Favourite Style (3/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lukaz    posted on 12-07-2005 15:20
hey ik wil graag weten wat andere mensen vooral mooi vinden in de discotheek

Mod edit by W.i.M on 12-09-2005 22:31 (8%)

What do you think about Favourite Style ??

Vote :   
M-Plex    posted on 29-11-2005 23:17
Doe mij maar:

_ Tekno
_ Industrial Hardcore
_ Breakcore
_ Acid
_ Goa-Trance
_ Drum 'n Bass & Jungle (Niet zo veel! Met goede MC erg vet!)
_ Electro

Maar ook :

_ Hardstyle (Sensation Black 2005 was erg vet!)
_ Jump
_ Club
_ Groove
_ Progressive

Maar zoals anderen ook al zeggen:
                                    !!!!GEEN R&B, RAP of HIP-HOP!!!!
                                                  (Mijn mening)
SnAcKBaRrY    posted on 30-11-2005 08:58
voonamelijk; RnB (Rammen en Beuken)
RoyBeware    posted on 30-11-2005 18:49
Dance en trance.. En top40

En dan aan t einde wel lekker beuken idd :D
mrtnt    posted on 30-11-2005 19:37
jump forever
2: hardtech
3:techno
4:trance

en soms wel eens r'n'b
Lukaz    posted on 01-12-2005 21:29
Poster: SnAcKBaRrY
voonamelijk; RnB (Rammen en Beuken)

haha die kende ik nog niet :P
Lukaz    posted on 01-12-2005 21:32
Poster: Jorrit
Hier ben ik het totaal niet mee eens,
Waarom:
Je bent er voor het publiek en als het publiek wil 'feesten' op 'slome' 50 cent plaatjes dan draai jij dat toch? Als 90% van de mensen dansen op 50 cent en bij apres ski oid. 60% danst en daarvan 10% danst om dat ze toch iets moeten....

daar ben ik het dan helemaal niet mee eens.. als ze mij vragen voor een Urban feestje (daar komt het op neer) dan ga ik daar echt niet heen moeten ze maar iemand anders vragen want als ik ergens een hekel aan heb..

is het wel muziek draaien wat ik strond vind!
Jorrit    posted on 01-12-2005 21:43
ach, aan de ene kant is het waar dat je geen dingen moet doen wat je niet leuk vind.
Maar als ik een DJ boek en hij zegt: 'nee dat doe ik niet want ik vind het geen leuke muziek', echt niet dat dat goeie mond op mond reclame veroorzaakt. Je straalt op die manier een soort arrogantie uit.
Bastian    posted on 01-12-2005 21:46
Poster: mrtnt
jump forever
2: hardtech
3:techno
4:trance

en soms wel eens r'n'b

ik geef je gelijk met jump:P
ik draai bijna hetzelfde alleen dan inplaats van hardtech: hardstyle.Winking my eye
Steev    posted on 01-12-2005 21:47
Ik draai eigenlijk verschillende stylen,

1: groove/latin house :D
2: trance
3: dance
4: rnb

[edit:] UBB tags doen we hier niet aan :D

Mod edit by Jorrit on 01-12-2005 21:47 (48%)
Reemz    posted on 08-12-2005 10:37
Club en House en dan rond de 134BPM
ciderke    posted on 08-12-2005 16:21
Het valt me op hoeveel mensen er hier naar keiharde muziek luisteren als hardcore, jump, ... Ik vind die muziek eerlijk gezegd nogal te makkelijk, als je begrijpt wat ik bedoel. Geef me een pc-programma en ik maak in 5min een hardcore-plaat. Maar probeer eens een plaat te maken zoals Laurent Garnier of Underworld. Die muziek is veel minder hard en toch krijg ik er echt adrenalinestoten van, gewoon omdat het zo goed is ...
Dit is mijn mening en mss ken ik te weinig van hardcore af om het te appreciëren ofzo, maja, kwou dit toch effe zeggen
Maartenb    posted on 08-12-2005 16:43
Mijn Favoriete Stijlen:

-Funky House
-House (iets stevigere nr's)
-Progressive
ccc    posted on 08-12-2005 18:28
Poster: ciderke
Het valt me op hoeveel mensen er hier naar keiharde muziek luisteren als hardcore, jump, ... Ik vind die muziek eerlijk gezegd nogal te makkelijk, als je begrijpt wat ik bedoel. Geef me een pc-programma en ik maak in 5min een hardcore-plaat. Maar probeer eens een plaat te maken zoals Laurent Garnier of Underworld. Die muziek is veel minder hard en toch krijg ik er echt adrenalinestoten van, gewoon omdat het zo goed is ...
Dit is mijn mening en mss ken ik te weinig van hardcore af om het te appreciëren ofzo, maja, kwou dit toch effe zeggen

Dat hoor ik zo vaak geef mij een pc programma en ik maak jou fftjes een hardcore plaat. Nou dat dan lekker zou ik zeggen. Verdien je er ook nog lekker aan. Wat heeft hard of zacht nou te maken met de moeilijkheidsgraad van het te maken lied. Totaal niks. Waarschijnlijk ken je inderdaad te weinig hardcore.
Lukaz    posted on 08-12-2005 20:39
ik wou net zeggen, er zijn veel verschillende soorten van hardcore..
Collin    posted on 08-12-2005 20:53
Doe mij maar Trance
HannuZ    posted on 08-12-2005 21:27
hardstyle en trance (vocal trance voornamelijk)

SnAcKBaRrY    posted on 08-12-2005 23:12
@ciderke wat weet jij nou van hardcore ?? en je bent pas 17 en je komt uit belgie, nou laat maar ik weet al genoeg........
ciderke    posted on 08-12-2005 23:49
@snackbary; ik dacht al dat er een reactie ging komen over m'n leeftijd en zelfs nationaliteit, maar laten we bij de kern van de zaak blijven aub. Op de bal spelen, niet op de man en met deftige argumentatie.

Enne... omdat 'ccc' het me voorstelde heb ik vandaag al een hardcore liedje gemaakt, in het genre van DHT. Maar zoals ik al zei ken ik niet veel van hardcore en ik weet dus ook niet of DHT geäprecieerd word in het 'hardcore-milieu'? Ik vrees van niet, waarschijnlijk te commercieel ofzo, maar laat het me gerust weten. greetz
ccc    posted on 09-12-2005 00:34
Is het mogelijk om je lied online te zetten ik ben namelijk zeer benieuwd Happy, laughing.
En wat betreft de opmerking je komt uit België, wat wil je daarmee kenbaar maken. Erg verkeerde opmerking als je het mij vraagt.
User edit by ccc on 09-12-2005 @ 00:37:15 (100%)
SnAcKBaRrY    posted on 09-12-2005 01:31
sorry, heren zo was het niet bedoelt.
ik kan me er alleen zo aan ergeren hoe er soms over hardcore gedacht word, ben zelf nu ong. de helft van mijn leven met hardcore bezig, als er dan iemand van 17 voorbijkomt die het dan beter weet......is het niet de kleding, dan is het wel de muziek is het niet de muziek dan is het wel weer het geloof
dan kan ik het niet laten om daar wat van te zeggen.
en dat van belgie.....hardcore komt uit Nederland....niet dat je niet goed in Belgie kan feesten...club x, sportpaleis (in de goede oude tijd).
jullie moeten het niet zo zwaar opnemen.....nogmaals sorry en ben benieuwd wat je gemaakt hebt stuur maar een mailtje als het online staat.
groetjes Barry
boelie    posted on 09-12-2005 02:27
Mijn favo stylen zijn:

- darkcore
- early hardcore
- hardcore
- hardstyle
- industrial hardcore
- jump
- oldschool
- schranz (zo nu en dan)
- speedcore
- techno (zo nu en dan)
- terror

En absoluut geen:

- RnB
- Hip Hop

ciderke    posted on 09-12-2005 14:31
sry, het was niet de bedoeling om arrogant over te komen. Kwou ook juist effe m'n mening zeggen en wat reacties uit te lokken... en ik ben daar aardig in geslaagd als je het mij vraagt.  Eum da lied staat nu wel in een heel erg rare extentie dus niet een .mp3 ofzo en kan het lijk niet omzetten. Ik hou me er in de vakantie wel es mee bezig. (In België is het nu examenperiode). Ik kan dan ook nog wat verbeteringen aanbrengen.  Greetz

halstamper    posted on 04-04-2006 22:52
Ik draai egt alleen hardcore (early, industrial, nustyle), terror en soms speedcore (best cool :D)... Vooral geen hiphop, R&B, rap etc.
Miss-Demolition    posted on 06-04-2006 20:54
Hardstyle/Hardhouse/Hardcore

neutje    posted on 06-04-2006 21:37
hardcore. hardstyle, jumpstyle

324 Users online: 73 Guests (251 Unknown)
Pages generated today : 41.069
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.514.842