[T] DJ Xtremer - Hardcore Vibes! (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xtremer    posted on 31-07-2008 18:11
Ik ben sinds kort bezig met het maken van eigen tracks/remixes. Dit is mijn eerste creatie geremixt met Cubase SX3. Het is een remix op Dune - Hardcore Vibes, maar dan als Hardstyle versie... Ik wil graag horen wat er beter moet en hoe jullie de opbouw vinden? Ik hoor het graag! Link staat in de HM! Als jullie tips hebben graagCool. Ik ben nog maar beginner en ga net zo lang door tot het goed is:P.

LET OP! Dit is geen volledige versie, slechts een klein sampletje.

Hidden Message

Aangepast: LINK!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 01-08-2008 @ 10:57:37 (17%)

What do you think about [T] DJ Xtremer - Hardcore Vibes! ??

Vote :   
Jobe    posted on 01-08-2008 11:07
Als je die wilt vinden moet je even van de weg afgaan zegmaar Winking my eye
Is namelijk een betaalde plug-in van Steinberg
Dj_Fantasy    posted on 01-08-2008 11:29
Check Tha Bass
dj2dj.nl
BunX    posted on 01-08-2008 11:44
ff checken Cool hardstyle
Phenix    posted on 01-08-2008 13:03
Ik heb hem ff opnieuw gecheckd en ik vind hem nu net ff wat lekkerder, vooral omdat eerst die bass wel heel erg erin knalde en nu niet meer, alleen heb nu zo het gevoel dat er op een gegeven moment een stilte valt (rond 42 sec.) en die net iets te lang duurt. Maar dat kan ook aan mij liggen :P
http://www.djmillhouse.nl
Illusion    posted on 11-09-2008 00:08
Laat mij ok eens ff tjekken:d

EDIT:

Klinkt opzich lekker. Alleen ik ken de track, en hoor dat dit een sampletje is. Wat ook een uitdaging voor je kan zijn is om die melod van dat ' sampletje '  ZELF te makenWinking my eye Desnoods opnieuw laten inspreken door een vrouwWinking my eye beetje effectjes overheen gooien, totaal vernieuwen, en gaan met die banaan:p

Dit vraagt wel veel van je, en is ook ingewikkeld, en zou je misschien wat hardware bij nodig hebben:p