beste plaat van 2008! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tom-j    posted on 21-12-2008 12:03
ok,
het nieuwejaar staat weer voor de deur, voor sommige van ons waarschijnlijk een goed muzikaal jaar!
maar wat vind JIJ nou de beste plaat/platen van 2008? echt de plaat/platen die bij jou op feestjes, in de clubs of gewoon thuis jou en je publiek he-le-maal los kreeg?
post hem/ze hier!!! alle stijlen zijn welkom!

een van de beste platen vind ik:
John Dahlback - Pyramide (Dirty South Remix)Cool
of
Dave Darrel - Children

en natuurlijk:
TV Rock Ft. Rudy - Been A Long Time (Laidback luke remix)

ongetwijfeld vergeet ik er een paar!!!
User edit by tom-j on 21-12-2008 @ 20:10:19 (27%)

What do you think about beste plaat van 2008! ??

Vote :   
Stefjuuh    posted on 21-12-2008 12:34
Niet echt 1 mega favo track.. Alhoewel, ik heb echt heel lang (en veel) naar going wrong - armin van buuren geluisterd!

Enne, children blijft een heerlijk nummer, maar wel weer een 2008/2009 jasje (net zoals house of justice, waterfall e.d.)
dacuba    posted on 21-12-2008 12:47
Tsja Pjanoo & Show me Be hebben 't goed gedaan he.. Lola's theme (2008 re-edit) vond ik thans ook heel goed maar heb ik minder gehoord Happy, laughing
tom-j    posted on 21-12-2008 17:01
Poster: dacuba
Tsja Pjanoo & Show me Be hebben 't goed gedaan he.. Lola's theme (2008 re-edit) vond ik thans ook heel goed maar heb ik minder gehoord Happy, laughing
  show me be idd ook! alleen jammer dat die versie van Robin S uitkwam. Dat vind ik zoon rip-off......
sonik    posted on 21-12-2008 17:22
Deze allemaal:
Fake Blood - Mars
Lil Wayne - A Milli
Proxy - Raven
Crookers - Il Buono
Kid Cudi - Day and Nite(Crookers mix)
MGMT - Kids(Soulwax Mix)
M.I.A. - Paper Planes
Surkin - White Knight 2
The Ting Tings - That's Not My Name
Laidback Luke & A-Trak - Shake It Down
Ked    posted on 21-12-2008 17:29
Kid Cudi - Day and Nite(Crookers mix)
MGMT - Kids(Soulwax nite versions remix)
DZ - down
ArCee    posted on 22-12-2008 09:12
Ondanks dat ik van uplifting en energetic trance hou, mijn absolute plaat van 2008 is: Leon Bolier ft Simon Binkerborn - i finally found!! Cool
Djdre    posted on 22-12-2008 10:24
Moeilijik om te zeggen altijd wat mijn favo plaat van het jaar ik heb zoveel nieuwe platen geluisterd en gedraaid alsik er 1 mag kiezen dan kies ik Groovenatics - We Got The Groove onwijs vette plaat
WopWopWop    posted on 22-12-2008 10:29
TOP 2000 begint weer binnenkort wie staat er weer op 1? Ik dacht Queen ofzo
Convert    posted on 22-12-2008 10:55
The Viper & G-Town Madness - Let It Bump / Here It Comes

Almost a year after the release of "Come As One", G-Town Madness & The Viper return with a new Hardcore smasher! "Let It Bump" received a lot of support from all the major Hardcore jocks. On the flip the much requested D-Block & S-Te-Fan Hardstyle remix of "Here It Comes". This hardstyle bomb has been played for over a year now and is finally available. And last but not least the original 2002 mix of "Here It Comes" for those who missed it back then! Once again a Viper Beatz release which can't be missed!

A1. Let it Bump
B1. Here It Comes (D-Block & S-Te-Fan Rmx)
B2. Here It Comes (Original 2002 Mix)

Echt gruwelijke plaat, vooral de remix van D-Block en S-Te-Fan! Cool
Sebasz    posted on 22-12-2008 12:27
Ik vind die plaat van Steve Angello en nog iemand - 555 nog steeds superleip :P
en show me love vs be ook flex, en bijna al die mashups daarvan
dacuba    posted on 22-12-2008 16:58
Weet jij toevallig waar ik de Hardwell remix legaal vind? Heb er wat achter gezocht maar vind 'm niet.. De Be accapella zoek ik trouwens ook nog (legaal) :p
DJADMIN    posted on 22-12-2008 18:52
Tjaaa,

ik vond de club mix van no stress wel vet...infinity 2008, machtige mix, zeker het origineel (en dus niet de vocal mix)...en day 'n nite, ook erg lekker ! Ennn...radioclit - divine gosa (switch remix) !!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
JollyJunkie    posted on 22-12-2008 19:52
Ik zag vandaag tovallig dat ook bij TMF Day & nite gedraaid word, is superclip! :D
RenéKuppens    posted on 22-12-2008 20:59
Poster: JollyJunkie
Ik zag vandaag tovallig dat ook bij TMF Day & nite gedraaid word, is superclip! :D

iddCool
DjVictorF    posted on 22-12-2008 21:16
Be as one (la guitarra) Vind ik toch wel een echte topper! (ook al is hij niet zo bekendWinking my eye)
Ik denk dat Infinity door de meeste mensen word gekozen (ik vind het zelf ook geen verkeerde plaat)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Jnazzz    posted on 22-12-2008 21:42
persoonlijk vind ik "Streetgirls (tocadisco mix)" wel een zeer goeie plaat Coolpyramide van john dahlback heb ik paar dage gelede voor het eerst gehoord, vond de plaat zeer geslaagd Cool en big time (linus loves remix) van da da life vind ik ook wel de max Smile having fun
Ashley    posted on 23-12-2008 22:04
Ik heb toch zo geen idee! :P
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 23-12-2008 @ 22:04:22 (6%)
Arnoo    posted on 23-12-2008 22:09
Streetgirls (Tocadisco mix) Natuurlijk
Hardshort    posted on 23-12-2008 22:26
Sash! - Raindrops (2008) vind ik een heerlijke!
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
OneSixty    posted on 23-12-2008 23:20
ik vind infinity echt niet zo geweldig... en als hij dan ook nog eens overal word gedraaid ben je hem echt meteen beu.

ik kan niet echt een nummer 1 kiezen :p
ik weet wel dat ik fidged heb leren kennen enzo, allemaal lekkere nummers !

Roov    posted on 24-12-2008 10:26
Dance Wiv Me (Club Mix) - Dizzee Rascal ft. Calvis Harris & Chrome
Baba O' Riley (The Cube Guys Mix) - The Cube Guys
Baba O' Riley (Prok & Fitch Dub) & We Are Your Friends (Acapella) - Cube Guys vs. Justice & Simian (van Housequake Volume 2 CD)

Dat zijn zeker chille nummers Happy, laughing Niet allemaal van 2008, maar deze nummers zijn in 2008 wel allemaal op CD gekomen Winking my eye
Nickky-G    posted on 24-12-2008 10:27
Infinity vind ik al vanaf het begin het nét niet. Day 'n Nite is inderdaad ook vette plaat. Ik ben ook met djadmin eens, divine gosa (switch remix) is echt een lekker nummer.Maar mijn nummer 1 (die ik trouwens nog niet officieel heb kunnen vinden) Sidney Samson - Riverside
MaD    posted on 24-12-2008 12:39
Poster: DjVictorF
Be as one (la guitarra) Vind ik toch wel een echte topper! (ook al is hij niet zo bekendWinking my eye)
Ik denk dat Infinity door de meeste mensen word gekozen (ik vind het zelf ook geen verkeerde plaat)

La Guitarra is idd een van de mooiste tracks van 2008 ! Cool
noadja.com /// aboveall.nl
_Ivan_    posted on 24-12-2008 13:01
la guitarra is inderdaad een hele sterke plaat. Nog even wat achtergrond informatie die ik vond op internet. Wel aangrijpend...

Ørjan Nilsen draagt hit op aan overleden broer

Ørjan Nilsen: Be as one (la guitarra) (47)

De Noorse dj Ørjan Nilsen scoort met ‘Be as one (la guitarra)’ zijn debuuthit in Nederland. Normaal gesproken is dat reden voor een feestje, maar in het geval van Nilsen hoort bij de lach ook een traan. De 26-jarige dj uit Kirkenes (geboren op 14 juni 1982) verloor namelijk op 16 december vorig jaar zijn broer Ernst aan kanker. Ørjan zette zijn gevoelens over in een compositie; hij sloot zijn ogen en liet alle mooie momenten nog eens langskomen die hij samen met zijn broer had en de melodie kwam vanzelf. Die melodie, zo zegt Ørjan, bevat daarom zowel elementen van hemzelf als van zijn broer. De compositie noemde hij ‘La guitarra’.

Ørjan, ook wel bekend als DJ Governor, raakte in de housemuziek verzeild via Nederland. Hij luisterde naar trance-compilaties uit ons land en raakte onder de invloed van de sfeer op de albums. Zijn doorbraak kwam in 2005 met zijn compositie ‘Red wood’. Dit jaar kwam zijn grote doorbraak in Nederland met ‘Lost once’, een compositie die bij ons in de dance charts goed scoorde. Daar komt nu dus ook een echte Single Top 100-hit bij via ‘Be as one (la guitarra)’.
Feel&.Celebrate.Life!
doeLauw    posted on 24-12-2008 13:05
la guitarra is inderdaad wauw. Zijn er teveel om op te noemen. Wippenberg-chakalaka, markus schultz - new world, leon bolier - ocean drive ..... rrrrr

273 Users online: 75 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 34.590
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.508.363