Bij de musicman natuurlijk! Omdat er helaas nog geen usb vinyl perser bestaat :P
Poster: A-flexBij de musicman natuurlijk! Omdat er helaas nog geen usb vinyl perser bestaat :P
Poster: Stefjuuh
net zoiets als een usb harddisk, op een usb floppy drive?
Poster: Enzyme
usb vinyl perser?
is het dom als ik vraag wat het zou wezen?
Poster: Sebasz
Internet 'illegaal' bestaat niet in Nederland :P Volgens de Wet is downloaden van muziek/films nog altijd legaal.
Anyways :P van Limewire of goed via Google zoeken naar links
Poster: A-flex
Nee zodat je je liedjes van beatport op vinyl kan persen en zo draaien op TT's. is nog net iets anders dan timecode.... kan je ook nog eens in je platenbak snuffelen :P
Poster: RiX
Ja, tuurlijk, schaffen we even aan... haha!
Poster: Jori
Voor de zoveelste keer: Om je muziek collectie legaal te maken moet je 90,- per jaar aan de Buma/Stemra betalen, ook al zijn je tracks van Limewire, dance-tunes maakt het niet legaal voor op feestjes, limewire is ook niet minder legaal dan dance-tunes.
Poster: Jorrit
Voor de zoveelste keer: Wie iets beweert, bewijst. Kom maar met een artikel waar ik kan lezen dat ik voor 90 euro per jaar zoveel muziek mag 'jatten' als ik wil!
Poster: Jorrit
Voor de zoveelste keer: Wie iets beweert, bewijst. Kom maar met een artikel waar ik kan lezen dat ik voor 90 euro per jaar zoveel muziek mag 'jatten' als ik wil!
Poster: Sebasz
Internet 'illegaal' bestaat niet in Nederland :P Volgens de Wet is downloaden van muziek/films nog altijd legaal.
Anyways :P van Limewire of goed via Google zoeken naar links