Poster: Ziax
Sorry voor het off-topic gaan maar waar heb je die handige stofkappen voor de cdj's, denons (kan niet zeker oordelen van wat eronder zit)
zoals Sandr als zei, als je 1 tafel opschuift dan heb je meer ruimte om te staan en je kunt ook nog een bank zetten waar eerst de produce tafel zou hebben gestaan. Zo kunnen er ook nog mensen chillen.
Verder is het ook handig om veel verdiepingen te maken zegmaar. Zoals je nu ook al hebt Met cdj´s + laptop boven en dan draaitafels + mixer onder. Dit bespaar veeel ruimte en je krijgt ook nog de kans om met leuke lichteffecten te werken.
Verder is het misschien slim om (zowiezo voor de dj tafel) op een hoogte van ±100 cm te gaan werken. Waarom dit? Nou kijk als je dat doe heb je veel ruimt onder de tafels om bijv: cds, platen, flightcases, computers en weet ik veel wat allemaal neer te zetten. Dan koop je gewoon 2 van die moderne bar krukken en dan zit je nog perfect en je hebt weer ruimte bespaart verder ziet het er ook wel luxe uit(misschien nog plek voor een stylish jaren 60/70 koelkastje in te bouwen voor de nodige hoeveelheid alcohol dan wel appelsap).
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik wil graag met je meedenken,
succes!