Poster: Laidback
deepack - Here's Johnny / 1.2.3 Stampuhh ??
haha
Poster: Laidback
deepack - Here's Johnny / 1.2.3 Stampuhh ??
haha
Poster: freezer
na 3 jaar al een klassieker
Poster: djvnzza
En toch vind ik van wel :P,
Maarja, boeie:P
Poster: Niels325war machine is uit 2003 bijna 6 jaar oud en is niet zo een hit geweest als stampuh(gelukkig) dat is wat anders als een grijs gedraaide plaat uit 2006 stampuh is gewoon te vaak en te lang gedraaid als je nu op een feest war machine op zet gaan mensen uit hun dak en als je stampuh opzet staat iedereen je aan te kijken van alweer die
Technoboy - War Machine? telt dan meer als klassieker vind ik, vind hem nog altijd zot goed:p
Poster: freezer
war machine is uit 2003 bijna 6 jaar oud en is niet zo een hit geweest als stampuh(gelukkig) dat is wat anders als een grijs gedraaide plaat uit 2006 stampuh is gewoon te vaak en te lang gedraaid als je nu op een feest war machine op zet gaan mensen uit hun dak en als je stampuh opzet staat iedereen je aan te kijken van alweer die
Poster: Smiddeywel grappig dat je dan een scantraxx plaatje hebt :P
Stampuh is vooral lekker simpel maar hij beukt wel, vooral het 'zullen we nog ff wat harder gaan' stukje.Italian Hardstyle klinkt veel lekkerder in mijn ogen en technisch zitten de meesten ook heel goed in elkaar
Stampuh is vooral lekker simpel maar hij beukt wel, vooral het 'zullen we nog ff wat harder gaan' stukje.
wel grappig dat je dan een scantraxx plaatje hebt :P
Poster: Smiddey
@ DeteqBoy
1 plaat staat niet voor een heel label he
wat scantraxx betreft: niks dan lof :D
Poster: Lead
Een iets oudere, maar wel super vet : Wildstylerz - Wild Fothermuckers