Wie gaat het helemaal worden in 2009 (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 05-01-2009 12:56
Een voorspellings topicje? Wie gaat het volgens jouw helemaal worden en of doorbreken in 2009?
Persoonlijk hoop ik op SINGULARITY. Misschien niet een naam die meteen bellen doet rinkelen, maar deze Nederlandse jongen, vriend en resident op TFM is zo goed bezig met produceren en remixen in de trance, dat ik hoop, en dat ik vind, dat hij mag doorbreken in 2009. Zeker voor het trance publiek.

Op wie hoop jij of denk jij?

What do you think about Wie gaat het helemaal worden in 2009 ??

Vote :   
Luxx    posted on 06-01-2009 23:59
shit inderdaad....dat ik hun vergat !:S

MIGHTYFOOLS KOMEN HARD!
www.mothermusic.nl
DaRoyal    posted on 07-01-2009 00:01
Hehe, ik gun 't Jelle ook wel. Kerel is heel erg begaafd en kan alles maken. Winking my eye
Andy ken ik dan weer niet persoonlijk, maar hij zal minstens gelijk zijn aan de grote klein man uit Hilversum.

2009 wordt hun grote jaar van doorbreken! Happy, laughing
User edit by DaRoyal on 07-01-2009 @ 00:02:12 (100%)
Renzis    posted on 07-01-2009 00:04
Poster: Luxx

kep net me contract bij ze gesigned dus zeg wat je wilt. samsobeats release komt dit jaar nog (Ultimate Rise EP)

Weet ik toch menneke, het ging puur om het regeltje 'mark my words' dan doen we dat met plezierWinking my eye

En daarnaast releasen op  Samsobeats staat niet garant voor doorbreken. Doorbreken is dat je nationaal bekend raakt in de clubscene, en dat lukt helaas de meeste niet met een plaatje op samsobeats. Vind het gaaf voor je dat je er een release uitbreekt, maar prijs je zelf er niet direct de hemel om inWinking my eye
User edit by Renzis on 07-01-2009 @ 00:23:04 (100%)
dacuba    posted on 07-01-2009 00:11
Leuk topic dit, misschien de reden waarom ze moeten doorbreken erbij vermelden? De namen hier zeggen me niets, vandaar.. Extraordinaire mixing/producing/enterainment-skills?
ArCee    posted on 07-01-2009 07:47
Poster: Renzis

Weet ik toch menneke, het ging puur om het regeltje 'mark my words' dan doen we dat met plezierWinking my eye

En daarnaast releasen op  Samsobeats staat niet garant voor doorbreken. Doorbreken is dat je nationaal bekend raakt in de clubscene, en dat lukt helaas de meeste niet met een plaatje op samsobeats. Vind het gaaf voor je dat je er een release uitbreekt, maar prijs je zelf er niet direct de hemel om inWinking my eye

Pcies, uitbrengen is 1, je track laten oppiken en draaien door de juiste mensen is 2, je plaat gekocht/download laten worden is 3 en dan ist verhaaltje rond. Cool
qntr0l    posted on 07-01-2009 08:30
Poster: Bastian
Ik ga voor HouseQuake (they gonna do it again).
Qua productie's ga ik voor: Leroy Styles (met name zijn label AfraZoo gaat denk ik wel goed in trek komen bij de dj's), Dave Mayer, Phonic Funk, Menvilla.
Ik denk dat Chuckie internationaal bekender gaat worden (mede met Dirty Dutch).
En wie weet dat Tiësto nog solo gaat in de A'dam Arena.
Over Sunnery James & Ryan Marciano, die gaan nog groter worden zodra de productie's uitkomen die ze klaar hebben liggen gaan ze ook groter worden internationaal. Misschien dat een boeking op het hoofdpodium van Sensation ervan komt samen met een mainstage plek op Mysteryland.
Hardwell maakt opeens een wereldwijde hit in de house scene (welteverstaan dan geen bootleg maar echt een eigen track).

Zo dat waren weer even veel speculatie's, ik ben benieuwd wat ervan uit gaat komen:P

Op welke track van Hardwell doel je nu?
justjustin    posted on 07-01-2009 09:30
Poster: Luxx

kep net me contract bij ze gesigned dus zeg wat je wilt. samsobeats release komt dit jaar nog (Ultimate Rise EP)

HAAHAHAH wou net vragen of jij idd meer wist dan mij Winking my eye....maar leuk label...leuk dat jij ook hebt getekend
Laidback    posted on 07-01-2009 13:29
ik denk dat Sunnery james & Ryan Marciano behoorlijk hun best moeten gaan doen om ook in 2009 zo groot te blijven!!

Hype's dont last forever!

ik wens ze daarbij suc6!,.. 2 top gasten die ook nog eens normaal zijn gebleven!

verder gaat Jorrit B het helemaal maken in 2009 kwa draaien !   Cool
en Rene Kuppens kwa Produceren!

keep up the good work guys!
User edit by Laidback on 07-01-2009 @ 13:31:11 (55%)
Sebasz    posted on 07-01-2009 16:21
Poster: Snoey

Dat gaat niet gebeuren, de Arena heeft slechts twee nachtvergunningen. Deze worden gebruikt voor Sensation White en Sensation Black. Dan blijft er geen nacht voor Tiësto meer over.
 Alles en iedereen heeft zijn prijs :P
Snoey    posted on 07-01-2009 16:27
Alleen jammer dat zelfs de Arena zich wel te houden heeft aan de regels van de gemeente. En die zijn helaas niet omkoopbaar. En waarom al die moeite doen als het in het Geldredome wel te regelen valt. :P
www.soundcloud.com/ten-hooven
PaulBrugel    posted on 07-01-2009 16:42
Is er ook een Topic: Wie gaat het helemaal niet worden in 2009 (2/2)

Kan ik me ook opgeven
Bastian    posted on 07-01-2009 20:54
Poster: qntr0l
Op welke track van Hardwell doel je nu?

Geen idee, dat is juist de verassing. Hij zal denk ik binnekort met iets dat heel goed gaat aanslaan komen.
Snoey    posted on 07-01-2009 20:58
Ze nieuwe 'Show me love' remix heeft echt een hele vette sound! Klinkt goed, volwassen en vooral niet NEDERLANDS. Dus goede kans dat het een internationaal hitje wordt.
donkey    posted on 07-01-2009 21:52
Poster: Snoey

Dat gaat niet gebeuren, de Arena heeft slechts twee nachtvergunningen. Deze worden gebruikt voor Sensation White en Sensation Black. Dan blijft er geen nacht voor Tiësto meer over.

daarom komt ie naar Hasselt..
is overigens maar een gokje hoor :p

Ik denk persoonlijk dat Laidback Luke nog vooruit gang gaat boeken, ookal is ie al wereldklasse.
Maniax
Snoey    posted on 07-01-2009 22:11
Ik heb werkelijk geen idee wie het helemaal gaat maken in 2009 maar ik denk niet dat er gek veel gaat veranderen dit jaar. Het blijven toch de zelfde feestjes met de zelfde soort muziek en met hun eigen pioniers. 
Bastian    posted on 07-01-2009 23:37
Ik denk persoonlijk dat Laidback Luke nog vooruit gang gaat boeken, ookal is ie al wereldklasse.

Luke gaat idd ook weer lekker door, had hem in november gesproken en toen zei hij dat hij ook al bezig was mee te werken aan het album van David Guetta en z'n solo album dus ben benieuwd.
qntr0l    posted on 07-01-2009 23:52
Poster: Bastian

Geen idee, dat is juist de verassing. Hij zal denk ik binnekort met iets dat heel goed gaat aanslaan komen.

Nou nou, het zal mij benieuwen dan. Zowiezo vind ik Hardwell's sound echt zalig!
PaulBrugel    posted on 08-01-2009 08:36
Hardwell! Cool
justjustin    posted on 08-01-2009 09:10
Poster: PaulBrugel
Hardwell! Cool

Confused die hoeft het toch niet te worden...DIE IS HET AL!!! Winking my eye
djvnzza    posted on 08-01-2009 18:17
Ik?:D
DjVictorF    posted on 08-01-2009 18:37
Ik hoop dat Martin Pieters iets meer gaat doorbreken en dat hij strax niet alleen bekent is van de radio! Zijn end of the yearmix is echt GRUWELIJK!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
RenéKuppens    posted on 08-01-2009 19:29
even wat namen die je in de gaten moet gaan houden,

Mightyfools
Luxx
Alvaro
Jeff Doubleu
Rude Law
Ivi-R
Sandro S
D-Jaz
Sebastien Lintz

Re.. Cool
User edit by RenéKuppens on 08-01-2009 @ 19:29:23 (14%)
DjVictorF    posted on 08-01-2009 22:24
Helemaal vergeten!
Reneé kuppens gaat het ook wel maken denk ik! Ik ben echt heel erg impressed over zijn Platen dus ik denk dat het met hem ook wel wat word!Happy, laughing
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Djdre    posted on 10-01-2009 10:36
Laidback Luke gaat het nog verder schoppen dit jaar. en Bingo Players den ook Sj en RM
Djdre    posted on 10-01-2009 12:01
Poster: Laidback
verder gaat Jorrit B het helemaal maken in 2009 kwa draaien !   Cool
!

Mee Eens dat Jorrit B het helemaal gaat maken in 2009

278 Users online: 68 Guests (210 Unknown)
Pages generated today : 27.740
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.501.513