Wanted: Urban clubknallers! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

qntr0l    posted on 15-01-2009 11:42
Een goede morgen!

Ik ben dus op zoek naar wat r&b, hiphop (urban) tracks die het altijd goed doen in clubs. Denk hierbij aan tracks als deze:

Million Styles - Miss Fatty
D4L - Laffy Taffy
D&G - All around the world
Pachanga - Loco
Beenieman - Dancehall queen
R. Kelly - Burn it up

Dus als jullie me wat titels zouden willen spammen Cool?Ik ben dus niet op zoek naar sites waar ik ze kan downloaden, maar alleen naar titels!

What do you think about Wanted: Urban clubknallers! ??

Vote :   
Sandr    posted on 15-01-2009 11:51
Ook commerciele rommel?

Fatman scoop - Be faithfull
K-liber - Viben
Beenie man - Dancehall queen
Chaka demus - Murder she wrote
Don Omar - Dale don dale
Don Omar - Reaggeaton latino

Ik kom later met meer Winking my eye

Edit:
Er is eigenlijk teveel op op te noemen.
Zoek bijvoorbeeld eens de move your butts cd's op. Mijns inziens erg bruikbare cd's!
Play that funky music white boy....
User edit by Sandr on 15-01-2009 @ 11:58:35 (64%)
Dubbel_Fristie    posted on 15-01-2009 11:51
Wiggle Wiggle Happy, laughing
WopWopWop    posted on 15-01-2009 12:15
Lil Wayne - A millie
.....?             - Lean Back
Lil Jon feat Pitbull - The anthem
T-pain Flo-rida- Low
Lil Wayne- Get money
Kanye West - stronger
      ''           - Love lockdown

zijn er wel meer
Bartjens    posted on 15-01-2009 12:23
Poster: Sandr
Zoek bijvoorbeeld eens de move your butts cd's op. Mijns inziens erg bruikbare cd's!

Een erg goeie tip! Bedankt!
Helaas is via bol.com alleen nog maar volume 2 te verkrijgen, enig idee waar de eerste is te krijgen?
www.djbrowbeat.com
qntr0l    posted on 15-01-2009 12:23
Allemaal super bedankt, naar dit soort tracks ben ik op zoek!

Lekker commerciele rommel is goed, veel van little john had ik ook al Winking my eye. Maar ga even lekker door jonges, kan ik m'n collectie wat uitbreiden.

/Edit: Goede tip van die CD's, ga nu even kijken!
qntr0l    posted on 15-01-2009 12:39
Poster: Bartjens

Een erg goeie tip! Bedankt!
Helaas is via bol.com alleen nog maar volume 2 te verkrijgen, enig idee waar de eerste is te krijgen?

Edit: Laat maar.
User edit by qntr0l on 15-01-2009 @ 12:40:05 (20%)
DJADMIN    posted on 15-01-2009 12:55
Tipsy ? Cool
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
qntr0l    posted on 15-01-2009 12:56
Poster: DJADMIN
Tipsy ? Cool

Goeie, maar heb ik al. Chris Brown - Run it is ook wel goed :P.
Sandr    posted on 15-01-2009 14:45
Volume 1 heb ik jaren geleden bij een Free record shop gekocht.. Misschien dat ze hem daar nog ergens op vorraad hebben liggen...
RemcoV    posted on 07-12-2009 00:34
Ik ga dit topic even bumpen.

Reden: Ik ben me meer en meer aan het verdiepen in Lekkere Urban club knallers en ik heb er inmiddels al aardig wat verzameld.

Als jullie nog lekkere tracks weten, schroom dan niet... Ze zijn meer dan welkom!!!
User edit by RemcoV on 07-12-2009 @ 19:13:56 (86%)
Pedroz    posted on 07-12-2009 07:51
nas - hero
Snoey    posted on 07-12-2009 09:56
Mensen sharen soms echt te snel hun muziek! Niet vreemd dat mensen lopen te klagen dat ze bijna overal de zelfde muziek horen tegenwoordig, wanneer dj's hele lijsten vol met tracks post.
www.soundcloud.com/ten-hooven
qntr0l    posted on 07-12-2009 11:22
Haha, grappig, een heeel oud topic van mij :D.
@?RemcoV: Lekkere lijst hoor, hier heeft denk ik iedereen zeer veel aan! Echt vet!

@?Snoey: Opzich heb je gelijk, maar aan de andere kant vindt ik het helemaal niet erg om zelf wat tracks te sharen, en dat ze geshared worden.?
Mathiz    posted on 07-12-2009 12:48
Poster: Snoey
Mensen sharen soms echt te snel hun muziek! Niet vreemd dat mensen lopen te klagen dat ze bijna overal de zelfde muziek horen tegenwoordig, wanneer dj's hele lijsten vol met tracks post.

Snoey ik vind jouw mening die trouwens ?ook door wel wat anderen gedeeld word onnodig en zonder nut. Vandaag de dag is dance(algemeen) muziek vrij bekend (altijd wel geweest) maar vroeger ging je naar de disco om wat te shake op house en thuis luisterde je op je radio vette grunch zoals nirvana...tegenwoordig is dance veel bekender ook op "privaat gebruik" .
?Neem nu een eender welk radio station ....?bv studio brussel (zeer bekend in belgie) is bekend als de alternatieve (rock) radio. De helft van dat radiostation is ingepalmd door dance stijlen... Neem nu een programma op studio brussel, mish mash genaamd ?daar draaien ze muziek van waar dat je denkt hunhnConfused?? Cooldie heb ik derstraks gewonload en ze ?spelen het op de radio. In de dag van vandaag kan elke idioot aan dikke tracks geraken. Maar het verschil is dat de "idioot" maar een klein deeltje dikke tracks heeft als al die "idioten" nu een beetje met elkaar delen komen alle dj's veel verder ! En ja der zijn z'on exclusieve tracks en ten eerste als je al goed wilt uitpakken met een exclusieve tracks is het meestal wel iets commericeel dat derekt herkenbaar is voor doorsnee clubs dan toch....die kan je voor je eigen houden maar ik denk dat een deeltje beter doet dan slecht ..... Ik hoop dat je mijn uitleg beetje bergijpt
BigSign    posted on 07-12-2009 13:08
Ik weet nog wel wat lekkere hiphop tracks wat dacht je van:

Ludacris - MVP
Flinke Namen - Wolken
Chris Brown/Lil Wayne/Swizz Beatz - I Can Transform Ya

Cool
Sandr    posted on 07-12-2009 13:46
Poster: matezo

Snoey ik vind jouw mening die trouwens ?ook door wel wat anderen gedeeld word onnodig en zonder nut. Vandaag de dag is dance(algemeen) muziek vrij bekend (altijd wel geweest) tegenwoordig is dance veel bekender ook op "privaat gebruik" .

? In de dag van vandaag kan elke idioot aan dikke tracks geraken. Maar het verschil is dat de "idioot" maar een klein deeltje dikke tracks heeft als al die "idioten" nu een beetje met elkaar delen komen alle dj's veel verder !

Juist omdat het vrij bekend is en iedere idioot eraan kan komen snap ik dat niet iedereen zijn muziek wilt sharen. Ik heb er geen moeite mee om algemeen bekende nummers kado te geven. Maar als het vette tracks zijn die je verder nauwelijks hoort hou ik ze voor onbepaalde tijd ook voor mezelf. Daar kan je mee onderscheiden. En onderscheiden is steeds iets dat belangrijker wordt omdat het aantal "Dj's" toeneemt.

En als elke idioot aan vette tracks kan komen hoeven ze het hier ook niet te vragen.

Je moet maar van het volgende uitgaan: Je kan op internet alles vinden wat alle anderen ook kunnen vinden. Als iemand een track heeft die je niet kan vinden kan dit twee dingen betekenen:

1. Je zoekt niet goed genoeg
2. Hij is niet voor jou bedoeld, en dan behoor je hem ook niet te draaien.

Het is niet voor niks dat steeds meer Dj's zelf edits gaan maken van nummers om zo toch exclusief te kunnen blijven.

En zou je voortaan je verhaal wat duidelijker willen maken? Probeer enters te gebruiken en je zinnen wat duidelijker te formuleren.?Je verhaal is nu lastig te lezen en te begrijpen.
qntr0l    posted on 07-12-2009 13:54
Poster: matezo

Snoey ik vind jouw mening die trouwens ?ook door wel wat anderen gedeeld word onnodig en zonder nut. Vandaag de dag is dance(algemeen) muziek vrij bekend (altijd wel geweest) tegenwoordig is dance veel bekender ook op "privaat gebruik" .

Juist omdat het vrij bekend is en iedere idioot eraan kan komen snap ik dat niet iedereen zijn muziek wilt sharen.
Ik heb er geen moeite mee om algemeen bekende nummers kado te geven. Maar als het vette tracks zijn die je verder nauwelijks hoort hou ik ze voor onbepaalde tijd ook voor mezelf. Daar kan je mee onderscheiden. En onderscheiden is steeds iets dat belangrijker wordt omdat het aantal "Dj's" toeneemt.

En als elke idioot aan vette tracks kan komen hoeven ze het hier ook niet te vragen.

Je moet maar van het volgende uitgaan: Je kan op internet alles vinden wat alle anderen ook kunnen vinden. Als iemand een track heeft die je niet kan vinden kan dit twee dingen betekenen:

1. Je zoekt niet goed genoeg
2. Hij is niet voor jou bedoeld, en dan behoor je hem ook niet te draaien.

Het is niet voor niks dat steeds meer Dj's zelf edits gaan maken van nummers om zo toch exclusief te kunnen blijven.

En zou je voortaan je verhaal wat duidelijker willen maken? Probeer enters te gebruiken en je zinnen wat duidelijker te formuleren.?Je verhaal is nu lastig te lezen en te begrijpen.

En dat kado geven van algemeen bekende tracks gaat het hier in dit topic om.

Verder ben ik het helemaal met je eens wat betreft dat tracks vinden op internet. Vind je ze nog niet, is hij nog niet voor jou bedoeld.?

Aan de andere kant gaat het er minder als vroeger om d?t je de tracks hebt, aangezien bijna iedereen de bekende shit van internet kan halen. Je onderscheid je als DJ tegenwoordig meer als je het publiek goed aan weet te voelen, en deze tracks (die iedereen dus heeft) op het juiste moment op te zetten. Ook eigen edits, zoals jij net al aangaf, helpt hier zeker wel bij.?

Sandr    posted on 07-12-2009 14:08
Ik reageerde op Matezo en die gaf aan in zijn laaste zinnen dat je een exclusieve track beter kan delen. Dat doet meer goed dan slecht volgens hem.

Daar ging mijn stukje exclusieve tracks dus over, en zoals ik aangaf heb ik er geen moeite mee om algemene tracks weg te geven.

Iedereen kan de bekende shit van internet halen, en juist daarom is het zo fijn om exlusieve tracks te hebben. Dit kunnen dus exclusieve edits zijn, of gewoon nieuwe tracks. En tuurlijk draai je al de bekende rommel die iedereen heeft al. Maar ik weet van te voren toch wel dat het los gaat op Moombah, en na een paar weken is de "magie" van die track er ook wel af. Een exclusieve track blijft veel langer magisch omdat het publiek dat nummer alleen bij jou hoort...
qntr0l    posted on 07-12-2009 14:18
Ik reageerde op Matezo en die gaf aan in zijn laaste zinnen dat je een exclusieve track beter kan delen. Dat doet meer goed dan slecht volgens hem.

Daar ging mijn stukje exclusieve tracks dus over, en zoals ik aangaf heb ik er geen moeite mee om algemene tracks weg te geven.

Iedereen kan de bekende shit van internet halen, en juist daarom is het zo fijn om exlusieve tracks te hebben. Dit kunnen dus exclusieve edits zijn, of gewoon nieuwe tracks. En tuurlijk draai je al de bekende rommel die iedereen heeft al. Maar ik weet van te voren toch wel dat het los gaat op Moombah, en na een paar weken is de "magie" van die track er ook wel af. Een exclusieve track blijft veel langer magisch omdat het publiek dat nummer alleen bij jou hoort...

Ik geef je ook helemaal gelijk hoor in mijn vorige post. Ben het helemaal met je eens. Ik weet nog wel dat vroeg4h, toen ik voor het eerst uit ging, de DJ allemaal tracks had waarvan ik dacht; WOoh, die zijn tof, ik wil ook! Dat is nu veel minder het geval, wat wel jammer is gewoon...
Mathiz    posted on 07-12-2009 14:19

dat zij ik dus niet, ik zij dat als je een BEETJE ?van je muziek deelt je meer zal terugkrijgen via dit systeem!
En de ULTER exclusive tracks kan je inderdaad voor je eigen houden.
Snoey    posted on 07-12-2009 14:20
@ Matezo

Een mening uiten is nooit nutteloos! Je mag het dan niet met me eens zijn, dat wil niet zeggen dat het niks toevoegt. Dit is een beetje vergelijkbaar?met outside the box denken, evenals kijken vanuit een andere invals hoek.

Dat je 3 of 4 nummertjes post, oke dat kan. Maar als mensen hun hele rnb map er op los posten waar elke malloot naar kan kijken, terwijl dit al een genre waar veel dj's de zelfde muziek draaien. Dus gaan er nog meer dj's diezelfde tracks draaien, en dan is het helemaal vervelend als je zelf als dj net 5 a 10 tracks hebt die gigantisch los gaan en bijna niemand draait, voorbij ziet komen.?

Niet dat ik die tracks hier nu?gezien heb, maar misschien geldt dat wel voor anderen mensen.

Als tip voor de startpost

Ga zelf clubs af en luister wat de dj draait en kijk naar het publiek hoe ze er op reageren. Dan heb je al een idee wat goed aanslaat, in plaats van een lijst waar je geen idee van hebt hoe het aanslaat.

En probeer met dj's onderling muziek te ruilen, jou style waar je goed in bent, met dj's die goede rnb tracks draaien. Dan heb je ook leuke exclusievere dingetjes, dan het standaard lijstje.?
www.soundcloud.com/ten-hooven
qntr0l    posted on 07-12-2009 14:23
@ Matezo

Ga zelf clubs af en luister wat de dj draait en kijk naar het publiek hoe ze er op reageren. Dan heb je al een idee wat goed aanslaat, in plaats van een lijst waar je geen idee van hebt hoe het aanslaat.

En probeer met dj's onderling muziek te ruilen, jou style waar je goed in bent, met dj's die goede rnb tracks draaien. Dan heb je ook leuke exclusievere dingetjes, dan het standaard lijstje.?

Als je ziet hoe oud dit topic is (bijna een jaar), kan je wel nagaan dat ik dat ondertussen al gedaan heb. Omdat ik toendertijd een r&b georienteerde avond moest draaien, heb ik dit topic geopend. Qua tracks zit het dus nu ook wel goed hoor! Toch bedankt voor de tip!
Mathiz    posted on 07-12-2009 14:24
@ Matezo

Een mening uiten is nooit nutteloos! Je mag het dan niet met me eens zijn, dat wil niet zeggen dat het niks toevoegt. Dit is een beetje vergelijkbaar?met outside the box denken, evenals kijken vanuit een andere invals hoek.

Dat je 3 of 4 nummertjes post, oke dat kan. Maar als mensen hun hele rnb map er op los posten waar elke malloot naar kan kijken, terwijl dit al een genre waar veel dj's de zelfde muziek draaien. Dus gaan er nog meer dj's diezelfde tracks draaien, en dan is het helemaal vervelend als je zelf als dj net 5 a 10 tracks hebt die gigantisch los gaan en bijna niemand draait, voorbij ziet komen.?

Niet dat ik die tracks hier nu?gezien heb, maar misschien geldt dat wel voor anderen mensen.

ja ik vond de juiste woorden niet. Ik zal het zo stellen ik ga niet akkoord met je mening .?
Misschien moeten we ALS het idee er door komt ook dat deel alleen beschikbaar zetten voor leden.
Maar jullie zitten hier een beetje te miereneuke vind ik: neem je hebt 30 exclusieve tracks houdt die voor je eigen is mijn advies maar om andere wat in te leiden in andere stijlen en nieuwe artiesten kan hier toch wel is een nummertje of 10 geplaatst worden!
Mathiz    posted on 07-12-2009 14:24
dubbel :s
User edit by Mathiz on 07-12-2009 @ 14:39:11 (98%)
RemcoV    posted on 07-12-2009 19:15
Jongens jongens toch. Wat een kinderachtige reacties gelijk.

Deze lijst kun je na een beetje rondzoeken op DJR zelf ook verzamelenCool

Maar Snoey heeft gelijk, ik zou het jullie eigenlijk niet moeten gunnen.
Dus ik heb de lijst weg gehaald, houd ze nu lekker voor mezelf!
User edit by RemcoV on 07-12-2009 @ 19:15:33 (1%)

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

234 Users online: 58 Guests (176 Unknown)
Pages generated today : 45.730
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.452.364

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use