De late leeuw, chat corner (Deel 13) (29/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DNR    posted on 15-04-2008 20:02
Na weer meer dan 1000 onzin posts hier deel 13!
Ondanks de bezwaren tegen 13:P

nog even een terugblik:

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10

Deel 11

Deel 12

What do you think about De late leeuw, chat corner (Deel 13) ??

Vote :   

Flexii    posted on 17-05-2008 23:23
vrijdag hele middag gedraaid op LSD (laatste schooldagWinking my eye),, vanmiddag eindelijk gelukt om mijn CDJ800mk2's een firmware upgrade te geven, en vanavond naar de bios geweest met mijn vriendin naar What happens in Vegas, echt geweldig grappig die film. Morgen naar Roermond de pioneer demo van Lead, lekker weekendje weerCry
Xitrate    posted on 17-05-2008 23:46
Poster: Flexii
vrijdag hele middag gedraaid op LSD (laatste schooldagWinking my eye),, vanmiddag eindelijk gelukt om mijn CDJ800mk2's een firmware upgrade te geven, en vanavond naar de bios geweest met mijn vriendin naar What happens in Vegas, echt geweldig grappig die film. Morgen naar Roermond de pioneer demo van Lead, lekker weekendje weerCry

Had jij geen eindexamens? :P
Flexii    posted on 18-05-2008 00:27
Poster: Xitrate

Had jij geen eindexamens? :P

haha nee ik ben geen laatste jaars:P,, ik doe nu 5 atheneum,, en dat ga ik niet halen helaas.. dus dat wordt zeer waarschijnlijk volgend jaar 5 havo, want heb het helemaal gehad met de middelbare school, laat mij maar een vervolgopleiding doen waar ik interesse in heb en echt voor wil gaan.

ps nu ga niet allemaal reageren op deze post van dat is zonde na 5 jaar atheneum gedaan te hebben ga je toch niet terug naar de havo:P,, dat weet ik ook wel
Berbo    posted on 18-05-2008 00:38
maar dat is toch zonde!
nu word jij putjesschepper in plaats van baas van shell!Cry
Xitrate    posted on 18-05-2008 02:03
Poster: Beerbo
maar dat is toch zonde!

Gast had je wat tegen havo? Cry Ik zou maar oppassen met wat je zegt hoor!

(grapje)

Oh trouwens, ik ben pro sinds deze post Cry
User edit by Xitrate on 18-05-2008 @ 02:04:10 (22%)
OneSixty    posted on 18-05-2008 02:56
Poster: Beerbo
maar dat is toch zonde!

strever :D

ik begrijp hem volkomen... k zit nu in het 2e en ik ben het nu al helemaal zat...
ceesietopc    posted on 18-05-2008 08:39
Ik ben t ook al zat.. 4gymnasium.. Nóg 2 jaar. :P
@xitrate: pro met 361 posts?
Dat is volgensmij een record :P
Berbo    posted on 18-05-2008 09:09
Poster: Xitrate
Gast had je wat tegen havo? Cry Ik zou maar oppassen met wat je zegt hoor!
(grapje)
Oh trouwens, ik ben pro sinds deze post Cry

het was sarcastisch bedoelt Cry
ik zit nu op 2 gymnasium en ik heb er eigenlijk ook al geen zin meer in.
User edit by Berbo on 18-05-2008 @ 09:09:26 (2%)
Dj_Fantasy    posted on 18-05-2008 10:49
Poster: Lightzone

strever :D

ik begrijp hem volkomen... k zit nu in het 2e en ik ben het nu al helemaal zat...

Ik zit nu in het 5de Elektro Mechanica, vorig jaar een net door maar wel gedelibereerd voor 3 vakken:
elektriciteit, fysica en wiskunde.
Met waarschuwing voor wiskunde wel. Nu heb ik het totaal niet moeilijk met wiskunde, enkel elektriciteit geeft problemen + de opvolger van fysica in het 5de jaar namelijk Analyse van Machine Elementen.

Nou moet ik wel een serieus paar onvoldoendes gaan ophalen voor mijn jaar nog te kunnen halen.
dj2dj.nl
Ywe    posted on 18-05-2008 14:14
@ ceesietopc:

Heel simpel:

Men neme eindexamenweken, een winkelwagen, een (smerige) vijver die voor de school ligt en genoeg momentum om over de straat heen je springen en in de vijver terecht te komen.....

Laat door 3 man de winkelwagen een flinke duw geven, en dan hopen dat je in de vijver beland!

ik was 16, niet helemaal bij de pinken, en Jackass bestond nog niet :P

in kader van zelfde week: Skateboardend van een brug af en dan in het kanaal, zeer scherpe spaanse pepers eten, en een melkpak van 10 hoog op een auto laten vallen

oh en dont try it @ home!
ceesietopc    posted on 18-05-2008 14:21
Die winkelwagen kan binnekort wel eens herhaald worden denk ik :P
skateboardend brug in het kanaal ken ik, peters heb ik gesnoven, en ook de melkpaktruc onthoud ik :D
Roos    posted on 18-05-2008 15:33
Poster: Ywe

Geef ik je gelijk in... maar om nou voor zoiets geschorst te worden.... ik deed wel gekkere dingen op school toen ik hun leeftijd had (basejumpen vanaf de school met een winkelwagen en dan vergeten dat je
A ) eigenlijk niet kan basejumpen van 1 hoog en
B ) je helemaal geen parachute hebt)

en daar (en alle andere rare streken ) heb ik nooit last gehad...  (behalve beetje last van mn schouder dan...)

En altijd drieen gehaald maar in de laatste periode paar negens tegenaan en iedereen weer blij....

Maar nu ben ik "volwassen" en ga ik serieus mn studie in; vandaag had ik toelatingsgesprek, en ik ben toegelaten, 18 augustus gaat het circus weer beginnen! Happy, laughing

Nou niet denken dat ik niets heb uitgevreten Cry. Op de havo was het erg gezellig! En op de Pabo waren we de terrorklas (waar ik regelmatig wel mijn bijdrage leverde) gelukkig is het in Pabo 4 nog goed gekomen.
Het is, denk ik, net als met kinderen krijgen; je begrijpt je ouders pas als je zelf kinderen hebt. (zegt men)
Ywe    posted on 18-05-2008 15:54
Poster: ceesietopc
Die winkelwagen kan binnekort wel eens herhaald worden denk ik :P
skateboardend brug in het kanaal ken ik, peters heb ik gesnoven, en ook de melkpaktruc onthoud ik :D

Youre my kind of guy :D

Ik heb net setje Reloops RP-2000 MK3 s gekocht... Teruggave belasting binnen en het vinyl roept mijn naam vanuit de platenkoffer!
Ik heb nu lelijke belt drives die voor geen kloot doen (die ik vervolgens op Marktplaatst probeer te slijten :P )

Happy, laughing iemand gedachten bij deze move
ceesietopc    posted on 18-05-2008 16:37
groot gelijk dat je die beltdrives hebt verkocht dan Winking my eye
Post maar een nieuwe booth dan :D
Ywe    posted on 18-05-2008 16:40
Zodra ik t spul binnen heb van New-Line... zal wel woensdag zijn ofzo Happy, laughing
JollyJunkie    posted on 19-05-2008 11:41
Ooh, de LL is uit de lijst (A)
Maar ik zit op school op DJR en ik zit nu op de Mobile Version?
Heel vaag....
Lawrenz    posted on 19-05-2008 11:43
Damn, nooit gedacht er nu al aan te moeten beginnen, maar het moetCry: weet iemand een onderwerp voor m'n profielwerkstuk? Moet voordat ik naar de 6e ga al een onderwerp opgeven. Ik wil iets met muziek, en dan niet alleen binnen het DJ en elektronische muziek gebeuren maar wat globaler. Iemand een idee?

Ik zat zelf te denken aan de geschiedenis van (een bepaalde) muziekstroming, of het proces bij het produceren van analoog produceren/opnemen (dus met oude band o.i.d.) naar digitaal (heel veel met pc). Of wat een soundtrack voor effect heeft onder een film of game.
cross-over    posted on 19-05-2008 13:38
geschiedenis van het dj'n?
http://soundcloud.com/lau-daniels
NielsR    posted on 19-05-2008 13:40
JollyJunkie    posted on 19-05-2008 14:56
Mischien moet Lead de Superpro status toch een ander kleurtje geven want dit leidde bij mij tot verwarring:

55 Users online: 

the-melody
cross-over
Steve-O
DJ-Xtremer
DJNazdrovje
RvOorschot
keelan
ZUKY
yogum    posted on 19-05-2008 15:20
Poster: NielsR
Dit kan wel handig zijn.

Pacemaker? Is ook zoiets, maar dan nog kleiner Happy, laughing

En over PWS: ik wil een robot gaan proberen te maken :P Wist ook niet echt wat ik wilde gaan doen, maar alleen maar theoretisch leek me zo saai, dus heb ik (samen met 'n vriend) dit gekozen. Gewoon iets kiezen wat je leuk of interessant vindt!
Bastian    posted on 19-05-2008 15:34
Joepie, zondag sta ik in 013:P
Wout-r    posted on 19-05-2008 15:50
Poster: Lawrenz
Damn, nooit gedacht er nu al aan te moeten beginnen, maar het moetCry: weet iemand een onderwerp voor m'n profielwerkstuk? Moet voordat ik naar de 6e ga al een onderwerp opgeven.

Hier hetzelfde verhaal, kreeg net te horen dat ik donderdag een voorlopige keuze moet inleveren!
JollyJunkie    posted on 19-05-2008 15:53
Misschien het proces van niks tot een vette track :D
Dj_Fantasy    posted on 19-05-2008 16:47

Ik weet al wat ik volgend jaar MOET doen ongeveer.

Ofwel een robotarm bekabelen ofwel een pick and place machine in mekaar bekabelen.

dj2dj.nl
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

159 Users online: 106 Guests (53 Unknown)
Pages generated today : 3.893
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.857.723