Poster: Lead
Waarom ?? Je opent een topic lijkt me dan logisch dat je zelf ook met de billen bloot gaat 
Ok, bij deze
Stijl: Electro en (tech) House
Ervaring: Anderhalf jaar
Opbouw: Het hangt bij een beetje af of ik de hele avond sta of dat ik voor anderhalf uur tussen 2 andere jongens zit.
Op een hele avond (4-6 uur) begin ik zeker rustig, ga ik naar iets meer ritme en snelheid toe om de mensen aan het dansen te krijgen, daarna ga ik echt opbouwen naar een hoogtepunt toe, daarna houd ik het een tijdje echt op dat hoogtepunt, gewoon lekkere platen waar je gewoon loss op kan. Het laatste uurtje kijk ik dan wat ik doe, meestal ga ik iets rustiger en ga ik weer iets steviger aan het eind, dat om mensen met het gevoel weg te laten gaan dat ze tot het einde loss zijn gegaan.
Anderhalf uur, is gewoon van de vorige dj switchen naar mijn stijl, als ik niet meer hoef op te bouwen doe ik dat ook veel meer minder als dat ik alle mensen nog aan het dansen moet krijgen. Dan kan ik gewoon gelijk lekker bezig. Anders idd rustiger tempo, de chille tracks er uitzoeken. Na een tijdje relaxte platen met een lekkere beat waar al wel op gedanst word.
@ Sebasz: Als je zo opbouwt in een half uur, wat moet je dan de rest van de avond, door raggen met die diepe electro? Of ga je weer helemaal terug. Het lijkt mij niet heel tactisch, ik zou daar gewoon lekker een hele set over doen en dan de laatste 30 minuten mee knallen