Dustcover
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

justjustin    posted on 07-04-2008 15:27
Ik ben op zoek naar een dustcover mijn cdj-800 en mengpaneel.
Voor mijn draaitefels heb ik dat al..maar een goeie voor de cdj-800 kan ik niet vinden...
Of hebben jullie een andere oplossing??

Alvast bedankt...

What do you think about Dustcover ??

Vote :   

x-ample    posted on 07-04-2008 15:56
Van Glorious DJ.
12,50 per stuk (12" variant)
.. past perfect.!
Xtremer    posted on 07-04-2008 18:47
Inderdaad Glorious DJ Mixer/CD-speler dustcover, 12 inch.
Past zowel over je CDJ's als over een mengpaneel zoals de DJM series van Pioneer.
Heb ze zelf ook, past perfect en kan tegen water!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Twello    posted on 07-04-2008 19:29
Ik heb die van UDG bestelt voor mijn SL's, iemand ervaringen?
Cyspoz    posted on 07-04-2008 23:20
Poster: Twello

Waardeloze dingen, gewoon te belachelijk voor woorden. Kan het niet anders duidelijk maken. Ze houden alleen maar grof stof tegen, fijn stof gaat er gewoon doorheen. Ze zien er leuk uit, maar doen niet eens waar ze voor gemaakt zijn. Een droogdoek met een leuk patroon is eigenlijk gewoon beter en nog eens veel goedkoper. Verder is de anti-terugloop die aan het koortje zit ook niet echt handig in gebruik vind ik. Zijn in iedergeval betere constructies voor te bedenken. Ik vind het een waardeloos product en kan de hele UDG filosofie er echt niet in terug vinden. Als het kan zou ik bijna willen zeggen, cancelen die bestelling. Of je moet er een droogdoek onder doen en deze alleen voor het uiterlijk willen gebruiken.
tairip    posted on 08-04-2008 10:34

Slaat toch nergens op dat ding! Bij een SL zitten stofkappen deze zijn er voor om stof tegen te houden. Als ik zo naar de vorm van de hoes van UDG kijk zie ik dat die gemaakt is om over de stofkap geplaatst te worden. En anti stof stofhoes dus! :S Echt een dom product!
Ft    posted on 08-04-2008 12:02

Ik heb ze ook... gebruik er 1 voor mijn Xtrm-1 en de andere over mijn DJM-600... Ik vind ze hartstikke fijn en bij mij houden ze alle stof tegen hoor...

@Cyspoz... Die anti terugloop is juist handig toch... sluit goed aan als je hem over je draaitafel trekt, waardoor er geen stof onderdoor kan enzo... en bij mij houdt hij alle stof gewoon tegen dusja...

@Tairip... er zijn ook draaitafels die geen stofkappen hebben... zoals een Synq Xtrm... en de vorm van die hoes is gewoon universeel, en de hoes sluit goed aan wanneer je het koord aantrekt... 
Ik heb eigenlijk meer iets tegen jouw opmerking dan tegen het product, want niet iedereen heeft Sl's...
Illusion    posted on 08-04-2008 13:04
Poster: Ft
@Tairip... er zijn ook draaitafels die geen stofkappen hebben... zoals een Synq Xtrm... en de vorm van die hoes is gewoon universeel, en de hoes sluit goed aan wanneer je het koord aantrekt... 
Ik heb eigenlijk meer iets tegen jouw opmerking dan tegen het product, want niet iedereen heeft Sl's...

Dan heb ik hier weer iets tegen jou opmerking:p Want de meeste TT's zijn toch hetzelfde formaatWinking my eye, en stofkappen kan je bij elke draaitafel krijgen.

Maar volgens mij verdwijnen we hier een beetje van het onderwerp. Er wordt hier gezocht naar een dustcover voor een cdj 800. Iemand nog ideeen?
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Lead    posted on 08-04-2008 13:33
Gewoon een theedoek of keuken handdoek van badstof, werkt bij mij altijd.

En je hebt tegenwoordig best leuke theedoeken die nog leuk staan ook Thumbs Up
Let the BASS be louder
robbert    posted on 08-04-2008 14:04
Ik heb speciale Pioneer Pro DJ dustcovers Winking my eye
Cyspoz    posted on 08-04-2008 14:08
Poster: Ft
@Cyspoz... Die anti terugloop is juist handig toch... sluit goed aan als je hem over je draaitafel trekt, waardoor er geen stof onderdoor kan enzo... en bij mij houdt hij alle stof gewoon tegen dusja...

Ja dat klopt, maar dat ding werkt dus niet erg degelijk vind ik. Maar als hij bij jou wel stof tegenhoud dan heb jij misschien een ander type...
cross-over    posted on 08-04-2008 14:18
Poster: Lead
Gewoon een theedoek of keuken handdoek van badstof, werkt bij mij altijd.

Wel op tijd uitwassen. Anders heb je nog problemen.  Cry

Wat ikzelf gebruik is de orginele verpakkingszak (van dat witte schuim) dit houd ook alles tegen.
http://soundcloud.com/lau-daniels
Dubbelyou    posted on 08-04-2008 15:35
Ik doe hetzelfde als crossover .. geen gezuer :D en gratis :P
Twello    posted on 08-04-2008 17:25
Poster: Cyspoz

Waardeloze dingen, gewoon te belachelijk voor woorden. Kan het niet anders duidelijk maken. Ze houden alleen maar grof stof tegen, fijn stof gaat er gewoon doorheen. Ze zien er leuk uit, maar doen niet eens waar ze voor gemaakt zijn. Een droogdoek met een leuk patroon is eigenlijk gewoon beter en nog eens veel goedkoper. Verder is de anti-terugloop die aan het koortje zit ook niet echt handig in gebruik vind ik. Zijn in iedergeval betere constructies voor te bedenken. Ik vind het een waardeloos product en kan de hele UDG filosofie er echt niet in terug vinden. Als het kan zou ik bijna willen zeggen, cancelen die bestelling. Of je moet er een droogdoek onder doen en deze alleen voor het uiterlijk willen gebruiken.

oei oei... helaas ze zijn al verzonden Cry... Het ging me erom omdat ik maar 1 stofkap heb bij de SL's dus ik denk dan gebruik ik gewoon deze.

This is an old Topic

No new postings for 6.010 days.
 Post CommentThat would be 200.3 months
or a whopping 16.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

148 Users online: 1 Guests (147 Unknown)
Pages generated today : 12.536
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.118.186