wat zou ik best kopen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Glorious-D    posted on 07-04-2008 19:02
ik ben nu aan het sparen , maar weet twijfel wat ik kopen moet     wat denken julie ?

nieuwe mixer ( reloop rmx 40 dsp BF )  ( ik heb nu een jb systems Beat 4 van een half jaar oud ) 

effector ( korg kaos padd )

cd speler (heb nu een xxl powersounds cdx-10 en hij komt te kort ) ( weet niet welke  Winking my eye

overige ( weet niet welk )

What do you think about wat zou ik best kopen ??

Vote :   

Flexii    posted on 07-04-2008 19:04
wat is je budget?
en hoe moet ik deze twijfel opvatten je kiest tussen bovenstaande gear of hoe moet ik het zien?
A-flex    posted on 07-04-2008 19:21
Met die jb kan je nog een tijdj voort he. Ik zou eerst de cd speler vervangen hoor!
Glorious-D    posted on 07-04-2008 19:32
ik ga warschijnlijk nieuwe mixer kopen( rmc dsp bf )  omdat mijn jb al wat problemen heeft gehad Cry en daarom wou ik een nieuwe mixer Happy, laughing maar nu begin ik te twijfelen    of ik niet even doorspaar naar een cd speler of een effector Cry ik had mss ook gedacht aan een zeer goedkope 2dehands djm 600 ,, of dergelijken ,    en cd spelers , gen dn-s 1000 ( die kleintjes daar )    en effector word dan wrs kaos pad Happy, laughing of zou ik ortofon pro's kopen ?  ik weet het niet meer zoo goed dus    bring it on :P
Flexii    posted on 07-04-2008 19:41
nja ik zou gaan voor andere cdspelers,, maar welke weet ik niet hangt af van je budget en of je nieuwe of 2ehands wil kopen
Luxx    posted on 07-04-2008 19:58

ik zou beginnen met je spatiebalk minder te mishandelen. ik geloof dat 1 spatie per woord/punt/komma/ wel genoeg zal zijn

www.mothermusic.nl
Convert    posted on 08-04-2008 19:50
Poster: Luxx

ik zou beginnen met je spatiebalk minder te mishandelen. ik geloof dat 1 spatie per woord/punt/komma/ wel genoeg zal zijn

whaha die vind ik best wel tof Cry
Flexii    posted on 08-04-2008 20:52
Poster: Convert

whaha die vind ik best wel tof Cry

wat is er tof aan het is gewoon waar wat Luuk zegt het is gewoon irritant als je zo typt, en die msntaal maakt het nog erger wrs=waarschijnlijk is dat al te veel moeite om te typen en als je je vertypt bijvoorbeeld "gen", is het toch niet zo heel moeilijk om er "geen" van te maken
Tizio    posted on 09-04-2008 08:13
Typen blijft een kunst, die velen nog niet beheersen..
@Glorius D: Als ik jou was, tja, zou ik gewoon eerst wat informatie geven wat je precies wil, wat je budget ongeveer is en wat je er allemaal mee doet (thuis, drive in). Zelf heb ik het echt niet zo op 2e hands, wil altijd weten wat er mee gebeurt is.. Maarja, aan een djm 600 heb je geen miskoop, al zou ik toch eerder een fatsoenlijke cd speler aanschaffen.
Twello    posted on 09-04-2008 08:15
effector zou ik zowiezo niet doen.. eerst goede gear dan pas de extra's.
bastianhecker    posted on 09-04-2008 08:55
ja precies, want als je voor de rmx 40 dsp bf gaat dan zitten er zowiezo al redelijk wat effecten op en dan lijkt me een effector in het begin echt helemaaaaaaal overbodig!

Ik zo gaan voor of een goede dubbelaar (cdn35) of gewoon tabletopjes en dan pas een nieuwe mixer en dan pas een effector. Voor de tabletops zou ik kijken voor misschien axis 9 of cdj100/200/400.

Verder is het, zoals velen al hebben gezegt, veel makkelijker als jij ons wat meer informatie geeft over wat er wel en niet werkt en wat je budget is.
Glorious-D    posted on 09-04-2008 17:59
over die letters die er minder staan , enkele toetsen haperen van mijn pc Happy, laughing en die spaties doe ik uit gewoonte , maar ik werk eraan Winking my eye mjaa , mijn budget : zou ong iets rond 400 zijn niet veel meer eigelijk ,  ik ben nog maar 14 ,  enheb gewoon ged nodig om mijn kunsten en ervaringen beter uit tebouwen . Geen dubbelaar , ik vind het pitchen met een dubbelaar moeilijk Cry dus dacht eerder aan een table top Happy, laughing en ook niet de dn-s1000 ofzo ( die kleine  ) . Het is voor thuis en soms eens een feestje te doen Happy, laughing we gaan wel een stevige kist maken voor het materiaal , wat het slijten al een Pak vermindert Happy, laughing nog eens excuses voor mijn typ gedrag , Happy, laughing
Xitrate    posted on 09-04-2008 18:34
Poster: Glorious-D
over die letters die er minder staan , enkele toetsen haperen van mijn pc Happy, laughing en die spaties doe ik uit gewoonte , maar ik werk eraan Winking my eye mjaa , mijn budget : zou ong iets rond 400 zijn niet veel meer eigelijk , ik ben nog maar 14 , enheb gewoon ged nodig om mijn kunsten en ervaringen beter uit tebouwen . Geen dubbelaar , ik vind het pitchen met een dubbelaar moeilijk Cry dus dacht eerder aan een table top Happy, laughing en ook niet de dn-s1000 ofzo ( die kleine ) . Het is voor thuis en soms eens een feestje te doen Happy, laughing we gaan wel een stevige kist maken voor het materiaal , wat het slijten al een Pak vermindert Happy, laughing nog eens excuses voor mijn typ gedrag , Happy, laughing

Ookal heb je goede gear, dan betekent het niet meteen dat je goed kan draaien. Dat is volgens mij een fout die veel mensen maken. Die denken dan dat als ze 2x CDJ-1000MK3 + een DJM-800 hebben dat ze dan al meteen professioneel bezig zijn of dat dat beter is om je skills op uit te breiden of iets in die richting.. maar die komen van een koude kermis thuis.
Dj_Fantasy    posted on 09-04-2008 18:48
Waarom zou je geen korg mixer kopen.
Dan heb je de korg kaoss pad + mengpaneel in 1 apparaat.
Is natuurlijk ook een optie.

Ik heb ook hetzelfde probleem gehad.
Je moet voor jezelf een lijst opstellen met kolommen.
1 kolom is een cd-speler, 1 kolom is een mixer, 1 kolom is de korg kaoss pad

Dan zet je onder elke kolom waarom jij denkt dat je dit moet vervangen!
Diegene waaronder het meeste staat kun je dan misschien het beste vervangen.
dj2dj.nl

This is an old Topic

No new postings for 6.152 days.
 Post CommentThat would be 205.1 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

81 Users online: 35 Guests (46 Unknown)
Pages generated today : 22.372
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.690.387