Citronic CD s 6 Slaat uit
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

woudy    posted on 18-04-2008 20:27
Beste mensen,

Ik heb mijn oude Citronics verkocht aan een vriend maar 1 daarvan loopt steeds vast ofzo na een 30 seconde spelen stopt de muziek en staat er READ op het scherm en probeert de cd te lezen, daarna valt het scherm uit en kan je er bjna niets meer mee doen.

Nou heeft zijn speakers heel erg dicht bij zijn CD spelers staan en daar komt wel een flink volume uit kan dit iets fout doenConfused

Bedankt

What do you think about Citronic CD s 6 Slaat uit ??

Vote :   

tom-j    posted on 18-04-2008 20:42
miss ligt het aan je speaker al heb ik nog nooit van zoiets gehoord. mijn TT staat ook digt bij mijn speaker maar ik heb er geen last van! miss kortsluiting of vuil op de laser of in de cd lade. ga anders even vragen bij de winkel waar je ze gekocht hebt. waarschijnlijk geen garantie meer maar je kunt het altijd vragen of zij de oplossing weten, of al eerder van het probleem hebben gehoord en wat een evt. reparatie kost!
greetz
jeroeni    posted on 19-04-2008 15:53
ik zou niet durven zeggen waar het  aan ligt. Maar bij mijn jbsystems mcd-200 (OEM type) zo dat hij ongeveer hetzelfde had maar dat lag aan slechte kwalitiet cd-rw. Verder kan je ook nog proberen een schoonmaak cd in de speler te doen, dat doe ik zelf ongeveer 2x per jaar.

Ik hoop dat je het hiermee kunt oplossen en je hem niet hoeft op te sturen o.i.d.
McBany    posted on 19-04-2008 19:42
Probeer het eens met er iets onder te leggen zoals een badhandoek
Dat had ik met mijn cd 200 van jb systems want mn lampjes gingen telkens aan en uit.
Nadat ik er een doek onder had gelegd had ik er geen last meer van
Lead    posted on 19-04-2008 20:50
Probeer het eens met de speler niet in de buurt van de speaker. volgens mij is de foutcorrectie van dit model niet zo denderen dus zou hij best last kunnen hebben van de trillingen van de speaker.
Let the BASS be louder
Bouncy    posted on 19-04-2008 21:57
Dan nog, als het is wat lead zegt hoort niet zomaar een display uit te vallen! hoogstens dat hij overslaat ofzo.
woudy    posted on 23-04-2008 12:42

Iedereen Bedankt voor jullie mening, we hebben geprobeert wat Lead zei en dat werkt wel, zonder de Speakers ernaast doet het spelertje het prima.

Bedankt

wizkid    posted on 23-04-2008 12:52
ooh, ik had eerst ook een probleem met de display van mijn mpcd-s6. de tekens op de display deden raar enzo toen ben ik ermee terug geweest en heb een nieuwe speler gekregen.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

58 Users online: 10 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 66.444
Most visitors online this month : 98
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.033.923