Ik word telkens terugverwezen naar de eigen pagina waar de lijst met links staat. Kan dit gefixt worden?
What do you think about Links werken niet goed ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ligt niet aan Firefox, ik gebruik die ook (1.04) zonder problemen maar... je pop-up killer staat aan. De link opent in een nieuw window door middel van een javascriptje. Helaas ziet Firefox dit als spam.
Je kunt een site toevoegen aan de ALLOW list.
Ga naar :
Tools >> Options >> Web Features Het bovenste vinkje geeft aan dat je popup blokker aan staat. Met de knop ernaast kun je sites aangeven waarvan je niet wilt dat de popups geblokkeerd worden.
Maar volgens mij krijg je een balkje bovenaan je scherm als je op een link klikt. Daar kun je ook aangeven dat je popups van deze site toestaat.
Let the BASS be louder
This is an old Topic
No new postings for 7.224 days. Post CommentThat would be 240.8 months or a whopping 19.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.