@DJ Fantasy
Ik open geen topic om problemen te maken.
Ik verkoop simpelweg 4 cd-wallets en of die nou ergens goedkoper te vinden zijn met een trolley of andere kleur of weet ik veel, prima , ze zijn ook op zat plaatsen duurder te vinden waarschijnlijk

Waar het mij om gaat is dat ik een deal aan het rondmaken was om 2 van de wallets te verkopen,
we waren gegevens aan het uitwisselen en met zegt deze persoon het zaakie af omdat iemand in het topic doodleuk wil suggereren dat ik ze voor een belachelijk prijs aanbiedt omdat hij ze zelf voor goedkoper heeft gezien of gekocht heeft in een andere kleur...... dat is de bedoeling van het TE KOOP topic toch niet lijkt mij?

Bovendien verzendkosten ben je overal kwijt, ook op de UDG site, ze zijn daar 10 euro ex.BTW en ex.verzendkosten vanuit Engeland of Amerika, EN in een andere kleur....
@Twello
waarom moet ik mijzelf dan nu zo gaan verdedigen dat ik 50 euro voor deze 4 vraag inclusief alles?
Waar wordt zo'n probleem van gemaakt dan, hoezo m'n tas terugverdienen, ik probeer de cd mappen die ik heb gekregen gewoon te verkopen, klaar.
Wat er nu bereikt wordt is dat ik die dingen niet gewoon meer kan verkopen hier voor deze "normale" prijs aangezien iedereen nu denkt dat dit een BELACHELIJK HOGE PRIJS is en ik GIGANTISCH
winst ga maken

@Dniz
Leuk geprobeerd maar dat is de kleur dus NIET.
Zoals gemeld, dit is een limited edition Army-Copper kleur en niet zilver, niet brons niet goud.
Zo'n grote fantasie dat ik zelf die kleur ga zitten verzinnen heb ik nou ook weer niet hoor en geen zin in ook trouwens, ik probeer eerlijk wat te verkopen.