Poster: Luxx
kep net me contract bij ze gesigned dus zeg wat je wilt. samsobeats release komt dit jaar nog (Ultimate Rise EP)
Poster: Renzis
Weet ik toch menneke, het ging puur om het regeltje 'mark my words' dan doen we dat met plezier
En daarnaast releasen op Samsobeats staat niet garant voor doorbreken. Doorbreken is dat je nationaal bekend raakt in de clubscene, en dat lukt helaas de meeste niet met een plaatje op samsobeats. Vind het gaaf voor je dat je er een release uitbreekt, maar prijs je zelf er niet direct de hemel om in
Poster: Bastian
Ik ga voor HouseQuake (they gonna do it again).
Qua productie's ga ik voor: Leroy Styles (met name zijn label AfraZoo gaat denk ik wel goed in trek komen bij de dj's), Dave Mayer, Phonic Funk, Menvilla.
Ik denk dat Chuckie internationaal bekender gaat worden (mede met Dirty Dutch).
En wie weet dat Tiësto nog solo gaat in de A'dam Arena.
Over Sunnery James & Ryan Marciano, die gaan nog groter worden zodra de productie's uitkomen die ze klaar hebben liggen gaan ze ook groter worden internationaal. Misschien dat een boeking op het hoofdpodium van Sensation ervan komt samen met een mainstage plek op Mysteryland.
Hardwell maakt opeens een wereldwijde hit in de house scene (welteverstaan dan geen bootleg maar echt een eigen track).
Zo dat waren weer even veel speculatie's, ik ben benieuwd wat ervan uit gaat komen:P
Poster: Luxx
kep net me contract bij ze gesigned dus zeg wat je wilt. samsobeats release komt dit jaar nog (Ultimate Rise EP)
Poster: SnoeyAlles en iedereen heeft zijn prijs :P
Dat gaat niet gebeuren, de Arena heeft slechts twee nachtvergunningen. Deze worden gebruikt voor Sensation White en Sensation Black. Dan blijft er geen nacht voor Tiësto meer over.
Poster: qntr0l
Op welke track van Hardwell doel je nu?
Poster: Snoey
Dat gaat niet gebeuren, de Arena heeft slechts twee nachtvergunningen. Deze worden gebruikt voor Sensation White en Sensation Black. Dan blijft er geen nacht voor Tiësto meer over.
Ik denk persoonlijk dat Laidback Luke nog vooruit gang gaat boeken, ookal is ie al wereldklasse.
Poster: Bastian
Geen idee, dat is juist de verassing. Hij zal denk ik binnekort met iets dat heel goed gaat aanslaan komen.
Poster: PaulBrugel
Hardwell!
Poster: Laidback
verder gaat Jorrit B het helemaal maken in 2009 kwa draaien !
!