Poster: Djaspow
nee hoor downloaden van muziek is tegenwoordig illegaal
De unieke situatie in Nederland waarbij het downloaden van beschermd materiaal als niet strafbaar wordt beschouwd, zal binnenkort wellicht verleden tijd zijn.Een rechter in Den Haag oordeelde vandaag dat “de door de minister voorgestane en door de regering onderschreven uitleg, waarbij ervan wordt uitgegaan dat een privé-kopie van een illegale bron legaal is, in is strijd met de wetgeving”, zo meldt Webwereld.Voorheen was in Nederland alleen het uploaden van beschermd materiaal strafbaar. De rechter heeft nu besloten dat wanneer de bron als illegaal wordt beschouwd, hetzelfde geldt voor alle kopieën. De precieze gevolgen van de uitspraak zijn vooralsnog onduidelijk. De Nederlandse Vereniging van Producenten en Importeurs van beeld- en geluidsdragers (NVPI) heeft zich inmiddels tevreden uitgelaten over de ontwikkeling.Bron: Spitsnieuws.nl
ik moet bekennen dat ik zelf illegaal draai.
maar puur omdat ik het geld nog nodig heb voor mijn gear.
later wil ik met vinyl/cd gewoon lekker legaal
gr'z
Poster: feestbeest
Ik haal mijn muziek bij Itunes,
BEn hier net mee begonnen, je gaat eerst 3x het leidje luister en dan denke nee is toch niet echt een goed lied dus legaal zoek je veel specervieker uit!
Maar ik heb ook nog 95 illegale cd's:$