Poster: Bartjens
Punt
Edit,
Een erg kort mixje. Klink best leuk en het beatmachen gaatje goed af.
Je platen keuze is ook goed vind ik, ze passen lekker bijelkaar.
Alleen vind ik de mix een beetje langdradig zo, wanneer je de volgende plaat inmixt is de lopende plaat zo goed als afgelopen.
Probeer bij je volgende mix de nummers eerder in te mixen zodat de mix wat flotter wordt.
Misschien het nummer starten wanneer de "climax" van de lopende plaat net is geweest of je ceu punt verder in het nummer zetten i.p.v de eerste beat of allebij.
Let er wel op dat je dan geen melodie lijnen of verschillende acapellas door elkaar heen gaat mixen want dat klinkt voor geen meter :P
succes
Je krijgt idd meer feeling erbij wanneer je veel oefent. En je ontwikkeld misschien ook wel een eigen manier van mixen.
Gewoon een beetje uitproberen. Elke plaat is weer anders en kun je dus ook weer op een andere manier mixen.
Nou ff luistere
ik ga hem checken !
edit: goed gedaan als eerste mix zeg! het mag alleen in wat meer tempo allemaal zoals bartjens al gezegt heeft succes!
Poster: Bartjens
Je moet natuurlijuk wel de tijd nemen om je platen goed te leggen eh :P maar dat is natuurlijk ook weer een qwestie van oefenen
Poster: bartezzz
sorry voor de late reactie...
k heb je mix geluisterd en zoals al eerder gezegt is je beatmixen
maar idd ietsje sneller, ik probeer altijd een beetje rond de 2.30min (dit verschild natuurlijk wel een beetje per nummer) voor het eind van het nummer te beginnen met in mixen dan zit je nummer namelijk een beetje aant eind van ze climax.
en verder gwn veeeeel blijven draaien dan gaat t steeds beter...
Downloading...