Poster: donkey
Ik heb even een vraagje... Ik zou graag naar tomorrowland willen.. Is daar de minimum leeftijd 16 ? of 18 ? en zijn ze streng met pass controle enzo , want ene vriend van me wil wle mee, maar die is dan ng net geen 16 ..
Thank you very much.
Poster: BastianTommorowland is 16 jaar en ouder, zit ook te twijfelen of ik wel ga..
Anders ga ik volgend jaar, pak ik gelijk Sensation Antwerp erbij:D
Poster: donkey
ja dacht la dat het 16 was, maar voor mij is dat geen probleem, ben dan 16, maar vriend van me is dan op 7 dagen na geen 16 :p, das natuurlijk wel beetje rot, daarom dat ik graag zou weten of ze streng controlere
...
Poster: Flexii
in nederland wel altijd en vooral jongens zijn altijd de lul he, maar ik weet bijna 100% zeker dat tomorrowland ook 18+ is ik heb toen ik pas 16 was ook alles nagegaan of ik niet ergens naar toe kon maar alles bleek toen 18+ te zijn,, daarom denk ik dat dat bij tomorrowland ook het geval is, zoveel verschillen Belgie en nederland niet van elkaar en aangezien er nederlandse event bureaus bij betrokken zijn (ID&T en Q-dance) weet ik wel bijna zeker dat de minimum leeftijd 18 is, dus helaas moet je nog 2 jaartjes wachten
Poster: donkey\
shitshitshit , tg bedankt, dat wordt dan ng 2 jaar lang wachte, ik had al bijna kaarten geboekt .. maar goed dat ik eventjes gevraagd heb ng..
Poster: Flexii
\
ja daarom zou ik ook niet doen,, heb ik toen ook over nagedacht,dit jaar trouwens ook nog, dan denk je van kom op ik ben 17 dat is bijna 18 hoe groot is de kans dat ze mij er uit pikken,, maar ALS dan ben je zwaar gen***d,, weg 60 euro of hoeveel kost een kaartje
Tomorrowland ![]() |
![]() |
georganiseerd door ID&T
zaterdag 26 juli 2008 Recreatiedomein De Schorre ![]() Boom België |
Muziekstijlen
club, hardtrance, progressive, techhouse, trance
Voorverkoop: | € | 43 | ,- |
Passepartout: | € | 63 | ,- |
VIP: | € | 318 | ,- |
Kaarten
Verkrijgbaar bij TicketBox , bij TicketOnline
, via FNAC, op een speciale website.
Minimumleeftijd is 16 jaar.
Er zijn kluisjes aanwezig.
Poster: Bastian
Deel 1 online van mij in de Effenaar :P
Poster: beerbo
en een terechte winnaar
Bedankt voor de supervette reactie's gasten!
Haha over Don Diablo gesproken, als je op een gegeven moment dat melodietje van bouncing harbour hoort en degene die filmt loopt ff rond de dj booth is het echt ff zo'n Don shot wel vet haha:P
Gear die er stond was: 3x cdj 1000 mk2, djm 800, 2x sl 1200
Die 'gast' kwam inderdaad het volume ietsje dimmen (hij was de coördinator van de categorie DJ) vanwege de zaal die naast ons stond waar film en taal etc. werd vertoond maar onze monitors mochten gelukkig zo hard als we zelf goed vonden dus had ze lekker krachtig aan staan:P
Ik had net even geen tijd meer om deel 2 erop te zetten dus die krijgen jullie morgen van mij tegoed!
Playlist:
1. Laidback Luke - Break The House Down (JoeySuki's Chekk It Out Edit)
2. Fedde Le Grand & Funkerman - Wheels In Motion (Chuckie & Dave Moreaux Remix)
3. Gregor Salto - Bouncing Harbour (Hardwell & Rehab Remix)
Bob Sinclar - I Feel For You (Acapella)
4. Kenneth G - Wobble
5. Alvaro - Drop Low
Tag Team - Whoomp There It Is (Acapella)
6. Sidney Samson & Skitzofrenix - Work It (Gregor Salto & Sidney Samson Remix)
7. Wookie - Gallium
8. Tony Verdult & Lucky Charmes - Cat Fish
Juice String - Sex Weed (Acapella)
Vond zelf dat ik redelijk 'neutraal' heb gedraaid, was opzich van plan om wat dieper te gaan en was ook eigenlijk het enigste wat de jury zei waar ik nog even aan moest werken en dat was een eigen stijl (nu ben ik thuis toch al enorm veel met trommeltjes en dat soort latin/salsa toestanden dus moet goedkomen:P).
Ik moet er ook bij zeggen dat ik echt enorm heb gelachen met die host maar dat zien jullie wel op het einde aan het 2e filmpje wat zijn reactie is:P
Wel vet uiteindelijk hoeveel je al opschiet met deze voorronde te winnen, morgen ook een afspraak met de krant dus ben benieuwd haha:D
Poster: Illusion
uche uche uchslijmbaluche uche uche
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.