen mensen.
Als tip voor de startpost
Ga zelf clubs af en luister wat de dj draait en kijk naar het publiek hoe ze er op reageren. Dan heb je al een idee wat goed aanslaat, in plaats van een lijst waar je geen idee van hebt hoe het aanslaat.
En probeer met dj's onderling muziek te ruilen, jou style waar je goed in bent, met dj's die goede rnb tracks draaien. Dan heb je ook leuke exclusievere dingetjes, dan het standaard lijstje.?