Poster: BassCracker
Natuurlijk, bij 50+'ers helemaal vergeten.
Lekkere meezing muziek en af en toe is een top 40 nummertje. Die nemen bijna alles wel aan.
Poster: BassCracker
zeg niet te snel dat je geen hardcore moet draaien bij 13 jarige.. Heb hier op de basisschool genoeg groep 8'ters met een hc petje zien lopen ofzo.
Poster: Lyst
Bij 13jarigen vooral meezingers. Ze geven totaal niet om een nette overgang ofzo dus gewoon populaire gevallekes zoals bv please don't stop the music, captain jack, toeter op mn waterscooter
.
Poster: Big-x
Heb nog een vraagje,
een tijdje geleden stond ik op een feestje, ook van 13-14 jarigen, toen draaide ik zeg maar veel top 40,
maar ook af en toe meezing liedjes en jumpstyle voor de jongens, wat nou het vervelende was, is dat als ik na 10 nummers top 40 en meezing liedjes is 1 keer een jumpstyle nummertje ofzet, de meisjes gingen zitten ( en sommige) niet meer recht kwamen omdat ze er door dat ene nummer niks meer aan vonden..
Ligt dat aan die meisjes, of ligt het aan mij, had ik een andere muziekvolgorde moeten aannemen?
Dus even voor de duidelijkheid, 10 nummers top 40 + meezing -> 1 nummer jumpstyle -> weer 5 nummertje top 40 enzo..
Poster: Ferrox
Laatst gedraaid voor de 1ste klas. Zij vonden grease en dat soort spul weer leuk.. Best vaag eigenlijk haha.
Poster: Big-x
Hallo,,
Zoals het topic titel zegt,
vraag ik jullie hulp over Welke muziek het goed doet zodat je de mensen kan laten dansen.
Binnenkort moet ik draaien op een kinderfeestje van 13 jarigen,
dus welke muziek doet het daar goed?
Daarna een keertje op een verjaardag van mijn tante die 60 wordt,
en ook hier de vraag welke muziek het hier goed doet.
Natuurlijk weet ik dat ik op een verjaardags feestje van 50/60 jarigen niet House ofzo moet draaien,
maar meer 60',70', 80',90', en nederlandstalige meezingnummers, Sirtaki enzo,,
En ook op een kinderfeestje moet je geen hardcore draaien :p
maar top 40, nederlandstalige meezingnummers, en dat soort.
Maar wanneer moet je welk nummer draaien,
met wat voor'n nummer moet je beginnen?
Misschien wat ingewikkeld uitgelegd,
maar ik hoop dat jullie snappen wat ik wil weten
Groeten