als ik jouw was zou ik voor de behringer gaan! dat is echt een lekker paneel......(ik heb geen ervaringen met de hercules) ik zou alleen wel vitrual dj kopen ( of downloaden) want de dj tracktor 3 is echt een (#!@%%!@#$^@$& programma die doet er zo'n minuut over voordat je nummer er eidenlijk is
LET OP: BESTEL DE BCD 3000 NIET, MAAR KOOP HEM BIJ DE LEVERANSIER. EN KIJK OF DE 2 JOG WHEELS RECHT ZIJN.....DAT IS EEN VEEL VOORKOMEND PROBLEEM...LET DAAR OP
(hier boven: je kan deze wel kopen...maar als je het niet bevalt ben je gelijk bijna 600 euro kwijt....!
Holla weer,
Ik heb nu dus de Behringer bcd3000 gehaald. Dit was voor mij toch een beter instapprijsje (want ik moet nog maar beginnen) en het gebruiksgemak is ook groot.
Ik moet zeggen hij bevalt prima, maar de software die er bij geleverd wordt is Troktor 3LE, op zich niks mis mee, maar hiermee kun je dus geen setjes opnemen. Ik ben dus overgegaan op de full version, maar die heeft geen native control voor de behringer bcd 3000! (ruk dus) Ik heb dus de nieuwst updates gedownload en de nodige .xml en .tks bestanden gedownload (gevonden via andere forums) en nu doet de controller het enigzins wel in traktor drie (de belangrijkste functies dan), maar de ledjes van de knoppen gaan maar NIET aan (dit geaat bij de traktor 3LE wel). Weet iemand hier wat op? Ik heb veel verschillende forums afgespeurd en bestanden gedownload waarvan beweerd wordt dat ze het helemaal doen, maar helaas. IK vindt traktor toch wel fijn en wil het blijven gebruiken (wil niet over op Virtual Dj), maar dit vind ik toch wel zeer RUk van Native instruments.
Can anyone help me?
Bij voorbaat dank.