beste hardstyle track van dit moment? (9/11)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djvnzza    posted on 14-06-2008 12:27
Op dit moment zeker weten de sensation black 2008 anthem door showtek!
Klinkt goed hoor!:D
En wat vinden jullie? Beste hardstyle track? Winking my eye
xxx v-ness

What do you think about beste hardstyle track van dit moment? ??

Vote :   
Delcone    posted on 12-05-2009 20:27
In qontrol

Dikke bleek LIVE heerlijk:D
djrforce    posted on 12-05-2009 20:45
op dit moment Zatox & Activator - Oxygen zit zo dikke vette kick in

en lekkere break met dikke sample
User edit by djrforce on 12-05-2009 @ 20:47:23 (49%)
Delcone    posted on 12-05-2009 21:46
Donkey rollers Innocent
Synchronizer    posted on 13-05-2009 09:13
Xtremer    posted on 13-05-2009 09:18
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Synchronizer    posted on 13-05-2009 09:42
Followers is cool Cool, Pump It Loud is een beetje meh Cool
Xtremer    posted on 13-05-2009 09:55
Poster: Smiddey
Followers is cool Cool, Pump It Loud is een beetje meh Cool

Er was ook nog een hardere mix van Pump it loud, weet jij welke dat is?
Synchronizer    posted on 13-05-2009 10:30
Klikkerdeklik

Original & Cenoginerz Mix zijn gereleased
Illusion    posted on 13-05-2009 11:01
Poster: Stagiar

Commercieel is geen muziekstijl ofzo.

Een echte stagiarCool

Ik spreek over hitjes... Headhunterz, Wildstylez, etc. De commerciele kant van hardstyle.

@ freezer:

Activator heeft dus niet commerciele hardstyel. Evenals  hardstyle mafia, AVIO, Bass Modulators, etc.

Met commerciele plaatjes bedoel ik plaatjes die bijna in elke set wel voorkomen. Headhunterz, Wildstylez, Noisecontrollers.

Niks mis met de muziek hoor, is goed. Maar probeer maar eens een lekker setje te mixen zonder deze plaatjes. Ik zie wel eens sets met 3 plaatjes van headhunterz, of wat dan ook. Zo kan iedereen mixenWinking my eye toch?

En nu is het niet zo dat ik die plaatjes niet draai. Ik probeer toch mijn set wel zo breed mogelijk te houden. Met niet meer dan 1 dezelfde artiest per set.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 13-05-2009 @ 11:06:55 (100%)
Synchronizer    posted on 13-05-2009 11:04
Een Twee Stampuh hardstyle
Xtremer    posted on 13-05-2009 11:37
Kijk ieder zijn ding over hoe die mixt en welke tracks je erin verwerkt. Je kunt misschien wel zo min mogelijk commercieel willen draaien, maar willen de mensen dat wel horen? Als ik naar livesetjes luisterd van een aantal DJ's zie je vaak genoeg dat ze meerdere tracks van dezelfde artiest mixen. Er zijn heel veel goede tracks buiten de commerciele kant, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er maar weinig tegen gekomen ben waarvan ik zeg, goh deze plaat gaat echt losCool. Ieder zijn ding en smaak, maar ik zou het anders aanpakkenSmile. Nu weer on-topic...
Illusion    posted on 13-05-2009 13:53
Ik kom er anders genoeg tegenWinking my eye, mja heeft misschien met platen kennis te maken. k'weet niet.

Dan is het niet zo dat ik zo min mogelijk commercieel wil draaien, maar wat mijn stijl is om te draaien.

Maar iedereen kan plaatjes mixen tegenwoordig. Het is moeilijker en leuker om een unieke set neer te zetten, dan alleen maar scantraxx plaatjes bijv. Uiteraard ieder zijn eigen stijl. Je merkt ook dat mensen die weinig plaatjes kennen, vooral de commerciele plaatjes draaien. It's a Fact!

Op de kleinere hardstyle evenementjes waar ik heb gedraaid, wordt heel weinig commercieel gedraaid. En toch gaat het publiek keihard los!!

Mja een banging newstyle set vind ik ook wel lekker hoorWinking my eye.

Nu echt ontopicCool

The KGB's - Infinity (Dj Phil Ty Rmx)    Die is echt nice. Melody van Kraftwerk - Popcorn erin..
User edit by Illusion on 13-05-2009 @ 13:56:43 (20%)
Erikkkk    posted on 13-05-2009 15:44
vinden jullie dit hardstyle? of wat is dit?Cool

Fridge vs The Hitmen - Angel 2008 (The Hitmen Remix)
http://www.youtube.com/watch?v=js4WPJ7Ipbo

Stagiar    posted on 13-05-2009 15:56
Poster: Illusion

Een echte stagiarCool

Ik spreek over hitjes... Headhunterz, Wildstylez, etc. De commerciele kant van hardstyle.

@ freezer:

Activator heeft dus niet commerciele hardstyel. Evenals  hardstyle mafia, AVIO, Bass Modulators, etc.

Met commerciele plaatjes bedoel ik plaatjes die bijna in elke set wel voorkomen. Headhunterz, Wildstylez, Noisecontrollers.

Niks mis met de muziek hoor, is goed. Maar probeer maar eens een lekker setje te mixen zonder deze plaatjes. Ik zie wel eens sets met 3 plaatjes van headhunterz, of wat dan ook. Zo kan iedereen mixenWinking my eye toch?

En nu is het niet zo dat ik die plaatjes niet draai. Ik probeer toch mijn set wel zo breed mogelijk te houden. Met niet meer dan 1 dezelfde artiest per set.

Onzin,

Commercieel is géén muziekstijl

Als je het zo bekijkt kun je dus Di-Rect of, in een hardstyle set verwerken. Zelfs de backstreetboys zouden kunnen. Puur omdat ze een commerciele waarde hebben naar hun platenmaatschappij.

Hardstyle zal nooit "commercieel" gaan, het zal nooit doorgaans op de normaleradio te horen zijn en al helemaal niet in de top40. Dat komt omdat er té weinig mensen zijn die de stijl kunnen waarderen. En dan kunnen feesten nog wel binnen 2 uur uitverkocht zijn, het zal nooit gebeuren.

Okay, die nooit veranderd ik bij deze in de komende 2 jaar.

Je kunt hier een eindeloze discussie over voeren, hardstyle is en blijft een stijl die veranderd om de zoveel maanden. Donkey Rollers en Headhunterz kwamen met de nustyle-kick en de verspringende bassline. Iedereen begon het toen ineens te doen.

Volgens mij was het Dozer die kwam met een rustiger synthline (dus geen scheursynth maar wat rustiger Sinus.).  En zie daar, sinds TBY het heeft gedaan komt iedereen ermee aanzetten.

Het is en blijft een grote jatterij van ideëen en dergelijke.

Helemaal tof natuurlijk dat mensen erop los kunnen trekken, doe ik ook zo nu en dan maar ik moet er wel bijzeggen dat het ook af en toe begint te vervelen. Als je kijkt naar de Drum 'n Bass scene. Die is net zo onbekend als hardstyle (Pendulum reken ik dan even niet mee, dat is dus het grote voorbeeld van Commercie).  De stijl is verder behoorlijk onbekend maar er ontstaan om de haverklap nieuwe stijlen binnen het DnB genre.

Ik vraag me oprecht af hoe dit komt en waarom er geen hardstyle producers opstaan met een gehele nieuwe tak van hardstyle. Zo houd je scene levend en vernieuwend.

Zo, dat was mijn zegje even Happy, laughing
ccc    posted on 13-05-2009 16:16
Poster: Erikkkk
wat vinden jullie eigenlijk van Abyss & Judge - Combined Forces

ik vind hem persoonlijk een beetje apartCool

Inderdaad apart. Noisecontrollers vond ik eerst ook apart. Ik denk dat het even wennen is. Cool

Poster: Erikkkk
vinden jullie dit hardstyle? of wat is dit?Cool

Fridge vs The Hitmen - Angel 2008 (The Hitmen Remix)
http://www.youtube.com/watch?v=js4WPJ7Ipbo

Neu geen hardstyle. Ik denk harddance ofzo.
edit: Even op discogs.com gespiekt en daar staat dat het hard trance is.
User edit by ccc on 13-05-2009 @ 16:18:16 (100%)
Stagiar    posted on 13-05-2009 18:15
Poster: ccc

Inderdaad apart. Noisecontrollers vond ik eerst ook apart. Ik denk dat het even wennen is. Cool

Stagiar    posted on 13-05-2009 18:15
Poster: ccc

De stijlen liggen erg bij elkaar, probeer in duitsland maar eens te vragen wat mensen van hardstyle vinden.

"ah nein, technho jaaah!" :D
User edit by Stagiar on 13-05-2009 @ 18:16:09 (54%)
freezer    posted on 13-05-2009 19:33
er hoeft geen nieuwe stroming binnen de hardstyle te komen van mij
de sound veranderd regelmatig en er zijn veel nieuwe talenten die ook
buiten de box produceren dus dat gaat wel goed
en het word wel allemaal wat minder trancy gelukkig en er komen weer wat meer
early geluiden in
Illusion    posted on 13-05-2009 21:57
Poster: Stagiar

Onzin,

Commercieel is géén muziekstijl

Wie zegt dat, heb ik nooit gezegt.

Hardstyle zal nooit "commercieel" gaan, het zal nooit doorgaans op de normaleradio te horen zijn en al helemaal niet in de top40.

Ik spreek over commercieel binnen het hardstyle genre. En geloof me maar. Weet niet of jij de verschillende hardstyles kan onderscheiden, maar je merkt zo een groot verschil tussen commerciele hardstyle en niet commercieel.

Ik denk dat jij commercieel op een andere manier opvatWinking my eye. Als ik het heb over een commercieel hardstyle setje, heb ik het over een setje met veel hitjes.

haha ook ff mijn zegje.Winking my eye

Trouwens.. wisten jullie dat de acces virus ti nog maar 1366 euries is:o met de komst van de Acces Virus TI2!!!

Oke nu ga ik tever! WEER ONTOPICCool.

Wie heeft nog een lekkere plaat?
djrforce    posted on 13-05-2009 22:12
dit is ook zeker een lekkere track  Wildstylez & Frontliner - Spin That Shit (S.W.A.T. Anthem)

http://www.youtube.com/watch?v=u4-LFxnbhlk
Synchronizer    posted on 14-05-2009 00:28
Poster: djrforce
dit is ook zeker een lekkere track  Wildstylez & Frontliner - Spin That Shit (S.W.A.T. Anthem)

x2

Recession van The Prophet is wel een favoriet op t moment moet ik zeggen! :D
Erikkkk    posted on 14-05-2009 16:12
Poster: djrforce
dit is ook zeker een lekkere track ?Wildstylez & Frontliner - Spin That Shit (S.W.A.T. Anthem)

die is zeker lekkerCoolhad hem nog niet eerder gehoord
Stagiar    posted on 14-05-2009 17:07
Poster: Illusion

Wie zegt dat, heb ik nooit gezegt.

Ik spreek over commercieel binnen het hardstyle genre. En geloof me maar. Weet niet of jij de verschillende hardstyles kan onderscheiden, maar je merkt zo een groot verschil tussen commerciele hardstyle en niet commercieel.

Ik denk dat jij commercieel op een andere manier opvatWinking my eye. Als ik het heb over een commercieel hardstyle setje, heb ik het over een setje met veel hitjes.

haha ook ff mijn zegje.Winking my eye

Trouwens.. wisten jullie dat de acces virus ti nog maar 1366 euries is:o met de komst van de Acces Virus TI2!!!

Oke nu ga ik tever! WEER ONTOPICCool.

Wie heeft nog een lekkere plaat?

En het feit dat het weer 'hitjes' genoemd worden, zijn het dus weel 'commerciele' nummers.

Oftewel, een eindeloze discussie, waar ik al voor waarschuwde. Maar we zitten in ieder geval op een lijn Winking my eye.
Illusion    posted on 14-05-2009 23:22
hahaWinking my eye Ja eindeloze discussieCool haha. Maar volgens mij zit het zo wel ff goedSmile
Synchronizer    posted on 14-05-2009 23:56
User edit by Synchronizer on 14-05-2009 @ 23:57:44 (48%)

45 Users online: 3 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 6.742
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.736.073