Poster: Flexii
vrijdag hele middag gedraaid op LSD (laatste schooldag),, vanmiddag eindelijk gelukt om mijn CDJ800mk2's een firmware upgrade te geven, en vanavond naar de bios geweest met mijn vriendin naar What happens in Vegas, echt geweldig grappig die film. Morgen naar Roermond de pioneer demo van Lead, lekker weekendje weer
Poster: Xitrate
Had jij geen eindexamens? :P
Poster: Beerbo
maar dat is toch zonde!
nu word jij putjesschepper in plaats van baas van shell!
Poster: Beerbo
maar dat is toch zonde!
nu word jij putjesschepper in plaats van baas van shell!
Poster: Xitrate
Gast had je wat tegen havo?Ik zou maar oppassen met wat je zegt hoor!
(grapje)
Oh trouwens, ik ben pro sinds deze post
Poster: Lightzone
strever :D
ik begrijp hem volkomen... k zit nu in het 2e en ik ben het nu al helemaal zat...
Poster: Ywe
Geef ik je gelijk in... maar om nou voor zoiets geschorst te worden.... ik deed wel gekkere dingen op school toen ik hun leeftijd had (basejumpen vanaf de school met een winkelwagen en dan vergeten dat je
A ) eigenlijk niet kan basejumpen van 1 hoog en
B ) je helemaal geen parachute hebt)
en daar (en alle andere rare streken ) heb ik nooit last gehad... (behalve beetje last van mn schouder dan...)
En altijd drieen gehaald maar in de laatste periode paar negens tegenaan en iedereen weer blij....
Maar nu ben ik "volwassen" en ga ik serieus mn studie in; vandaag had ik toelatingsgesprek, en ik ben toegelaten, 18 augustus gaat het circus weer beginnen!
Poster: ceesietopc
Die winkelwagen kan binnekort wel eens herhaald worden denk ik :P
skateboardend brug in het kanaal ken ik, peters heb ik gesnoven, en ook de melkpaktruc onthoud ik :D
55 Users online: the-melody cross-over Steve-O DJ-Xtremer DJNazdrovje RvOorschot keelan ZUKY |
Poster: NielsR
Dit kan wel handig zijn.
Poster: Lawrenz
Damn, nooit gedacht er nu al aan te moeten beginnen, maar het moet: weet iemand een onderwerp voor m'n profielwerkstuk? Moet voordat ik naar de 6e ga al een onderwerp opgeven.
Ik weet al wat ik volgend jaar MOET doen ongeveer.
Ofwel een robotarm bekabelen ofwel een pick and place machine in mekaar bekabelen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.