De late leeuw, chat corner (Deel 13) (10/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DNR    posted on 15-04-2008 20:02
Na weer meer dan 1000 onzin posts hier deel 13!
Ondanks de bezwaren tegen 13:P

nog even een terugblik:

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10

Deel 11

Deel 12

What do you think about De late leeuw, chat corner (Deel 13) ??

Vote :   

Flexii    posted on 22-04-2008 18:45
Poster: donkey
Ik heb even een vraagje... Ik zou graag naar tomorrowland willen.. Is daar de minimum leeftijd 16 ? of 18 ? en zijn ze streng met pass controle enzo , want ene vriend van me wil wle mee, maar die is dan ng net geen 16 ..

Thank you very much.

Al deze evenementen (Tomorrowland, Sensation, Defqon.1 enz.) zijn allemaal 18+ en ik heb nog nooit iemand gehoord die met 16 laatstaan 15 binnen is gekomen, althans jongens dan,, heb wel al meisjes van 17 binnen zien komen
donkey    posted on 22-04-2008 18:45
Poster: Bastian

Tommorowland is 16 jaar en ouder, zit ook te twijfelen of ik wel ga..
Anders ga ik volgend jaar, pak ik gelijk Sensation Antwerp erbij:D

ja dacht la dat het 16 was, maar voor mij is dat geen probleem, ben dan 16, maar vriend van me is dan op 7 dagen na geen 16 :p, das natuurlijk wel beetje rot, daarom dat ik graag zou weten of ze streng controlere
...
Maniax
Flexii    posted on 22-04-2008 18:52

ja dacht la dat het 16 was, maar voor mij is dat geen probleem, ben dan 16, maar vriend van me is dan op 7 dagen na geen 16 :p, das natuurlijk wel beetje rot, daarom dat ik graag zou weten of ze streng controlere
...

in nederland wel altijd en vooral jongens zijn altijd de lul he, maar ik weet bijna 100% zeker dat tomorrowland ook 18+ is ik heb toen ik pas 16 was ook alles nagegaan of ik niet ergens naar toe kon maar alles bleek toen 18+ te zijn,, daarom denk ik dat dat bij tomorrowland ook het geval is, zoveel verschillen Belgie en nederland niet van elkaar en aangezien er nederlandse event bureaus bij betrokken zijn (ID&T en Q-dance) weet ik wel bijna zeker dat de minimum leeftijd 18 is, dus helaas moet je nog 2 jaartjes wachtenWinking my eye
donkey    posted on 22-04-2008 18:57
Poster: Flexii

in nederland wel altijd en vooral jongens zijn altijd de lul he, maar ik weet bijna 100% zeker dat tomorrowland ook 18+ is ik heb toen ik pas 16 was ook alles nagegaan of ik niet ergens naar toe kon maar alles bleek toen 18+ te zijn,, daarom denk ik dat dat bij tomorrowland ook het geval is, zoveel verschillen Belgie en nederland niet van elkaar en aangezien er nederlandse event bureaus bij betrokken zijn (ID&T en Q-dance) weet ik wel bijna zeker dat de minimum leeftijd 18 is, dus helaas moet je nog 2 jaartjes wachtenWinking my eye

shitshitshit , tg bedankt, dat wordt dan ng 2 jaar lang wachte, ik had al bijna kaarten geboekt .. maar goed dat ik eventjes gevraagd heb ng..
Maniax
Flexii    posted on 22-04-2008 19:01

shitshitshit , tg bedankt, dat wordt dan ng 2 jaar lang wachte, ik had al bijna kaarten geboekt .. maar goed dat ik eventjes gevraagd heb ng..
 \

ja daarom zou ik ook niet doen,, heb ik toen ook over nagedacht,dit jaar trouwens ook nog, dan denk je van kom op ik ben 17 dat is bijna 18 hoe groot is de kans dat ze mij er uit pikken,, maar ALS dan ben je zwaar gen***d,, weg 60 euro of hoeveel kost een kaartje
donkey    posted on 22-04-2008 19:04
Poster: Flexii
\

ja daarom zou ik ook niet doen,, heb ik toen ook over nagedacht,dit jaar trouwens ook nog, dan denk je van kom op ik ben 17 dat is bijna 18 hoe groot is de kans dat ze mij er uit pikken,, maar ALS dan ben je zwaar gen***d,, weg 60 euro of hoeveel kost een kaartje

ja daarom, dan is het geld weg.. dacht dat ze 45 zoiets kosten, en ik zag de line-up en toen dacht ik van ,, daar moet ik naar toe :p , maarja, tword nog eventjes wachten..
Maniax
Bastian    posted on 22-04-2008 19:10
Partyflock research:
Tomorrowland [WWW]
UPIMGID#154986 

georganiseerd door ID&T [WWW]

zaterdag 26 juli 2008
Recreatiedomein De Schorre [WWW]
Boom
België

Muziekstijlen
club, hardtrance, progressive, techhouse, trance

Prijzen
Voorverkoop: € 43,-
Passepartout: € 63,-
VIP: € 318,-

Kaarten
Verkrijgbaar bij TicketBox ticketbox, bij TicketOnline ticketonline, via FNAC, op een speciale website.

Minimumleeftijd is 16 jaar.

Er zijn kluisjes aanwezig.

Xitrate    posted on 22-04-2008 19:19
Die line-up is inderdaad erg vet! Het verrast me nog dat het 16+ is.. Goed nieuws voor jou dus donkey Winking my eye
Flexii    posted on 22-04-2008 19:26

EDIT: minimum leeftijd is 16 staat ook op die andere website waar je kaarten kunt reserverenWinking my eye
User edit by Flexii on 22-04-2008 @ 19:31:00 (100%)
Illusion    posted on 22-04-2008 19:50
318?:S Belachelijk... wat zit hier allemaal bij in?
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
donkey    posted on 22-04-2008 20:06
ow yeah, dan ga ik tg :p:p thnx mensen
Maniax
Bastian    posted on 22-04-2008 20:08
Lawrenz    posted on 22-04-2008 20:32
Deel 1 online van mij in de Effenaar :P

Vette shit! Ben benieuwd naar het volgende deel Winking my eye
Heb je ook een playlist voor ons? Meeste nummers ken ik wel, maar weet de titel niet meer :P
justjustin    posted on 22-04-2008 20:55

Vet hoor beetju jammer van die gast die op het laatst iets met het geluid doet...of was het erg bellangrijk wat hij deed....kant me haast niet voorstellen...
bastianhecker    posted on 22-04-2008 21:01
vette set ja! wat voor gear stond er?
Berbo    posted on 22-04-2008 21:04
en een terechte winnaar Happy, laughing
bastianhecker    posted on 22-04-2008 21:08
Poster: beerbo
en een terechte winnaar Happy, laughing

Ja precies nu ik hem helemaal afgekeken heb, jezus man jij kan echt lekker draaien! als je ff snel kijkt zou het zo don diablo kunnen zijn niet normaal hoop dat ik me ooit aan jou kan evenaren!:D respect manWinking my eye
Flexii    posted on 22-04-2008 21:33

goed gedraaid manWinking my eye, inderdaad terechte winnaar (al weet ik niet hoe de rest het gedaan heeft maar zal inderdaad vast niet zo goed geweest zijnWinking my eye)
Bastian    posted on 22-04-2008 22:45

Bedankt voor de supervette reactie's gasten!
Haha over Don Diablo gesproken, als je op een gegeven moment dat melodietje van bouncing harbour hoort en degene die filmt loopt ff rond de dj booth is het echt ff zo'n Don shot wel vet haha:P
Gear die er stond was: 3x cdj 1000 mk2, djm 800, 2x sl 1200
Die 'gast' kwam inderdaad het volume ietsje dimmen (hij was de coördinator van de categorie DJ) vanwege de zaal die naast ons stond waar film en taal etc. werd vertoond maar onze monitors mochten gelukkig zo hard als we zelf goed vonden dus had ze lekker krachtig aan staan:P
Ik had net even geen tijd meer om deel 2 erop te zetten dus die krijgen jullie morgen van mij tegoed!
Playlist:
1. Laidback Luke - Break The House Down (JoeySuki's Chekk It Out Edit)
2. Fedde Le Grand & Funkerman - Wheels In Motion (Chuckie & Dave Moreaux Remix)
3. Gregor Salto - Bouncing Harbour (Hardwell & Rehab Remix)
    Bob Sinclar - I Feel For You (Acapella)
4. Kenneth G - Wobble
5. Alvaro - Drop Low
    Tag Team - Whoomp There It Is (Acapella)
6. Sidney Samson & Skitzofrenix - Work It (Gregor Salto & Sidney Samson Remix)
7. Wookie - Gallium
8. Tony Verdult & Lucky Charmes - Cat Fish
    Juice String - Sex Weed (Acapella)

Vond zelf dat ik redelijk 'neutraal' heb gedraaid, was opzich van plan om wat dieper te gaan en was ook eigenlijk het enigste wat de jury zei waar ik nog even aan moest werken en dat was een eigen stijl (nu ben ik thuis toch al enorm veel met trommeltjes en dat soort latin/salsa toestanden dus moet goedkomen:P).
Ik moet er ook bij zeggen dat ik echt enorm heb gelachen met die host maar dat zien jullie wel op het einde aan het 2e filmpje wat zijn reactie is:P
Wel vet uiteindelijk hoeveel je al opschiet met deze voorronde te winnen, morgen ook een afspraak met de krant dus ben benieuwd haha:D

Roos    posted on 22-04-2008 23:12
Leuk zeg Bastian! Het ga je goed!
Morgen ga ik even het filmpje bekijken, wordt nu toch wel erg nieuwsgierig!
Ywe    posted on 22-04-2008 23:28
Klinkt uber sebastiaan!

@ Roos: But you still love me anyway xD
Illusion    posted on 23-04-2008 00:16
uche uche uchslijmbaluche uche uche

Cry
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Roos    posted on 23-04-2008 06:35
Poster: Illusion
uche uche uchslijmbaluche uche uche

Cry

Enorm!
Lawrenz    posted on 23-04-2008 07:58
@ Bastian: Lekkere tracklist hoor, ben benieuwd naar deel 2 Winking my eye
Ywe    posted on 23-04-2008 09:05
Cry
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

173 Users online: 99 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 14.161
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.123.679