DJ contest lijst? (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 06-06-2005 20:41
hoi ik heb een vraag of er niet een link of iets gemaakt kan worden voor dj contesten...

want het is best moeilijk om daar achter te komen en er is weinig van op internet te vinden..

en ik dacht maar ff met deze site....waar veel dj's komen kijken....

weet niet of er meer mensen mijn idee ondersteunen?

maar lijkt mij wel leuk en makkelijk
groeten
www.moonentertainment.nl

What do you think about DJ contest lijst? ??

Vote :   

Lead    posted on 06-06-2005 21:10
Goed idee Winking my eye

Ik weet op het ogenblik geen contest, maar als ik wat tegen kom zal ik het zeker posten.
Let the BASS be louder
Jorrit    posted on 06-06-2005 21:37
Heel erg goed idee idd!!
Als we gewoon dit topic gebruiken voor eventuele links (of een nieuw topic)...

DaRoyal    posted on 07-06-2005 00:00
We houden ze op CC ook centraal bij, misschien een idee om  hier te kijken om een begin te krijgen. Winking my eye
Stephanie    posted on 07-06-2005 12:23
Op http://www.dj.pagina.nl staat een kopje met dj-contests.....misschien daar eens kijken.
djmamo    posted on 07-06-2005 17:19
dat wist ik dat die bestond maar die is meestal voor club dj's en die er opstaan zijn meetsal 2 jaar oud of ouder....

en zoek gewoon leuke contesten van hardstyle tot apres-ski...
waarom: omdat ik heel breed ben georienteerd (goed galgje woord)

en het gewoon leuk is om mee te doen... zo leer je nog andere mensen kennen die hetzelfde doen en leuk vinden.....

www.moonentertainment.nl
tairip    posted on 08-06-2005 15:10
Waarom kijk je niet even op andere dj fora's?

bijv op dj2dj.nl staan vaak dj contesten vermeld!
Ik wil ze hier ook wel posten!
Camino    posted on 24-08-2006 08:38
KICKJE: wie kent er nog dj contest in september? Liefst in de randstad, maar het hoeft niet perse...
LauW    posted on 24-08-2006 12:23
Op cc houden ze alle contests op het moment ook bij. Op dit moment dus geen..

http://forum.clubcharts.nl/topic/35426/1/20
User edit by LauW on 24-08-2006 @ 12:24:08 (2%)
Illusion    posted on 24-08-2006 12:50
Goed idee. Aangezien ik wel wat bekender wil worden, is het goed om aan contesten mee te doen, maar als je niet weet waar ze zijn...:S
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
tairip    posted on 24-08-2006 19:41
Basrose    posted on 24-08-2006 20:18
mm jammer had me wel in willen schrijven voor hengelo... schijnt een vette club te zijn.

Hier nog een paar die ik van pf heb gepikt:

http://partyflock.nl/topic/890560.html
http://partyflock.nl/topic/891835.html
http://partyflock.nl/topic/890720.html
http://partyflock.nl/topic/895786.html
Leon    posted on 24-08-2006 21:10
quote:
Poster: tairip
26 augustus: DJ Contest Empire New York (Hengelo)
26 augustus: DJ Contest in de Smelt (Assen)

Voor die contest in Empire New York ben ik uitgeloot!
Eerst even 2 uurtjes trotseren om vanuit limburg te komen en daarna flink vlammen met die tafels
Basrose    posted on 24-08-2006 21:45
beter dat je bent uitgeloot! suc6 daar!
Illusion    posted on 25-08-2006 13:22
mazzelaar:d

Succes dan!!!!:D
Engage    posted on 25-08-2006 18:25
pfffff ik heb nog geen autorijbewijs, maar wil wel gaan draaien! het is echt heel moeilijk om hier in de kop van N-H (hoorn/ enkhuizen) dus als je wat weet Binnen noordholland post het dan even! bvd!
Illusion    posted on 30-09-2006 00:25
Nou jah dan zal ik ook nog maar ff wat posten over een Dj contest, aangezien er op het internet weinig reclame over wordt gemaakt.

Ik heb dus vandaag (jaja het is al zaterdag), van 3 tot 4 uur ('s middags) een Dj Contest in Groningen. Dit Dj Contest is georganiseerd door de medewerkers van "de bijenkorf".

Deze hebben af en toe de "Drie Doldwaze Dagen" (zoiets heet het volgens mij). Elke keer organiseren ze hierbij een Dj Contest.

Ik heb me hier dus voor opgegeven.

Ik heb wel geluk gehad.. .want het zat vol. Er viel gelukkig iemand uit, en daarvoor val ik dus nu in de plaats.

De Drie Doldwaze dagen zijn de 3 kortingsdagen van dit bedrijf. Dit is een groot spektakel en wordt druk bezocht door bezoekers. Volgens mij komt er om het uur extra korting op ofzo... :s geen idee maar das nie belangrijk

Wat wel belangrijk is.. is dat ik ga draaien:d

Mijn stijl zal zijn: Hardstyle of House/Club

Ligt eraan of ze cd'spelers hebben. Ik heb gebeld, en er zouden alleen maar platenspelers zijn. Dit is ook geen probleem, maar aangezien mijn hoeveelheid aan platen nog niet extreem groot is, kan het zijn dat ik niet het uur volkrijg.

Daarom neem ik zowieso mijn cdj 100tje ff mee.

Naja k'heb geen iedee wat ik mag verwachten, want het is gewoon in een winkel:s. K'weet het echt niet.

K'neem aan dat niet iedere klant van de Bijenkorf zo gek is op hardstyle:p

Nou we zullen zien, mischien weten jullie hier iets over ofzo?? dan zou ik dat graag nog ff willen weten:p

Ik zou jullie nog op de hoogte houden van hoe het is afgelopen
Camino    posted on 30-09-2006 00:49
Ik draaide vroeger in den haag wel eens in de bijenkorf, wel lekker om wat nieuwe plaatjes uit te testen... daar hadden ze qua gear 2 sl's en een XTC staan (permanent, in de chill-out, of hoe dat dat ding ook maar mag heten). LET WEL OP! breng je eigen slipmats en naalden mee; die dat ze daar hadden waren echt helemaal bagger. Ik weet niet of dit in Groningen ook het geval is, maar better safe than sorry zou ik zeggen Happy, laughing Persoonlijk zou ik eerder voor house kiezen dan hardstyle, niet alleen vanwege mijn eigen smaak maar ook omdat het een veel ouder publiek is waar house nog net door de beugel kan maar hardstyle misschien ietsje te veel van het goede is...
Illusion    posted on 30-09-2006 12:25
klopt dit zeiden ze ook, maart'probleem is dat ik geen house platen heb... ik heb wel een cdj 100... maar geen 2:s Misschien kan ik via Tairip ff iets regelen, die is nu volgens mij bij BSE Sound & Light aan het werk. Misschien dat ik doar ff eentje kan huren
Camino    posted on 30-09-2006 14:29
En als je house plaatjes nodig hebt, mag je er gerust komen lenen van mij hoor :p moet je wel naar brussel komen...
Illusion    posted on 30-09-2006 18:49
Haha naar brussel:d ben jij gek hahaaaa

MAARRR ik heb dus de contest gehad vanmiddag. Het was dus gewoon in de winkel. Ze hadden technicjes SL 1210 mk2's heerlijk, en voor mij was een andere dj. Die had z'n 2x cdj 1000 mk2 meegenomen. Heerlijk mee gemixt.

Het was de bedoeling dat ik een uur ging mixen. Het ging super.

Na dat uur kwam er niemand meer na mij. Ze vertelden me dat het super ging, en dat ik nog wel door mocht draaien:p

Ik heb dus een liveset weggegeven van 2 uur:p

Lekkere house en club gedraaid. T'ging super.

Er stond een bewaker die zelfs meeswingde, het was een superleuke ervaring en ik krijg maandag bericht hoeveelde ik ben geeindigd.

Dat zou ik hier ook nog wel ff weer posten;p (komt er ook nog wat weer in deze topic)
LauW    posted on 01-10-2006 17:49
Chill, en wat heb je er voor gekregen of kon je winnen ofzo dan?
david87    posted on 02-10-2006 21:12
kent er niemand ook belgische links ofzo van dj contest , nu weet ik wel dat er meer nederlanders dan belgen op deze site zitten . maar zou ook fijn zijn als er ook wat belgische links bij stonden
Camino    posted on 02-10-2006 21:19
Zou voor mij ook wel handig zijn ja.... ben wel een paar contests tegengekomen hier in brussel, maar VER boven mijn niveau... ik ga echt niet staan battlen tegen DJ's die al op I love techno gedraaid hebben of residents van Fuse zijn...
robbert    posted on 02-10-2006 21:41
Je ziet inderdaad vaak dat een dj contest erg hoog niveau is en het is dus moeilijk om er als beginner tussen te komen. Eigenlijk zouden er veel meer contesten gehouden moeten worden voor beginners.

Camino    posted on 02-10-2006 21:43
Mwa... echt beginner ben ik nu ook weer niet, kan wel een lekker setje neerzetten, maar om je aan te melden bij contests waar de meerderheid van de DJ's nationaal/internationaal bekend zijn vind ik ook een beetje belachelijk... Er zijn aan de andere kant wel veel wedstrijden voor beginners, maar dan zijn die ook vaak helemaal het tegenovergestelde; mensen die nog nooit een CDJ1000 gezien hebben enzo...

41 Users online: 5 Guests (36 Unknown)
Pages generated today : 4.838
Most visitors online this month : 143
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.714.535