Poster: Twello
Ik heb die van UDG bestelt voor mijn SL's, iemand ervaringen?
Poster: Ft
@Tairip... er zijn ook draaitafels die geen stofkappen hebben... zoals een Synq Xtrm... en de vorm van die hoes is gewoon universeel, en de hoes sluit goed aan wanneer je het koord aantrekt...
Ik heb eigenlijk meer iets tegen jouw opmerking dan tegen het product, want niet iedereen heeft Sl's...
Poster: Ft
@Cyspoz... Die anti terugloop is juist handig toch... sluit goed aan als je hem over je draaitafel trekt, waardoor er geen stof onderdoor kan enzo... en bij mij houdt hij alle stof gewoon tegen dusja...
Poster: Lead
Gewoon een theedoek of keuken handdoek van badstof, werkt bij mij altijd.
Poster: Cyspoz
Waardeloze dingen, gewoon te belachelijk voor woorden. Kan het niet anders duidelijk maken. Ze houden alleen maar grof stof tegen, fijn stof gaat er gewoon doorheen. Ze zien er leuk uit, maar doen niet eens waar ze voor gemaakt zijn. Een droogdoek met een leuk patroon is eigenlijk gewoon beter en nog eens veel goedkoper. Verder is de anti-terugloop die aan het koortje zit ook niet echt handig in gebruik vind ik. Zijn in iedergeval betere constructies voor te bedenken. Ik vind het een waardeloos product en kan de hele UDG filosofie er echt niet in terug vinden. Als het kan zou ik bijna willen zeggen, cancelen die bestelling. Of je moet er een droogdoek onder doen en deze alleen voor het uiterlijk willen gebruiken.