[T] DJ Xtremer - Hardcore Vibes! (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xtremer    posted on 31-07-2008 18:11
Ik ben sinds kort bezig met het maken van eigen tracks/remixes. Dit is mijn eerste creatie geremixt met Cubase SX3. Het is een remix op Dune - Hardcore Vibes, maar dan als Hardstyle versie... Ik wil graag horen wat er beter moet en hoe jullie de opbouw vinden? Ik hoor het graag! Link staat in de HM! Als jullie tips hebben graagCool. Ik ben nog maar beginner en ga net zo lang door tot het goed is:P.

LET OP! Dit is geen volledige versie, slechts een klein sampletje.

Hidden Message

Aangepast: LINK!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 01-08-2008 @ 10:57:37 (17%)

What do you think about [T] DJ Xtremer - Hardcore Vibes! ??

Vote :   
Jobe    posted on 01-08-2008 11:07
Als je die wilt vinden moet je even van de weg afgaan zegmaar Winking my eye
Is namelijk een betaalde plug-in van Steinberg
Dj_Fantasy    posted on 01-08-2008 11:29
Check Tha Bass
dj2dj.nl
BunX    posted on 01-08-2008 11:44
ff checken Cool hardstyle
Phenix    posted on 01-08-2008 13:03
Ik heb hem ff opnieuw gecheckd en ik vind hem nu net ff wat lekkerder, vooral omdat eerst die bass wel heel erg erin knalde en nu niet meer, alleen heb nu zo het gevoel dat er op een gegeven moment een stilte valt (rond 42 sec.) en die net iets te lang duurt. Maar dat kan ook aan mij liggen :P
http://www.djmillhouse.nl
Illusion    posted on 11-09-2008 00:08
Laat mij ok eens ff tjekken:d

EDIT:

Klinkt opzich lekker. Alleen ik ken de track, en hoor dat dit een sampletje is. Wat ook een uitdaging voor je kan zijn is om die melod van dat ' sampletje '  ZELF te makenWinking my eye Desnoods opnieuw laten inspreken door een vrouwWinking my eye beetje effectjes overheen gooien, totaal vernieuwen, en gaan met die banaan:p

Dit vraagt wel veel van je, en is ook ingewikkeld, en zou je misschien wat hardware bij nodig hebben:p

vraagje: hoe lang produceer je nu?

o ja, de kick mag iets harder van mij. De melod is richting de newstyle, en de kick is iets back in the time. Mja ik produceer zelf ook hardstyle, the newstyle, misschien dat ik het daarom wel vind hoorWinking my eye

Maar goed op weg(y) en zeker doorgaan!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 11-09-2008 @ 00:14:38 (100%)
Nandi    posted on 11-09-2008 09:24
Check
Xtremer    posted on 11-09-2008 16:18
Poster: Illusion
Laat mij ok eens ff tjekken:d

EDIT:

Klinkt opzich lekker. Alleen ik ken de track, en hoor dat dit een sampletje is. Wat ook een uitdaging voor je kan zijn is om die melod van dat ' sampletje '  ZELF te makenWinking my eye Desnoods opnieuw laten inspreken door een vrouwWinking my eye beetje effectjes overheen gooien, totaal vernieuwen, en gaan met die banaan:p

Dit vraagt wel veel van je, en is ook ingewikkeld, en zou je misschien wat hardware bij nodig hebben:p

vraagje: hoe lang produceer je nu?

o ja, de kick mag iets harder van mij. De melod is richting de newstyle, en de kick is iets back in the time. Mja ik produceer zelf ook hardstyle, the newstyle, misschien dat ik het daarom wel vind hoorWinking my eye

Maar goed op weg(y) en zeker doorgaan!

Ben nu net 1 á 1,5 maand bezig met dit hele gedoe:P. Ik ben inmiddels gestopt met deze track omdat het meer op jumpstyle lijkt dan lekkere hardstyleWinking my eye. Ben nu steeds aan het proberen zelf kicks en basses te maken, erg moeilijk al zeg ik het zelf... Ik heb inderdaad bij Hardcore vibes gewoon simpelweg de vocal gekopieërd en die erin geplakt met een clapje eronder:P. Ik ga me best doen om nieuwe dingen te verzinnen, software en hardware heb ik, nu de kennis en vaardigheden nog!
Dyno    posted on 11-09-2008 21:30
Tjekkie
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
diddy    posted on 11-09-2008 22:24
check
Freddies    posted on 11-09-2008 23:31
check
Dj-Styloz    posted on 12-09-2008 09:59
check
D-Ray    posted on 12-09-2008 11:45
chuck
BassCracker    posted on 12-09-2008 18:17
ik ga hem ook is ef beluistere
Illusion    posted on 12-09-2008 19:41
Zoveel checks, maar geen reacties..
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Xtremer    posted on 12-09-2008 20:13
Poster: Illusion
Zoveel checks, maar geen reacties..

Tja... Maakt niet uit:P.
Dj-Styloz    posted on 15-09-2008 10:29
Nette mix man ! wel een beetje slordig !
Xtremer    posted on 15-09-2008 10:30
Poster: Dj-Styloz
  Haha knuppel:P. Zit er 1 naast me.
Synchronizer    posted on 15-09-2008 12:47
maar ns ff luustr'n danHappy, laughing

:edit 
kick mag ff wat harder zoals illusion zegt. dat 'fade out' stukje mag je van mij weglaten. voor de rest is de melodie natuurlijk bekend bij veel mensen dus dat maakt het misschien een beetje een "alweer een remix" plaatje. Probeer ns zelf een ander/minder bekend melodietje of nog beter verzin zelf een vetteCool

succes
User edit by Synchronizer on 15-09-2008 @ 12:56:42 (100%)
no-rush    posted on 15-09-2008 21:10
ff ckn
no-rush    posted on 15-09-2008 21:13
klinkt een beetje standart srry probeer wat meer variatie
Cool

succes
tairip    posted on 15-09-2008 23:27

Dit is wel de meest zinvolle post geweest sinds dat DJR bestaat. "Nette mix, wel een beetje slordig!" beetje tegenstrijdig vind je niet?
Dj-Styloz    posted on 19-09-2008 09:57
Poster: tairip

Dit is wel de meest zinvolle post geweest sinds dat DJR bestaat. "Nette mix, wel een beetje slordig!" beetje tegenstrijdig vind je niet?

kerel snap je dat nie met je hoofd ? bijv al zeg je lkkr wijf maar beetje kleine tieten ! dan kan yet nog wel een lkkr wijf zijn !
Sandr    posted on 19-09-2008 10:09

kerel snap je dat nie met je hoofd ? bijv al zeg je lkkr wijf maar beetje kleine tieten ! dan kan yet nog wel een lkkr wijf zijn !

Op het gemakje jongeman....

Bovendien is jou vergelijking krommer dan een banaan.
De tieten zijn maar een klein gedeelte van een lekker wijf, daarom kan de rest van het wijf nog wel lekker zijn (sorry dames voor het taalgebruik)

Dus als jij had gezegd; "Nette mix man, ik vind dit en dat stukje een beetje slordig" Dan had niemand er wat van gezegd.

Jou eerder reactie is beter vergelijkbaar met dit: "Lekker wijf, wel een beetje lelijk"

Bovendien is je reactie daarna ook verre van gepast....
Play that funky music white boy....
qntr0l    posted on 19-09-2008 10:37
In principe een leuke track, al heb ik hier en daar nog wat opmerkingen:

- Persoonlijk vind ik de clap iets te "hard" overkomen, net als de kick
- in het laatste stukje (het "ragstukje") vind ik em wat kaal. Wat ik mis vind ik moeilijk te zeggen, maar probeer eens naar andere goede hardstyle tracks te luisteren en probeer daar wat toe te voegen.

Dit is gewoon opbouwende kritiek, en hoop dat je er wat mee kan Happy, laughing.
Xtremer    posted on 19-09-2008 11:37
Ik weet het, ik weet het, IK WEET HET:P. Voor de 300ste keer, ik ben gestopt met deze trackCool.

270 Users online: 85 Guests (185 Unknown)
Pages generated today : 43.947
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.517.720